Guest GL34ALY

vreau un service serios

15 posts in this topic

Buna

Sunt din Galati, oras in care nu exista reprezentanta volvo.

Am un S40 din '99 - 1.8i-99000 km reali.

acum vre-o 2 zile, stand la semafor la culoarea rosie a murit motorul si de atunci ma chinui cu toate service-urile din galati care cred ca ar fi o problema la calculatorul motorului ceea ce eu nu prea cred sau cine stie???(totusi este volvo!!!).

Intrebarea mea ar fi daca stie cineva care dintre service-uri este mai bun si serios:Bucuresti sau Constanta? adica daca duc masina acolo sa nu imi schimbe motorul in loc de un cablu

Va multumesc!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate amandoua sunt la fel de serioase.

cel mai bine ai incerca sa pui un tester pe masina inainte si apoi sa te duci la ei. macar iti faci idee despre ce este vb si nu-ti vor schimba motorul :)

probabil Constanta nu este foarte aglomerata si pot avea "grija" mai mare de masinuta ta...

M. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GL34ALY: La relanti cand e motorul cald ai cumva un zgomot ciclic de genul "crrr-clac....crrrr-clac" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorul nu mai face nici un fel de zgomot pentru ca nu mai porneste deloc.

invarte dar nu porneste, si am fost cred ca la 5 testere pana acum-atata pot astia din galati la masinile adevarate:))

tot ce mi-au putut spune este ca nu ajunge curent la cele 2 bobine si ca din calculator ar fi problema sau ca cipul din cheia de contact nu ii da voie calculatorului sa trimita semnal.

dar la unul din testere care totusi s-a conectat la masina IGNITION era OK??? si tot acelasi tester nu vedea calculatorul motorului - o fi avand softul incomplet sau poate ca chiar este o problema cu calculatorul - cine stie?

poate la reprezentanta vor sti ce sa faca

tot la acelsi service la care a reusit sa conecteze masina la calculator, baiatul era bagaret si s-a mai uitat si a verificat:

-injectoarele daca au tensiune;

-daca se alimenteaza cu benzina;

-sigurantele

-si cand a ajuns la bujii a constatat ca nu dau scanteie dar scanteia nu vine din bobina si bobina nu este alimentata,deci???

Oricum mersi, chiar vroiam sa merg anul asta la mare impreuna cu sotia dar nu m-am gandit niciodata ca o voi face cu platforma

Share this post


Link to post
Share on other sites

la BOSCH pe COSBUC ai fost ? ai autotester pe masina ? incearca sa restezi tu calculatorul

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa incerc si la bosh car service dar de luni pot sa-mi fac programare baiatul care este bun cu testerul este in concediu pana luni.O mai incerc si pe asta daca nu reprezentanta o mananca.Sau chiar la service-ul indicat de bubu pt ca pana acolo ar fi 238 km.ce imi e constanta 200 km,bucuresti 230 km.Daca sunt meseriasi merita.

oricum mersi pentru ponturi si o sa-i sun maine sa vedem ce spun si ei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand pui contactul pe II si dai sa pornesti, nu-ti clipeste o masina taiata in bord ? Ar fi o sansa sa nu-ti recunoasca cheia si de-aceea sa nu porneasca... Pe reprezentanta nu te baza prea tare pentru ca sunt genul "schimbam pana gasim problema"... pe banii clientului bine-nteles !

Share this post


Link to post
Share on other sites

am o promisiune ca cei de la bosh se vor uita mai in detaliu la masina, astazi am pus masina pe tester si la acelasi lucru nu a reusit sa se conecteze "calculator" dar cel care s-a uitat nu crede ca ar fi el de vina.Este posibil sa fie tot atat de bine anumite contacte imperfecte sau unele sonde care influenteaza pornirea-temperatura,etc...-sa nu mai functioneze.Sper totusi ca se va rezolva in vre-un fel.Nu stiu un lucru:a mai avut cineva probleme cu calculatorul pana acum???(S40 benzina '99)???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei la reprezentanta si ai drum la Brasov, incearca reprezentanta de aici. Am mai recomandat la cativa baieti de pe forum si au fost multumiti de serviciile prestate.

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah... 99... La o masina de dinainte de 2000 putine testere se pot conecta. Sanse sigure sa te legi la ECU sunt doar cu VCT2000-ul, pe care il gasesti fix DOAR intr-o reprezentanta VOLVO.

Imi pare rau dar tot la mana lor trebuie sa ajungi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am mai discutat cu cineva despre aceasta problema.

Iti pot spune ce raspuns am primit de la reprezentanta din Brasov. Este vorba despre capsula EGR. Nu stiu ce inseamna si la ce foloseste. Nu aveam timp sa ma documentez si pana acum nu prea am gasit nimic pe net si nici pe acest forum. Cert este ca aveam o problema identica dar dupa 2-6min. pornea. Uneori se oprea si in mers. Cei de la reprezentanta mi-au spus ca trebuie schimbata aceasta capsula si costa 200ron. Le-am spus ca daca se ating de zona in care este capsula, le rup mainile. Un tip pe care-l lasase masina in drum si schimba acea capsula (Volvo S40 cum am si eu) mi-a recomandat sa o schimb ca si el a primit acelasi sfat si nu l-a luat in seama. Astept sa fac ceva bani si cred ca prin Feb. 2009 schimb capsula dar inainte de toate vreau sa aflu la ce naiba foloseste.

Ne ajuta cineva???

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victor, tu ai diesel si el are benzina. Tu ai model 2005 (new model), el are 1999. Nu au legatura intre ele masinutele astea :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O.K. dar capsula aia de nu ma lasa sa dorm noaptea imi poti spune ce naiba este si la ce foloseste? Poate pe privat. Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, am facut eu niste research pe net si se pare ca e un actuator, ii spune capsula deoarece are forma unei capsule.

Un citat de pe un site

The egr actuator (the circular capsule with the black 3mm pipe attached) is controlled by a solenoid valve fitted to the bulkhead and connected to the brake servo line.

This is pulsed 50times per second by the ecu, with the 'on time' being varied to modulate the volume of exhaust gas fed into the inlet manifold. To calculate how much exhaust gas is being recirculated, the ecu monitors the MAF sensor and notes by how much the signal drops when it opens the valve. (Exhaust gas replacing the intake air causes the drop in MAF signal) This is the only reason for the pre 1999 engines having a MAF!

Deasemenea posibil sa ma insel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now