robert777

am renuntat la serviciile turbinei................

28 posts in this topic

Am luat decizia finala: am anulat turbina!adica anulat circuitul de ungere,turbina merge pana se gripeaza sau se rupe axul.Am mers 4 zile fara sa se simta ceva si astazi......poc.poc,hrrrrr etc!numai ca nu mai mergea masina deloc,nu se mai accelera mai mult de 4000 ture.Si daca atingea 4000 o data se plafona apoi la 2000 ture pana opream si reporneam motorul.Incepusem sa regret renuntarea la turbina,dar cei 6 litri ulei la 10.000 mi-au intunecat mintile.Am gasit si solutia problemei-renuntat la furtunele de la intercooler si motorul trage aerul direct din filtru-acum urca lejer la 5-6000 ture si de aude altfel,un sunet baritonal.astept sa vad consumul.Recomand tuturor celor care au problele mari cu turbina!nu mai este de 193 cai dar este pe aproape,se aude altfel si urca mai rapid in ture! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E cumva o gluma ? Chiar asa ceva nu am mai auzit de cand sunt, si nu te supara pe mine dar cum sa recomanzi asa ceva, este foarte stupid

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic sa-ti reconditionezi turbina...e pacat sa ai motorizare turbo si sa renunti la ea. Oricum ,e decizia ta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma intelegeti gresit!Nu sunt la prima masina,dar sunt UIMIT de cum merge masina acum si am 50.000 cu ea intr-un an.Stiu doar ca inainte turbina era destul de obosita(am gasit o eticheta cum ca cineva ar fi schimbat cureaua la 160.000 ,dar acum ,dupa un an am 155.000!!!Deci cati km are masina???)Cel mai mult imi place SUNETUL MOTORULUI!O sa pun si poze sa vedeti cam ce s-a schimbat la furtunaraie!sunetul nu-l pot reproduce!Chestia cu turbina se cam practica am vazut.Dupa 2-3 reconditionari nereusite,unii apeleaza la ultima solutie.Acum stau si ma intreb daca as avea un filtru K&N cum ar merge.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand ma gandesc ca altii dau mii de euroi pe kit-uri de turbo sa modifice masinile lor care sunt doar aspirate ... :D Daca a mea ar crapa maine, probabil ca s merge in directia opusa, si anume alta, bigger, better :D

Dar, fiecare cu pasarica lui, si, daca esti suficient de capos sa faci modificarea asta definitiv, renunta FIZIC la ea, si completeaza locul ei din evacuare cu o teava, ceva, pentru ca restrictioneaza oarecum evacuarea gazelor de esapament, mai ales ca nu se invarte (sau se invarte fara ulei).

Share this post


Link to post
Share on other sites

mda! si eu tot la asta ma gandesc. sa o elimini complet fiindca daca nu functioneaza mai mult incurca acele palete intepenite care stau inaintea gazelor de evacuare.  sau ai putea sa scoti componentele din interior si sa ramana carcasa turbinei si compresorului goale. asta ca sa nu trebuiasca sa faci adaptari la traseele de admisie si evacuare. daca ezista ;D varianta cu acelasi motor, nonturbo la masina asta eu iti recomand sa schimbi galeriile de admisie si evacuare cu cele de la un motor aspirant si ai rezolvat problema.  partea frumoasa e ca ai scapat de turbolag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai daca toata lumea ma critica,hai sa critic si eu masina mea:6 litri ulei la 10 mii km,insemana ca pana acum am bagat 30 litri ulei!am schimbat brate pe fata si capte de bara.Tre sa schimb viscocuplajul( 45 milioane),ceva bucsi de la bratele spate,mai sunt 10 mii de chestii de schimbat.Am incercat chiar sa o vand de nervi!Nu am reusit,dar asa gandesc acum:sa simplific tot ce ma enerveaza la ea.Asta ca sa nu-mi iau subaru!Am vrut chiar sa-mi comand una de piese din Anglia,la vreo 2500 euro,doar ca sa n-o schimb!Problema este ca acum chiar IMI PLACE CUM MERGE SI SE AUDE!!!Si repet,o am de 1 an!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu inteleg insa cum ai ajuns sa ai Volvo? Un Logan nu-ti era bun?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 partea frumoasa e ca ai scapat de turbolag!

HaHaHa! :D Tu nu stii celebra zicala?

"TURBOLAG IS THE BEST FOREPLAY"  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@matrixxx: poate incerca sa reconditioneze turbina, sau poate cere un alt V70XC sa mearga la volanu' lui ;D

@robert777: nu era mai simplu sa schimbi simeringurile de la turbina, operatiune care te costa 2 cauciuce de 50.000 bucata si manopera de inca max. 1 milion si scapai de batai de cap ?!

