Posted 23 Jul 2008 · Report post Am problema cu doua injectoare si cum bucata costa 580 Euro, imi pun alt motor. Am gasit motor+cutie la 600 Euro Neg, dar ii de Renault Clio, din 2004. Mi se potriveste? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2008 · Report post De unde scoateti fratilor preturile astea ? Alin, un injector pentru tine (cod original 8602508) costa la mine fix 1100RON, adica 305EUR la cursul zilei, CU TVA INCLUS !!! Si e piesa de origine, in cutiutza albastra cu scris alb VOLVO. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2008 · Report post Eu m-am interesat la "Autonet" si asta-i pretul care mi l-au dat. Totusi, decat sa dau 600Euro pe doua injectoare,de cate am eu nevoie, mai bine iau motorul intreg. Sau vand masina vand la un pret f bun. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2008 · Report post Pai si chiar asa.. chiar sa il schimbi cu unul de Clio... nu prea vad cum s-ar potrivi prinderile pe caroserie. Daca le adaptezi tu tot o sa iti trepideze masina,,, Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2008 · Report post Inca nu-i baut in cuie k iau alt motor. Pai dak pe Volvo ii motorul de Renault 1.9 Tdci, pe Clio nu-i acelasi motor? Ar fii mult mai avantajos sa-l iau de pe Clio si sa-l pun direct pe Volvo. Asta intrebam si eu, dak se potrivesc? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2008 · Report post Mai bine iei motorul intreg, fara sa stii cat a fost de rupt in paishpe si in ce stare sunt injectoarele de pe el ? Sau poate preferi dupa ce-l cumperi sa bagi oricum cateva sute de Eur in el ca sa schimbi cureaua de distributie, rolele, pompa de apa, etc etc...580Eur un injector... Astia chiar n-au rusine frate !!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2008 · Report post Inca m-au si intrebat sarcastic dak am Lexus??? oricum mai aveam vreo 10.000km de facut cu Volvo si trebuia sa le schimb si eu(curelele si rolele). Stiu pe cineva care a schimbat alternatorul si a dat 2100Ron... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2008 · Report post Autonet strikes again... Azi am fost cu un amic in BV sa isi schimbe distributia, uleiul la tiptronic, si alte acareturi, la un service. A6 din 2002, 2.5 TDI. Cand au desfacut aia radiatoarele, au gasit o gaura in intercooler (eu tot ii spuneam ca are belele la motor, ca nu trage, dar el ... )Pune-te pe treba si cauta intercooler... Gasit la mai multi, dar cu livrare in 24 de ore... Paneuro 860 ron, Meteor tot acolo, TESS (deci reprezentanta!) 1040 ron.Cum omul avea un fix sa nu lase masina in service pana maine, am tot cautat intercooler cu livrare azi, si am gasit la Autonet. Pretul? 1295 ron. Faini rau astia Si asa a pierdut amicul meu 5 milioane. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 Jul 2008 · Report post Merg sa vad motorasul, sper sa fie bun. Oricum merg cu un mecanic la el si il testez putin Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jul 2008 · Report post Nu te-as sfatui!Vezi ca motorul tau e euro 3 si trebuie omologat la rar-daca seriile nu sunt identice:costa.Acolo accepta doar schimbat in service autorizat!-costa.Montajul pe motor:costa.Adaptarile la motor:suporti,evacuare,adaptare parte electrica:costaDaca ma ai ceva de schimbat si pe motorul ala.....ia fa socoteala si vezi,nu iesi mai ieftin si mai bine cu motorul tau?Si s-ar putea sa ai surpriza ca motoarele chiar da sunt de renault sa nu fie la fel...Uita-te bine!Eu am un camion vw lt care are motor de volvo 740 pe el.Motorul e identic cu cel de lt...dar difera chiuloasa,si garnitura si pompa de vacuum!Si pentru o litera(!)la codul motor pe care l-am schimbat ,am platit acum 4 ani cam 5 milioane! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jul 2008 · Report post eu in locul tau nici nu m-as gandi sa schimb motorul . e belea mare la rar. de ce nu cauti niste injectoare la mana a 2-a ? daca motorul e bun, are compresie, nu baga ulei in apa sau late alea nu are rost sa-l schimbi. intereseaza-te intai la rar care e treaba cu amanunte cu tot ca o omologare e destul de dificila. daca motorul e pe clio e clar ca trebuie omologare! mergi la rar nu te lua din auzite! Share this post Link to post Share on other sites