muadDib

Ce nu va place la Volvo-ul personal?

243 posts in this topic

Nu ai aşteptări nerealiste, doar că nu există "pădure fără uscături". Astea sunt neajunsurile la Volvo. La altă marcă, pot fi altele. Maşină perfectă nu există, din fericire pentru producători. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti intra pe forumul mercedes, audi, bmw, vw, etc si vei vedea ca exista nemultumiri (nemultumiti) peste tot.

masina e ca sotia : ca sa ai o buna casnicie trebe sa te impaci cu defectele ei. cu calitatile te impaci repede....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe... sau îţi iei o concubină... o "bestie"... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie nu-mi place de masina mea ca nu e in stare sa se intretina singura...nu e o "sotie" prea independenta :) dar imi place ca ma asculta si imi ofera senzatii tari mai ales cand o enervez :iroc:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Undo, nu fi suparat pe restul colegilor forumisti. Si eu sunt tot fost posesor de Passat pe care din cind in cind il regret. Si cel mai tare il regret cind merg la drum intins si vijie vintul mai tare decit poate radioul sa cinte. Am tot discutat cu dealerul si imi spune ca nu stie ce sa ii faca. Si cel mai rau ma enerveaza ca doar a mea e atit de galagioasa dintre ceilalti colegi care au tot xc60. Deci se pot face si xc60 fara zgomot de vint, dar se pare ca n-am avut eu noroc.In rest m-am obisnuit cu noua masinuta si sunt foarte multumit de ea. M-am obisnuit si cu consumul de 10litri fata de 6,9 la Passat si vorbesc de cifre reale nu de ce scrie prin carti. M-am obisnuit ca nu e atit de nervoasa cum era passatul de 140 cai si aproape aceeasi greutate :P Una peste alta sunt avantaje si dezavantaje la fiecare masina. Aici pe topicul asta am zis doar ce nu-mi place la volovo-ul meu. Ce-mi place am spus in alta parte. Toate cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

La al meu, are un sunet ciudat cand invart volanul...se aude ceva foarte fin, nu e f deranjant, dar la inceput m-am disperat. Am mers si la un service si mi-au spus ca nu e nimic grav. M-au linistit....e pe dracu.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe cat de frumoasa (si foarte scumpa (si perlata si metalizata)) e nuanta de culoare/vopsea a masinii... atat de deranjanta e cand se murdareste. Pe vreme ca asta, cu carosabil umed, se murdareste instant si asta ii scade valoarea cu cel putin 10 ani.

Dupa 3-4 zile de nespalat, ca necunoscator, ai zice merci daca iei un tichet "rabla" pe ea. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Suspensia, mi se pare prea moale si-mi da impresia de "barca" atunci cand merg pe un drum cu denivelari. Mi s-a mai intamplat sa "dau cu botul" masinii intr-o denivelare mai pronuntata, exact atunci cand franam ca s-o traversez mai bland.

2. Directia, prea grea (am senzatia ca anvelopele sunt umplute cu pietre) si cu o raza de bracaj nefiresc de mare, uneori ma intreb daca reusesc sa o intorc dintr-o bucata chiar si cand sunt pe o sosea cu patru benzi.

3. Oglinzile, prea mici pentru gustul meu.

4. Spatiile utile / de depozitare pentru obiecte marunte, care sunt mirobolante, dar lipsesc aproape cu desavarsire. Buzunarele din portiere sunt o gluma, suport de ochelari nu exista, loc pentru pix / creion n-avem etc.

5. Cutia de viteze, care "agata" putin in treptele I-II-III, doar cand este frig afara.

6. Incalzirea auxiliara, din cauza faptului ca partenerii de trafic ma considera un pericol public dimineata, cand opresc la primele semafoare (unul a sarit azi cu stingatorul, chiar a crezut c-am luat foc).

7. Grila de la radiator, rupta la prima spalare dupa cumpararea masinii, care ma va costa mai mult decat sunt dispus eu sa dau pe ea.

8. "ANTI-SKID SERVICE REQUIRED" si "BRAKE ASSIST SERVICE REQ" - cele doua mesaje de "sanatate si virtute" prin care intelege masina mea, din cand in cand, sa comunice cu mine.