Roaga-te sa nu-ti fi trecut pilitura din axul turbinei prin intercooler, ca o sa faca poc-hrrr tot motorul !

Bahtalo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu de ce sunt unii patimasi!logan.............hm!Nu prea pun la suflet,la cate masini am avut...........tot Subaru imi ramane in inima!5 volvo cate am avut nu fac cat un Legacy!Nu recomand asa cum am spus,decat celor cu probleme mari la turbina,este totusi un 2,5 litri care face furori pe bmw,renault,subaru,etc!Si nu neaparat turbo.Oare nu-mi amintesc eu sau tot pe forum sunt multe discutii cu reconditionari esuate?A scazut si consumul,contrar previziunilor,de la 11 la 9. ;D ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adevarul e ca de la Subaru, Impreza-ul (DOAR de STI vorbesc aici) e de-a dreptul criminal. Facand abstractie de design si de vibratia capotei si eleronului, si de saracia interiorului in general, trenul de rulare, transmisia si motorul sunt.... no comment ! Divin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca in felul acesta se reduce consumul de ulei,intr-un an poti cumpara o turbina noua numai din economia facuta la ulei.Ai blocat si circuitul de racire a turbinei sau numai cel de ungere?Ambele circuite sa fie blocate si miezul turbinei scos,eliminat pentru o mai buna evacuare a gazelor. Asteptam poze!

Share this post


Link to post
Share on other sites

cea mai buna metoda era schimbarea Turbinei cu una S.H. din dezmembrari (e parerea mea) eu asa schimb piesele care au probleme cu exceptzia celor care tin si de siguranta.

Uite nishte anuntzuri:

http://www.micapublicitate.net/anunt-vand-turbina-volvo-v70-45844.html

http://www.dezmembrarimasini.ro/idc-83413-vand-turbina-volvo-v70,-2400,-an-2003-,-pret-1200-ron-.html

E ushor sa scotzi mai greu sa pui la loc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce m-a uimit este faptul ca a mers 4 zile fara ulei pana a inceput sa se gripeze!asa o fi si la late marci?oricum ma durea sufletul cand auzeam cu incepe sa se distruga :'(!nu regret,sunt mai linistit,nu mai verific uleiul asa des.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma scuzi Robert ,dar intamplator am citit ce ai scris si am ramas......... :sad3:

Eu stiu ca si tu poti trai cu un singur rinichi dar sa omori in halul asta o turbina!!! Banuiesc ca masina ta era uzata rau cand ai luat-o de trebuie sa schimbi atatea. Auzi la el ......... e misto sunetul motorului! :tongue3:

Poate nu stii ,dar fara turbina din 193 CP ramai cu vreo 130 de magari obositi. (pe o masina de 1650 kg). Cred ca si un Logan te face! Oricum asa ceva nu am mai auzit. Daca tot simplifici masina aia scoatei tractiunea spate de tot ,sudeazai bratele (ce-ti mai trebuie suspensie?) si .......... nu stiu ce sa mai zic. O mare prostie ce ai facut!

Eu sunt nerabdator sa cada turbina la mine ca sa-i pun una mai mare indiferent cat costa. Oricum va trebui sa o schimb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stimate confrate! Te-ai intors in anii '70. Succes! Daca tu te simti bine!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lasa-ti omul in pace, e bijuteria lui si nu are nevoie de incuviintari sau de reprosuri. Asa a considerat el acum ca e mai bine-poate dupa un timp, cine stie ? Si pe deasupra, ne-a mai si povestit ce a facut, putea foarte bine sa taca si sa faca, dar a vrut sa imparta cu NOI aceasta operatie, ca si cum ai spune familiei ce ai facut.

Volvo for Life !

Share this post


Link to post
Share on other sites

robert777  mai uimit in seara asta cind am citit ce ai facut ??? ???iti voi trimite o turbina,pacat de masina.

Vreau date despre masina,nu glumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai este an 2000,2,4 motor 193 cai la iesire pe poarta fabricii.Ce pret si provenienta,dac nu te deranjeaza?Ca sunt satul de uitat pe sub ea la balta de ulei!Abia ma linistisem !Dar astept raspuns!Si ca tot se agita unii,fac o intrebare:daca se rupa axul in mers si arunca tot uleiul pe undeva prin tara la dracu cu carti,si se facea zob motorul,ce mai era de comentat??Forumul este un loc unde gasesti sfaturi si eventual ajutor si prieteni,nu comentarii de genul "te face si un logan".Am trecut putin de etapa aia cand la orice masina dadeam " blana"!Tin mai mult la viata.Si tot nu inteleg ,loganul ,ca si criteriu de comparatie,mai provoaca cuiva regrete???

Ca solutie temporara,pentru cine nu se descurca cu timpul ,pt cine nu gaseste mecanic de desfacut,pt cine nu are masina in garantie,pt cine mai vrea sa ajunga cu ea chiar cu turbina rupta,asta e singura solutie!!!

