rumu08

Care este situatia pieselor Volvo in Romania?

19 posts in this topic

    Urmeaza in curand sa cumpar o masina si am optat pt. un Volvo V40 din 2002 TDI. Sunt incantat de posibilitatile masinii in sine insa am cerut si eu parerea despre aceasta alegere unor amici care sunt posesori de autoturisme dar nu sunt totusi f. familiarizati cu masinile Volvo. Ei m-au prevenit binenteles asupra problemei intretinerii masinii si deci a pieselor-ori ca sunt scumpe, ori ca nu prea s-ar gasi. Marturisesc ca la aceasta din urma varianta nu m-as fi gandit.

    M-am bucurat ca ma gasit acum acest club al posesorilor de masini Volvo unde as putea fi lamurit mai exact asupra problemei. Am citit aici undeva ca se pot cumpara piese mai convenabil de la cineva Alex. Astept cu nerabdare mai multe detalii in legatura cu acest subiect. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema inexistenÅ£ei pieselor pt Volvo este cât se poate de falsă, oferta de pe piaÅ£ă este cel puÅ£in la fel de variată ÅŸi de numeroasă cât pt orice altă marcă auto, iar problema preÅ£urilor e o chestie de mit pt că în mod cert ÅŸi verificat, am stabilit cu certitudine că, de exemplu Renault, este mai scump decât Volvo în cazul pieselor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

piese gasesti chiar la www.piese-volvo.ro, adica la alex (midnight caller aici pe forum)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai sa gasesti piese, fabricate de acelasi furnizor, pentru Volvo mai ieftine decat cele pentru Renault (chiar si consumabilele pentru motoarele diesel, care sunt 100% Renault, sunt ceva mai scumpe). Dar raportat la clasa din care face parte V/S40 (compacta premium) intretinerea este chiar rezonabila. Plus ca masinile sunt construite foarte bine.

Disponibilitatea pieselor este f. buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

    @Rand: Te rog analizeaza intai piata inainte sa spui ca Volvo e mai scump decat Renault. Iti pot da cel putin un exemplu in care situatia sta invers, si anume senzorul de clapeta de acceleratie (acel potentiometru de SUB corpul clapetei de acceleratie), care la Volvo costa de nou 300RON, iar la Renault costa 500RON (de la Magneti Marelli). Motorul de 2.0 care foloseste acelasi senzor a fost montat si pe Laguna, deci e aceeasi piesa.

    Al doilea exemplu, debitmetrul de aer pt. diesel, care OE la Volvo costa in jur de 10 mil. iar la Renault sare de 12.

    Lista poate continua cu distributia, auxiliarele, etc, repet CU PIESE DE ORIGINE, nu cu piese aftermarket, caz in care preturile sunt identice daca motorizarea a fost folosita pe ambele masini (vezi S40/V40 diesel cu motorizare F8Q si F9Q). De Golf/Passat nu mai zic, pt. un diesel o distributie ajunge la 780RON FARA pompa de apa, iar la S/V40 diesel nu sare de 400RON, tot FARA pompa de apa. Cu piese aftermarket, desigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa este , dau si eu dreptate randurilor de mai sus , mentionez ca pana sa iau v40-ul , am avut norocul sa lucrez pt mai multe branduri auto , nu specific marcile , insa chiar putini cunosc faza asta cu piesele cu achizitia lor si pe cat de greu pare, ca toti spun " mama , volvo , pai e scump ca intretinere " , este totala necunoastere . Marca face parte dintr-un segment aparte si e super fiabila , plus ca piesele nu sunt manufacturare de orice SRL sau firma si sunt din punct de vedere calitativ cu mult inaintea multor branduri ! Mergi cu incredere pe Volvo , merita ! rasfoieste forumul , nu exista masina perfecta .... insa Volvo este buna .... si piese , slava Domnului ....gasesti kile .... si daca nu gasesti intotdeauna exista Alex .... ca de altfel el e furnizoru' nostru traditional !

Share this post


Link to post
Share on other sites

si ca tot veni vorba de marca si model ..as vrea sa prezint o pagina , sincer nu stiu daca a mai pus cineva asta pe forum , daca da scuze ....daca nu .... sincer am vazut de mult acest articol, l-am cautat de mi-au sarit capacele si acum vreau sa vedeti si voi si sa zambiti ...... ce e acolo spune tot , celor ce au sau care vor sa isi cumpere volvo mai ales seria s/v40 ....

http://www.wall-street.ro/articol/Auto/14513/Top-100-Cele-mai-fiabile-masini.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

scurt si la obiect : ia-o si bucurate de ea,cat despre piese nu-ti bate capul,gasesti si nu sunt mai scumpe decat altele,dar pune-ti problema invers: cand ai nevoie de piese la o astfel de masina? oricum mult mai rar decat la altele!!!! succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai rumu08, nu-ti cumpara Volvo v40, de fapt nici nu te gandi la ea.

Uit-o.

Iar peste cativa ani te intalnesti cu un prieten bun care are Volvo V40, care-ti va spune ca nu-l costa o caruta de bani intretinerea si poate chiar te lasa sa o conduci "o tura".