9. Incalzirea din oglinda dreapta, care nu functioneaza.

10. Instalatia TV din dotare, pentru ca nu prind bine decat vreo 4-5 posturi, iar alea cateva pe care le mai "vede" sunt cu purici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Suspensia, mi se pare prea moale si-mi da impresia de "barca" atunci cand merg pe un drum cu denivelari. Mi s-a mai intamplat sa "dau cu botul" masinii intr-o denivelare mai pronuntata, exact atunci cand franam ca s-o traversez mai bland.

2. Directia, prea grea (am senzatia ca anvelopele sunt umplute cu pietre) si cu o raza de bracaj nefiresc de mare, uneori ma intreb daca reusesc sa o intorc dintr-o bucata chiar si cand sunt pe o sosea cu patru benzi.

3. Oglinzile, prea mici pentru gustul meu.

4. Spatiile utile / de depozitare pentru obiecte marunte, care sunt mirobolante, dar lipsesc aproape cu desavarsire. Buzunarele din portiere sunt o gluma, suport de ochelari nu exista, loc pentru pix / creion n-avem etc.

5. Cutia de viteze, care "agata" putin in treptele I-II-III, doar cand este frig afara.

6. Incalzirea auxiliara, din cauza faptului ca partenerii de trafic ma considera un pericol public dimineata, cand opresc la primele semafoare (unul a sarit azi cu stingatorul, chiar a crezut c-am luat foc).

7. Grila de la radiator, rupta la prima spalare dupa cumpararea masinii, care ma va costa mai mult decat sunt dispus eu sa dau pe ea.

8. "ANTI-SKID SERVICE REQUIRED" si "BRAKE ASSIST SERVICE REQ" - cele doua mesaje de "sanatate si virtute" prin care intelege masina mea, din cand in cand, sa comunice cu mine.

9. Incalzirea din oglinda dreapta, care nu functioneaza.

10. Instalatia TV din dotare, pentru ca nu prind bine decat vreo 4-5 posturi, iar alea cateva pe care le mai "vede" sunt cu purici.

si atunci intrebare: de ce ai mai ales masina asta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 iulirx! :D

Titlul topicului este "Ce nu va place la Volvo-ul personal", deci asta am scris.

Mai sunt si o gramada de chestii care-mi plac la masina mea.

Foarte mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde cu ce compari, comparand masina lui Crocus cu alte S60uri trebuie sa spun ca exagereaza rau de tot . tongue.gif

1. suspensia e chiar beton pt un S60 dar depinde la ce te raportezi, pt un S60 e tare nu moale .

2. este normal pt ca ai roti de 17", la 16" scade raza de bracaj si creste confortul .

3. cu adevarat prea mici

4. cu adevarat nu sunt dar deh nu e masina de familie

5. de schimbat ulei cutie, sunt numai 2L deci nu este o avere .

6. se curata si nu o sa mai faca asa .

7. nu e dracul asa de negru

8. exagerezi

9. se mai intampla dar in acelasi timp ai oglinda Hydrophobica deci problema rezolvata 50%

10. la cat costa optiunea asta si la cat de fiță este nici nu conteaza cum se vede

Sper ca ti-au placut raspunsurile mele laugh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mie da :):lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc, Bogdan :D

Da, mi-au placut raspunsurile, mai ales ca punctul nr. 8, cel cu erorile din bord, este sters de pe lista, multumita interventiei tale de vineri (stiati ca numele de indian nativ american al lui Bogdan este "Golden Hands"?).

Si grila de radiator bestelita poate fi stearsa de pe lista, dupa "manareala" mea de astazi, asa ca numarul de nemultumiri s-a mai redus.

A aparut insa o nemultumire noua, legata de un zgomot de la trenul de rulare (cloncanit / boncanit) ce apare numai la anumite denivelari. Problema e in studiu - amortizor, bara stabilizatoare, bucsa rebela etc. Sper sa-i dau de capat, fara sa schimb jumatate de masina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-a scos din minti plasticul de cac.t din care este realizat bordul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mi place ca nu fuge!Macar ca un golf3 tdi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am o intrebare la voi, legata de o chestie care ma dispera in ultimul timp.

