Posted 24 Jan 2007 · Report post Motorul este produs de Reanault, are 1600 cm, 4 cilindri in linie, pompa injectie ( cred ca rotativa). Defectul care il are masina...SE ACCELEREAZA DE UNA SINGURA..am fost la un service..au spus ca merge cu consul de ulei..care ar intra pe la supape..semeringurile fiind rele..sau lipsa..Dar deoarece nimeni nu prea se indura sa-l repare am zis sa incerc singur..eu cred ca pompa e defecta..sa am dreptate? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 24 Jan 2007 · Report post In ce conditii se accelereaza de una singura ? Cand lasi pedala libera dupa ce decelerezi ? Din cand in cand ? Nu stiu exact care sunt manifestarile unei pompe de injectie defecte, mai ales la diesel (eu am benzina), dar ai putea sa masori presiunea in rampa de injectie ca sa nu desfaci atatea... Poate fi si regulatorul de presiune din rampa de injectie (daca masina are asa un regulator). Verifica si daca nu cumva iti trage "aer fals" intre filtrul de aer si galeria de admisie. Consumul de ulei s-ar manifesta cum spun ei intr-adevar daca sunt defecte simeringurile de la supape... Daca insa se mentine in limite acceptabile (gen 2-3L la 10.000km maxim) atunci poti sta linistit. Mai poate consuma ulei daca sunt dusi segmentii (caz in care trebuie sa segmentezi motorul ). Cati km are masinuta ? Sigur e joja originala ? Sa nu fi pus fostul proprietar o joja mai lunga si sa pui mai mult ulei decat trebuie... Uita-te si pe sub masina dupa picaturi totusi... Tine-ne la curent si incepi si tu cu lucrurile simple, un test de compresie, etc... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jan 2007 · Report post Ia vezi nu cumva agata cablul de acceleratie pe undeva si revine mai greu,daca nu eu zic sa mergi la turcul ala de la filaret. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Apr 2007 · Report post daca gasesti carte spune-mi si mie unde,imi trebuie pentru volvo 340 dl,mersi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Jan 2008 · Report post ...de cat timp se accelereaza singur motorul...sau remane acceleat...eu am patit-o de 2 ori...o data tragea aer erau 2 simeringuri de la acceleratie terminate, incepuse sa curga motorina...cul au fost schimbate nu am mai avut nimic...si a doua oara din cauza spanului de la rulmentii din pompa, supapa de retur ramasese blocata...si consuma destul de mult...motorul are 360000 km reali si nici macar chiuloasa nu am intrat...doar am schimbat tachetii acum 150000 km! Share this post Link to post Share on other sites