E! Atunci o sa-ti para rau (mai mult sau mai putin, dar sigur) ca nu ai ales un Volvo V40 atunci cand ai ales masina pe care ai ales-o.

;)

Tu stii cel mai bine, dar noi avem Volvo V40 ... si te asteptam  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

    @Rand: Te rog analizeaza intai piata inainte sa spui ca Volvo e mai scump decat Renault. Iti pot da cel putin un exemplu in care situatia sta invers, si anume senzorul de clapeta de acceleratie (acel potentiometru de SUB corpul clapetei de acceleratie), care la Volvo costa de nou 300RON, iar la Renault costa 500RON (de la Magneti Marelli). Motorul de 2.0 care foloseste acelasi senzor a fost montat si pe Laguna, deci e aceeasi piesa.

Comparatia nu isi are rostul, Renault face o clasa de masini, Volvo alta. Am facut afirmatia doar pentru a fi obiectiv pana la capat. Pentru ca am avut 3 Renault-uri si 2 Volvo (plus inca unul care mai exista si acuma) si imi mentin afirmatia ca preturile la piese sunt mai jos la Renault ;).

De ex, vezi cat costa un rulment spate pentru Volvo V40 si cat costa acelasi rulment spate pentru Laguna.

Un SKF pentru V40(VKBA 3458) este ~230 de euro, fata de 200 euro pentru Laguna (SKF VKBA 3561).

In rest, ca RRO isi pune adaos imens la piese, asta o stiu destui... nu pot compara pretul pieselor de la Renault Cluj cu cele oferite de tine pentru Volvo. Dar pot sa le compar cu cele oferite de repr. Volvo.

De ex. preturi de faruri originale de S/V40 la reprezentanta:

3345702 - far stanga 1258.94

3345703 - far dreapta 1258.94

La tine parca vad ca sunt mult mai ieftine, ca nu ai adaos de 100%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3345702 - far stanga 1020RON

3345703 - far dreapta 1020RON

Ei bine, la mine lucrurile stau un pic invers :

Rulmentul de Volvo, VKBA 3458 este 508RON (141Eur) iar cel de Laguna, VKBA 3561 - 782RON (217Eur). Asta cu acelasi adaos comercial si de la ACELASI importator. Nu te rugam sa analizezi mai bine piata degeaba :-*

Numai bine !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vezi de ce-ti faci tu clienti numai pentru Volvo... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici nu vreau clienti de altceva, pentru ca daca asta stiu sa fac cel mai bine, prefer sa raman sa fac asta  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc mult pt. incurajari si informatii care imi sunt de un real folos. Masina urmeaza sa o cumpar de la Cluj, eu fiind din Iasi. Cei care o vand am observat ca au o pasiune pt. aceasta marca deoarece aduc multe masini din Germania la preturi atractive. Ma gandeam ca cineva de aici ii cunoaste sau ca sunt chiar ei inscrisi in acest club. Persoana de contact este tot un Alex.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mda, ii stiu pe baieti, Alex este Lexion de pe forum si mai este prietenul lui Liviu Deceanu. Masinile in mare parte sunt masini bune, dar atentie mare la detalii, la carti de service, nr. de km si mai ales daca iti iei pe benzina, la variatorul acela care "caraie". Personal tot de la cineva particular mi-as lua masina... Du-o la PWG in Cluj pentru un test inainte sa dai banutzii, ca sa fii linistit pe viitor. De principiu oamenii sunt corecti, si daca a aparut un defect ascuns de care nu-l stiau nici ei la vanzare, au facut 50-50 reparatia cu cumparatorul (vezi djclaudiu de pe forum care tot de la ei a luat masinuta)

Salutari de la mine pentru ei cand ii vezi !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx. Intr-adevar o adevarata comunitate...Oricum ma gandeam sa-i fac acolo intr-un service o diagnoza computerizata, si sa merg cu un instructor care sa o probeze. Deci imi recomanzi PWG Cluj. Mersi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åži eu am luat tot de la ei maÅŸina, anul trecut. Până în prezent fără probleme deosebite.

BăieÅ£ii cred că sunt chiar foarte corecÅ£i, iar mecanicii de la PWG profesionÅŸti. Eu acolo fac service. Deci din partea mea, mergi liniÅŸtit ÅŸi cu încredere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

din pacate, cumparatorul roman vrea doar masina la 120-140k km. Asta vrea, asta i se ofera. Ce este curios, este ca la diesel, fie ca masina e din 2001 sau din 2005, tot 120-140k km are la bord ;))

Eu unul nu m-as crampona la numarul de km, la 180-250k km Volvo-urile inca merg foarte bine... cine le aduce asa din strainatate stie. Dar normal, pentru o masina cu rulaj de 250k km merita platit pretul unei masini cu un rulaj de 250k km, nici un leu mai mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu unul nu m-as crampona la numarul de km, la 180-250k km Volvo-urile inca merg foarte bine... cine le aduce asa din strainatate stie. Dar normal, pentru o masina cu rulaj de 250k km merita platit pretul unei masini cu un rulaj de 250k km, nici un leu mai mult.

moment in care romanul inventiv si porc , k sa nu piarda nici un leu la masina respectivza de 250-300000, da kilometrajul inapoi la 130000 , k un alt roman fraier sa fie multumit ca are masina ca noua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now