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

am tot citit mai demult acest topic si n-am vrut sa raspund initial, dar m-am razgandit...

eu am exact aceasi masina, acelasi motor si, poate, aceleasi probleme. si mie imi papa ceva ulei, nu chiar 6 litri la 10.000 km dar nici departe nu sunt... si nu m-a gandit niciodata sa renunt la turbina :) din contra, nu stiu ce si cum sa fac sa scot mai mult din ea (cunoscatorii stiu!).

probleme tale la turbina sunt (sau mai bine zis au fost) legate in primul rand de uleiul pe care il foloseai. este normal ca orice turbina sau motor, dupa un numar de km, sa aiba o uzura. ORICE masina mananca ulei, este normal! daca tu foloseai un ulei sintetic care mult mai subtire decat unul normal automat pierdeai mai mult ulei. eu am folosit Valvoline si pierdeam 3 litrii la 1.000 km !!! nu vreau sa intru in polemici legate de uleiuri, dar de cand am schimbat cu Mobile1 semisintetic, pun cam 2 litrii la 4-5.000 km. si mi se pare absolut normal. nu-mi place ca intercoolerul este plin de ulei dar n-am ce face.

ca idee, pentru ca mi-am comandat, kitul de repratie pentru turbina este 100 eur - cauta pe ebay.co.uk codul 180251498058.( daca vrei performanta 200 eur era un upgrade dar n-am fost convins ca-si merita banii) si din ceea ce am vazut pe net nu trebuie sa fie mare inginer sa-l schimbi si nu-ti ia decat vreo 4 ore. eu cred ca merita mai mult decat sa renunti cu totul la turbina. apropos, una noua este 720 eur fara tva livrabila in 1 saptamana.

parerea mea este ca ai facut o mare greseala renuntand la turbina. eu am avut furtunul de la intercooler spart si n-am fost deloc multumit de performantele masinii. nu cred a acum poti spune ca ai performanta, chiar daca spui ca ai trecut de vremea cand dadeai "talpa".

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mii de scuze Robert daca te-am deranjat cu ceva!

Cand am spus ca te face un Logan ma refeream strict la performantele masinii fara turbina. Sunt motoare cu raport de compresie relativ mic (al tau are 9.0:1 ), deci fara turbina scoate in jur de 150 CP si oricum merge mai bine decat un LOGAN.

Sfatul meu prietenesc este sa-i inlocuiesti turbina chiar daca te costa 3000 RONI!

Sorin  ,daca poti trimite orice turbina cat ar ajunge o Mitsubishi TDHL-19T pentru masina mea? S70T5 fabricatie 1999. Noua sau sh dar sa fie buna! MULTUMESC!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa va spun pe-a buna-ma intereseaza 4x4 la masina asta si nimik mai mult,asta a si fost criteriul de cumparare,altfel nu luam volvo v70 xc decat daca voiam sa intru in vreunu cu masina si sa scap ;D

.Daca reusesc sa pun pe picioare viscocuplajul( nu prea sunt cunoscatori si in plus producatorul GKN nu colaboreaza prin nici una din fabrici) cumpar si turbina,in timp.Dar numai daca merge 4x4,altfel nu isi are rostul.Si inca ceva relativ la putere-voi ziceti de 150 cp? ;D

Va spun eu,mai sunt vreo 100 maxim!!!Trebuie facute modificari la partea electronica sa scoti cat un aspirat.Dar nu ma deranjeaza,nu e o masina de facut curse,e prea grea,lunga.Dar ca si viteza maxima,este la fel,merg linistit cu 160.Astept acum sa vad daca merge visco.Turbina.......mai incolo,dar nu refuz vreo oferta ok!

Cu uleiul,asa este,cu 5w 40 era jale,dar si cu 15 w40 la fel.Marca TOTAL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu TOTAL-ul, nu am folosit niciodata.

la capitolul 4x4 intr-adevar sta foarte bine pentru o masina din clasa ei si la anii ei. sa nu aud comparatii cu audi allroad. stiu ca este mai bun, dar sa comparam mere cu mere. cei de la audi au pus la punct o tehnologie dupa ani si ani de munca. to respectul. volvo era o masina preponderent cu tractiune spate.

dar, sa revenim... nu am intels ce problema ai cu visco. sta cuplt sau nu cupleaza? incearca pe ebay in germania. am vazut multe masini dezmembrate. si preturi rezolnabile. poti incerca cu un mail la adresa schwedenelch@gmx.de ( http://myworld.ebay.de/schwedenelch-7/ ). au o gramada de piese volvo si sunt oameni saritori. nu prea stiu engleza, dar exista translator automat pe www.google.com/translate.

bafta!

M.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now