Posted 23 Jan 2007 · Report post Un manual Tuning pe care, cred ca totzi cei care doresc sa faca asa ceva mashinii sale, ar trebui sa'l citeasca tuning book.pdf Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2007 · Report post Nota 10, dar am mutat subiectul din Service, n-are ce cauta acolo mai ales ca exista o sectiune de Tuning pe forumKeep it up ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jan 2007 · Report post Scuzele mele pt.greseala Mai am un manual dar e cam mare pentru a fi postat aici are 56,1 MB dar pentru cei interesati gasim noi o metoda pentru transmitere Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2009 · Report post http://www.zercustoms.com/news/2008-Mercedes-4-Cylinder-Diesel-Engines.htmlo legatura interesat de citit (eng)http://www.theautochannel.com/news/2008/12/29/330656.htmlsi iata , hop , si jaguarul. (asta chiar e interesant )http://www.tut.fi/plastics/tyreschool/moduulit/moduuli_10/hypertext/3/3_1.html#3_1_5http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/Hbase/Mechanics/frictire.htmlastea sint despre frinare----------------------------------------------------si tot despre frinare si accelerare :ca sa accelerezi de la 0 la 100 km/h in 8 sec ai nevoie de o acceleratie medie de 3.47 m/s2asta inseamna , pentru o masina de 1600 kg, o forta medie de 5552 Ndeci ai nevoie - cu roti 17" si cauciucuri 225/45 - de 1748 Nm cuplu motor la roata.daca masina da la cama 400 Nm si in viteza a 2-a ai un rap de transmisie 2.8:1 si raportul final 2.5:1 , atunci vei avea disponibilla roata 2800 Nm.(deci suficient)daca ai cauciucuri performante cu coeficient de frecare 0.55 atunci poti pune jos :pe 2 roti = 4400 N (adica mai putin decit ai nevoie, deci vei patina si nu vei reusi sa obtii timpul dorit 4400<5552)pe 4 roti = 8800 N (adica e ok 8800>5552)daca ai cauciucuri high end cu coeficient de frecare 0.7 atuncipoti pune jos :pe 2 roti = 5600 N (adica e ok 5600>5552)pe 4 roti = 11200 N (adica e ok 11200>5552)LA FRINARE : cu cauciucuri performante : 100km/h la 0 Km/h in 70 metricu cauciucuri high end : 100km/h la 0 Km/h in 55 metrideci o diferenta de 15 metri !!!LA CURBE:performante high end50km/h 56 (+6 )60 68 (+8 )70 80 (+ 10)80 90 (+ 10)90 101 (+11 )100 113 (+13 )120 136 (+ 16)140 158 (+18 )(160) 180 (+ 20)(180) 203 (+ 23)iar la frinarea in curba de la 100 la 0diferenta este de 22 metri !!acesti 15 (22) metri costa cu 12 mil mai mult. merita ?(cauciucurile "normale" au coeficientul de frecare 0.42-0.48)io am dotat-o pe-a mea cu ultra high end cu 0.81 (slick = 0.9-0.92) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jan 2009 · Report post Scuzele mele pt.greseala Mai am un manual dar e cam mare pentru a fi postat aici are 56,1 MB dar pentru cei interesati gasim noi o metoda pentru transmitere Contacteaza-ma pe mess, il pun eu la mine pe server si punem link cu el aici. Share this post Link to post Share on other sites