Frana are si la voi 2 circuite independente, impartite pe diagonala masinii, respectiv: spate stanga-fata dreapta, spate dreapta-fata stanga... ?

Am citit ca asta ar fi o masura de siguranta in caz ca se rupe un furtun de frana, sa iti ramana un circuit intreg, cu care sa ajungi pana acasa sau la service.

???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu conducte... circuite! Conducte am si eu cel putin 4. :smile:

Trebuie sa fie o schema de design&function, nu de componente.

Merci oricum.

Ceva de genul...

post-169-0-45531600-1318963776_thumb.jpg

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta inseamna altceva domnu Adi, inseamna ca se franeaza egal pe toate rotile, daca tai un traseu de frana doar masina din fata de poate opri .

Doar la 740 stiu ca exista traseu de frana dublu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil... eu am combinat simptomele cu ce am gasit scris si de asta am ajuns la concluzia asta.

Daca la fel spune si aici, am inteles gresit.

De cand am zis sa inbunatatesc franele prin schimbarea furtunelor, a lichidului si a garniturilor de etrier, nu mai reusesc sa ii dau de cap. Franeaza inegal: pe spate e slab, iar la roata opusa pe diagonala, blocheaza.

post-169-0-70981900-1319006316_thumb.jpg

post-169-0-52424300-1319006318_thumb.jpg

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Repet: eu intrebam de circuite... care se vad foarte clar in ultimele capturi postate ( A si B ).

Ma interesa daca este o solutie folosita pe scara larga de Volvo (macar la modelele din aceeasi perioada), pentru a va intreba daca necesita o intretinere anume.

Sunt curios, daca e nevoie de o procedura anume la aerisire, prin folosirea unei pompe sau alte proceduri de genul... precum si de alte probleme intampinate.

Merci.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fie ai probleme la un etrier care ramane blocat fie este o problema la repartitorul de frana daca masina are asa ceva, din documentatie vad ca numai 480-ul ar avea .

Nu prea inteleg cum blocheaza roata daca ai ABS ? Masina ta are ABS din cate retin .

Edited by Bogdan G

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ABS (Ate Teves Mk IV) dar la apasare usoara si usoara spre medie, in conditii de drum uscat nu intra ABS. Numai cand e gheata pe jos sau conditii speciale intra abs-ul devreme.

Aseara mi-a alergat unu pe trecerea de pietoni, am apasat tare... si a intrat abs-ul. Dar acum cateva luni, m-am razgandit sa fac o depasire, pe la 90-100km/h, am pus o frana slaba spre medie si singurul rezultat a fost o roata care s-a blocat... parca mai rau am prins viteza.

Sunt programat sa schimb garniturile la ultimul etrier care a mai ramas dar tinand cont ca ma chinui deja de prin primavara sa rezolv... sunt cam sceptic.

Culmea e ca, in Mai am facut ITP si la momentul ala reusisem sa le aduc cat de cat pe linia de plutire (desi mi-a dat de gandit ca aveam eficacitate numai la ~60% pe fata... comparat cu penultimul ITP la care am avut ~90%) dar am mai desfacut si lucrat pe acolo, tocmai in ideea ca am considerat ca se poate si mai bine.

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

AI probleme la un etrier, de aia s-a blocat o roata .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de sfaturi, Bogdan.

Am schimbat garniturile si la ultimul etrier.

Mi-au reinitializat etrierii, am dat cateva ture, am pus frane, cand m-am intors inapoi nu imi mai mergea frana de mana desi nici nu ma atinsesem de ea (si era beton cand am plecat la testare; abia reglata).

Au mai facut odata niste reglaje pe spate... am mai dat niste ture, iar problema cu frana de mana, nu s-a repetat.

Pare mai bine dar tot se aude un mic fluierat pe stanga, cand pun frane slabe.

O sa o duc la un test de frane... si daca sunt convins ca totul e ok inainte de prima zapada, va mai zbura o iarna. Daca nu... cred ca se va retrage definitiv, ca incep sa ma plictisesc de toate complicatiile prezente pe ea.

post-169-0-79328000-1319478799_thumb.jpg

Edited by Adi2727

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now