robert777

viscocuplaj-se repara,se inlocuieste la risc cu sh?

6 posts in this topic

are cineva idee daca se repara piesa respectiva?vine iarna.............. ;D!un mecanic minune sa-i spunem a zis ca da,joi il dau jos,cik ik desface,verifica lamelele,canalele de scurgere a uleiului,etc!si apoi il inchide,sudeaza,etc!numai el stie!mi se pare cam utopica varianta.dar,tinand seama ca a reparat un difeerential de touareg desi era zob...........?!mai are cineva vreunu defect sa mai am 1 sansa in plus??? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arunca un ochi aici :

http://www.autozine.org/technical_school/traction/tech_traction_4wd_2.htm

Ca idee s-ar putea face, daca nu sunt deja rupte lamelele... inauntru sunt destul de "aproape" lucrurile unul de altul, si orice descentrare in timp poate duce la ruperea din nou a lamelelor si uite-asa e cooperativa munca in zadar. Daca e mecanic-minune.. el stie cu ce il taie, si ce material pune de "umplutura" pentru a mentine aceeasi dimensiune pe "lungimea" visco-ului, ca sa nu se atinga lamelele exterioare de capac si sa nu-ti iasa cardanul din prinderi. Altfel iese "un pic mai mic" dupa lipire... Asta ca sa nu mai zic ca trebuie echilibrat din nou pe strung sa nu bata... Da' las' ca merge dom'le !!! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am vazut materialul,il mai citisem!merci oricum,am citit despre visco de mi s-a acrit,am gasit in state firme care reconditioneaza,etc,etc!din cauza la 4x4 si eforturile de a-l reface(incununate de succes pt 3 luni.... :'(),am ajuns sa scot de pe ea tot ce nu merge(turbina).sincer m-a dezamgit marca Volvo!lipsa de piese(numai pe original se gaseste x piesa...),pretul scazut la revanzare( am dat vreo 7800 pe ea,acum nu mai iau 5500).

la fel cu visco-am sunat la Primus Auto-mi-au dat un pret de 4400 lei si s-ar numi differential lock.Alti distribuitori nici n-au auzit de visco!Nu as renunta la ea,este incredibil de capabila pe 4x4.dar tinand seama ca durata de viata a visco este cam 80.000km,nu-mi vine sa iau unul nou pt ca eu fac 70.000/an.Il desface nenea minune si dac merge dau de stire si la altii,nu de alta da tre sa fiu solidar cu ceilalti care sufera.....de 4x4!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e vorba de cel de mai jos

[attach=1]

costa 7700RON... Ma indoiesc ca cei de la reprezentanta s-au uitat la ce trebuie :) Intreaba-i de codul ASTA daca e vorba de aceeasi piesa, si dupa aia putem trage o concluzie... "Differential lock" nu exista in VADIS, iar in catalogul nemtzesc piesa de mai sus apare ca "KUPPLUNG"

post-7-12877849238142_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

am sunat la Primus,am vb la sectiunea piese,am dat seria caroserie,etc si am spus:viscocuplaj.Pai.....nu apare in programul nostru.Am spus ca este in fata diferentialului spate,intre acesta si cardan,este o piesa tubulara,etc.Mi-au spus;sunt cu desenul transmisiei 4x4 in fata,piesa de care vb dvs se numeste dif lock.

Multumesc de info,asta e piesa.Desfac,repar,dac nu incerc si pe afara dezmembr dar mi-e teama,visco meu a mers 20.000 km si deja da semne de blocaj.Altul sh de ce ar face altfel???E prea mult noroc la mijloc.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi,are cineva vreun visco defect?l-am desfacut si nu are probleme in partea de lamele ci in partea din spate,la niste rulemnti.Sau macar schema lui,modul cum se desface sau cum este compus?Zornaie ceva in el si nu se poate ajunge in acel compertiment!!! ??? ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now