Posted 29 Jul 2008 · Report post Asta este primul meu post . Sa incep cu inceputul: zilele astea o sa pun mana pe un 360 GLE 2.0 i din 1986 de la cumnatul meu. As fi putut sa o iau de acum un an, dar tot m-am ocupat de altele, iar cu "dansa" m-am intalnit sporadic. M-a impresionat la drum lung prin confort, senzatia de siguranta, si mai ales faptul cum se tine la varsta ei, iar prin Bucuresti am apreciat linistea din interior( nu zdrongane nimic cand trec peste liniile de tramvai, gropi mai mari sau mai mici). Doua lucruri se cer rezolvate destul de urgent- rulmentul de presiune si cu ocazia asta si o verificare a ambreiajului, si reglajul timoneriei deoarece nu mai intra in treapta a 5-a. Cu poze o sa revin de indata ce pun mana pe ea. Sa nu uit: *ce ulei imi recomandati(ce capacitate are baia?) *ce cod au bujiile (eventual niste NGK-uri) * codurile de filtrul de ulei, respectiv aer. Masina a stat cel putin jumatate de an asa ca o sa o rasfat putin schimbandu-i consumabilele. Va multumesc anticipat, Alex. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jul 2008 · Report post O clasică frumoasă. Să o stăpâneÅŸti sănătos ÅŸi bine ai venit alături de noi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2008 · Report post Multumesc. Ma puteti indruma inspre un link sau ceva de unde pot afla niste date referitoare la masina? Ma intereseaza niste informatii generale: capacitatea baii de ulei/ cv, radiator, tipul lichidului de frana, reglajul supapelor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2008 · Report post Multumesc. Ma puteti indruma inspre un link sau ceva de unde pot afla niste date referitoare la masina? Ma intereseaza niste informatii generale: capacitatea baii de ulei/ cv, radiator, tipul lichidului de frana, reglajul supapelor. Te ajut eu, am instalate cam toate software-urile, care motor e ? B200E, B200F, sau B200K respectiv 116, 109, 102 CPL.E: Defapt lasa, ti-am creat 3 PDF-uri cu detaliile tehnice a celor 3 motoare sa le poti si imprima.B200K.pdfB200F.pdfB200E.pdf Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Jul 2008 · Report post Nu am talonul la mine si nici nu tin minte exact cati cai are (cred ca este acela de 106 cai totusi).Multumesc, sunt foarte ok pdf-urile atasate. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2008 · Report post Am luat bestia! trebuie sa fac cateva rectificari : este din `84 si are 85 KW.o sa revin maine cu detalii. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2008 · Report post Frumoasa bijuterie! Sa o conduci sanatos si cati mai multi km fara probleme ! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2008 · Report post Frumoasa, te asteptam la intrunirea saptamanala, sa ne comunici pe cand vei fi prezent! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2008 · Report post Va multumesc tutror pentru urarile de bine! Ieri am facut o vizita pe la ITP, unde sistemul de franare a iesit super ok-fata, spate, frana de mana. Doar ca azi am cam ramas fara frane la un moment dat- o singura data, adica a tinut de-abia la a 2-a pedala(cam neplacut sentimentul). Daca stau la un stop cu piciorul pe pedala de frana, aceasta coboara incet incet. Lucrul acesta l-am intalnit la mai multe masini dar inca nu am aflat daca este normal sau. Tot la ITP mi-au recomandat sa imi schimb un furtun de frana de la roata stanga spate, dar o sa il schimb si pe cel de pe dreapta, plus o bucsa de pe fata. Si cum ziceam mai sus, o verficare atenta a timoneriei care este cam dereglata, a I-a intra greu iar a 5-a deloc. In rest, liniste si pace. cred ca saptamana viitoare voi aparea si eu la intalnire. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2008 · Report post Am patit si eu la o Dacie chestia cu tinutul piciorului pe frana si lasatul pedalei... Acolo a fost de la garnitura din pompa centrala de frana stricata, si pierdea lichid intre cele doua camere (in vas nu scadea nivelul). Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 Aug 2008 · Report post aham. speram sa scap mai ieftin cu o schimbare de lichid, dar avand in vedere ca este vorba despre frane, nu vreau sa ma joc. si totusi, de ce la itp franele au iesit ok? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Aug 2008 · Report post Pana una alta am reusit sa rezolv problema timoneriei. Suportul care tinea fix ansamblul se fisurase si se plimba de colo colo...iar la un moment dat in trecut un destept a umblat la axul care leaga tija cautatorului. Si a umblat asa de bine, ca nu a mai pus la loc decat una din cele 2 bucse de ghidaj, rezultand un joc al manetei de toata frumusetea. Solutia: doua bucati de platbanda frumos croite si amplasate unde trebuie. Am facut toate astea si astazi m-am convins ca am 5 viteze Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Aug 2008 · Report post Sa stapinesti sanatos masina,si bine ai venit. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Aug 2008 · Report post Multumesc. Azi noapte-ora 2, eu schimbam cablurile pentru boxe din usi, deoarece cele vechi erau peticite, impletite si tot asa. Asta dupa ce am demontat plafoniera pentru un up-grade cu 4 leduri superluminoase. Cu ocazia asta am gasit si alarma unde era montata-module, senzori, etc. Ce sa zic, munca facuta de mantuiala, fire trase aiurea, izolate la repezeala, mufe deconectate asa ca am dat tot jos afara. Va urma o alarma noua(pe Oltcit am un sistem Eagle Master montat de mine si care lucreaza ok). De dimineata cand am coborat la masina ca sa fac curat, ce credeti ca am gasit pe covoras? O moneda de 10 bani din 1867 cazuta cine stie de unde de prin bord. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2008 · Report post Intre timp am mai rasfatat tancul cu un schimb de ulei Castrol, filtru ulei Mahle, bujii NGK si lulea distribuitor Beru. La filtrul de aer m-am blocat 150 lei -Mann . Am facut un drum pana la Sinaia si ce mai...e masina de drum lung. Acum am o intrebare:cum pot curata radiatorul pe interior fara sa il demontez, exista vreo solutie care face asest lucru? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2008 · Report post Am mai auzit de curatarea intregului sistem de racire cu o pastila sau doua de Calgon. Mers cateva sute de km, apoi schimbat antigelul. N-am incercat, nu stiu ce iese Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2008 · Report post Sau apeleaza la firmele care fac reviziile(curata)centralele de apartament,au ei o pompita si niste solutii de curatat,poate e mai sigur! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Sep 2008 · Report post Aha,cred ca voi incerca cu Calgon(ma gandeam la o solutie gen Calgon care dizolva piatra si un detergent special care sa nu faca spuma). Mai caut si daca aflu ceva, va anunt. Share this post Link to post Share on other sites