danny_r_boy

Xenon

213 posts in this topic

Nu trebuie altceva decat un condensator de 10000 micro montat la alimentarea balastului.

@Roskat cu intarziere iti raspund, la BMW E46 merge cam orice instalatie, chiar nu face probleme doar sa-i pui condensatori la alimentare .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Well, am pus condensatori de 10000 microfarazi si nu s-a schimbat nimic. La fel reactioneaza la gropi. Da, stiu, solutia cea mai simpla ar fi sa nu mai dau in gropi. Problema e ca traiesc in Romania.  :(

Cred ca pana la urma va trebui sa renunt la ele, sau sa risc sa fac un accident, pt ca becul ala din bord ma sacaie rau de tot.

@ Bogdan G: Daca mai ai vreo idee legata de rezolvarea problemei mele, te rog, nu ezita sa ma contactezi.

Merci!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ateo zi tata ca ai S60  ;D Topicul este de S40 de aia imi dadea cu virgula.

Trebuie sa faci asa http://www.xenonvalot.com/xenonfixvolvo.html

Succes !!!

Daca nu iti iese mai dai un semn si imi mai vin idei .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am probleme cu xenoanele mele. Cateodata nu se aprinde cel din stanga => eroare bec ars. Opresc becurile si dupa cateva minute se aprind amandoua.

Dar cel mai nasol este cand de la inceput nu mi se aprinde cel din dreapta; cu asta nu reusesc nici o smecherie. Se aprinde doar a 2-a zi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motorul este pornit cand incerci ? Adica, daca in momentul cand pui contactul se aprind automat farurile si unul nu porneste este de la baterie, de asemenea dupa care dai la automat si unul nu se aprinde este tot de la baterie.

Recomandarea mea este sa lasi farurile stinse dupa care pornesti motorul dupa care dupa 3 sec pornesti farurile .

Balasturile au un procesor care verifica fluctuatile curentului si tensiunea, daca tensiunea de alimentare scade sub 11V atunci becul nu se mai aprinde, este o protectie care variaza de la balast la balast, pe toate scrie 9V minim dar din experienta tensiunea minima este 10V la cele mai bune balasturi.

Deci recomandarea mea, pornesti motorul dupa care aprinzi farurile.

PS> XCul meu cu xenon de fabrica are o intarziere de 5-10 secunde de cand pui contactul si pana porneste, exact pt a avea curent balasturile ca sa porneasca, tinand cont ca numai bujiile la diesel consuma vreo 500W la pornire timp de 3 sec, deci de unde atata curent ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema e ca stau si cate un minut si tot mai fac figuri....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, am uitat sa precizez. Farurile le aprind doar dupa ce pornesc motorul si ajunge la turatia optima.

Si inchid farurile inainte sa opresc motorul. Daca cumva le pornesc inainte de a porni/opri motorul sigur am probleme cu ele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G:

Salut! Sincer am o panica in mine cand vine vorba de a gauri o componenta a CEM. Nu ar fi mai elegand sa cumpar o componenta similara dar care sa aiba specificatiile necesare pentru a nu mai primi eroarea?

Si acum intrebarea. Stii cumva daca exista asa ceva? sau singura solutie e sa gauresc piesa aceea?

Merci anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bogdan G:

Salut! Sincer am o panica in mine cand vine vorba de a gauri o componenta a CEM. Nu ar fi mai elegand sa cumpar o componenta similara dar care sa aiba specificatiile necesare pentru a nu mai primi eroarea?

Si acum intrebarea. Stii cumva daca exista asa ceva? sau singura solutie e sa gauresc piesa aceea?

Merci anticipat!

Sau cumperi acel "shunt" original care costa 4 dolari sau lire dupa spusele autorului din articolul respectiv si dai o gaura in el :D

part number: 9442190 vezi daca ti-l poate aduce Alex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si cam care e turatia optima?

Cand acul de la turatie nu mai oscileaza cand masina sta la relanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In fine ... deci a incercat cineva metoda gauritului la S40 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

NU merge decat la UNELE S60/V70/XC70  deci la S40 nu merge sigur avand alta electronica.

De fapt la S40 II nu ai nevoie de asa ceva pt ca eroarea de bec ars se rezolva cu un condensator de 10000mF @25V .

Problema este ca in RO inca se aduc gunoaie de instalatii de generatie foarte veche cu un consum enorm la pornire .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am condensatoarele puse si cei drept eroarea de bec ars nu imi apare, dar se stinge pur si simplu cate unu la cateva secunde dupa ce le pornesc :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna ca ai probleme cu balasturile, fa proba direct pe baterie si vezi daca face la fel.

Cu s40 nu am avut niciodata probleme cu montarea de xenon, este o masina banala cu electronica foarte simpla .

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai am gasit una metoda care imi merge 80% din timp. pornesc becurile fara cheia in contact si le las pana ajung la maxim. dupa, bag cheia in contact si pornesc motorul  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce va mai place sa va chinuiti ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bogdan

te-am mai intrebat, dar nu mi-ai raspuns :

pot sa pun (pui) xenon pe proiectoarele de la a mea ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sefu cum sa nu pot, da ti-am mai zis eu nu am versiunea cu eroare de bec ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

banuiesc ca nu mi le dai si mi le montezi pe gratis, nu ?

cit face cu totul ? e sub 12 399 euro fara tva, sau vind un rinichi ?

si cind - in noiembrie - sa vin la dv. , excelenta ?

;D  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Bogdan G

Salut. Vad ca pt cei cu lupa recomanzi de 55W. Vazusesi pe undeva ca cele de 55 se incalzesc foarte tare si ca ar afecta farul in timp.

Ma cam bate sa le schimb pe ale mele cu astea de 55... daca faci si expedieri in tara  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele de 50-55W incalzesc mai tare becul, exista unele masini (mazda3, megane2) la care lupa nu este bine aerisita caz in care dupa un timp se arde becul. Nu se poate strica farul pt ca lupa este facuta sa reziste la temp foarte mari.

La S40 nu este problema asta, farul este foarte bine ventilat, si varianta de 50W pe care o comercializez eu acum este mai puternica cu 67% fata de varianta de 35W normala si cu 50% mai puternica fata de varianta 35W balast SLIM.

Deci din punctul meu de vedere merita sa ai cu 50%-70% mai multa lumina chiar daca becurile se uzeaza mai repede, 40E cat este un set de becuri nu este un capat de tara la 2 ani, durata de viata reala fiind undeva la 1500 ore functionare sau 50ooo km daca mergi permanent cu farurile pornite .

Prefer sa dau 100RON pe an dar sa vad foarte bine decat sa dau mai putin si sa nu vad deloc, ma gandesc ca viata mea e mai importanta si iluminarea tine de siguranta activa pana la urma .

Pt mai multe detalii cu privire la pret si livrare da-mi un mesaj privat .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now