Sign in to follow this  
Followers 0
roco

Valul de accidente a speriat autorităţile;Blonde ciunge şi copii strânşi in saci

18 posts in this topic

Speriaţi de valul de accidente de pe şosele, poliţiştii îşi propun să sensibilizeze participanţii la trafic cu două clipuri-şoc, în care apar fotomodele blonde mutilate în accidente, sau familii întregi, cu copii mici, adunate în sacii pentru cadavre.

Conform statisticilor, luna aceasta, 49 de oameni vor muri şi alţi 110 vor fi răniţi grav din cauza vitezei excesive. Gândeşte-te înainte să accelerezi!

http://www.gandul.info/societatea/blonde-ciunge-si-copii-stransi-cu-sacii-imaginile-campaniei-viteza-distruge-vieti.html?3932;2834058

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca acest popor mai poate fi dresat cumva, directia e gresita total-tipic romanesc. Aceasta campanie nu va contribui cu nimic la diminuarea vitezei cu care se circula. Mai bine ar face (cine?) cel putin urmatoarele:

- o mai drastica evaluare a celor care vor carnet + un examen psihologic adevarat. As vedea si o reexaminare psiho la un interval de 10 ani - a celor ce au deja carnet.

- toti capii politiei rutiere sa mearga sa vada ce inseamna Politie Rutiera in Germania, Austria, etc si sa vina aici cu propuneri si schimbari concrete - ca ceea ce avem acum este o militie acoperita intr-un strat de staniol "post-revolutionar".

- infrastructura - strazile reparate, largite,facut ceva la ele - nu doar carpite, mama ei de tara ! autostrazile sa aiba 3-4 benzi de mers, nu ca mindria tarii noastre pe 2 benzi...si aia facuta din 2 portiuni, cu niste denivelari uneori de-ti ies amortizoarele prin capota. Ca pe autoband-ul din vest se merge si cu 300 km/h fara sa mai urle statisticile ca se moare din prea multa viteza... Dar la noi s-au dat cine stie cite mii-zeci de mii de permise pe blat, fara ca posesorii sa aiba habar de vreo regula de circulatie, pentru ca in romanica cu bani se obtine orice.Si acum imi arata(culmea, ca-n bancurile respective) BLONDE CIUNGE ! Asta dupa ce pe strazi au aparut masini cu banner tip "Atentie, blonda la volan"....

Nu mai continui...las si pe altii. Daca ma gindesc putin, cred ca nici baiatul meu nu va avea bucuria de a circula pe strazi mai bune, peste 20 de ani. Tot va merge pe drumuri nationale care strabat comune anoste, cu primari cretini ce pun restrictii de 30 km/h ca sa nu intri in vreo caruta ce iese din aratura, plina de fan, caruta bineinteles semnalizata, inmatriculata, tot tacimul romanesc-deci e in regula. A, dar avem bordurile schimbate in capitala..... Bleah !

Share this post


Link to post
Share on other sites

´´Info plus:

- Conform statisticilor, luna aceasta, 49 de oameni vor muri şi alţi 110 vor fi răniţi grav din cauza vitezei excesive. Gândeşte-te înainte să accelerezi - Este mesajul campaniei promovate, în această perioadă, de Poliţia Română şi Petrom.´´ http://www.gandul.info/societatea/blonde-ciunge-si-copii-stransi-cu-sacii-imaginile-campaniei-viteza-distruge-vieti.html?3932;2834058

Consider ca aceasta campanie are si o oarecare tenta comerciala, avand in vedere ca e initiata de Politia Romana in colaborare cu Petrom. De ce intotdeauna Politia initeaza astfel de ´´campanii´´impreuna cu Petrom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai Politia poate contribui cu o parte din uriasa suma colectata din spaga, iar Petrom-ul cu o parte din muntele de bani pe care-l face revinzand procentele de benzina inlocuita cu apa, benzina indoita ce ne-o vand noua la pompa ! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conform unui articol dintr-un cotidian sibian ar trebui sa-mi planific deplasarile cu masina astfel:

´´După zilele din săptămână în care s-au concentrat cele mai multe accidente, putem spune că ziua neagră este duminica, pentru că atunci au loc cele mai multe dintre accidentele grave - 22. Urmează zilele de luni, marÅ£i ÅŸi vineri, când au loc în jur de 15 accidente. Ca ÅŸi perioadă a zilei, cele mai multe accidente au loc în partea a doua a zilei, între 14 ÅŸi 22. ÃŽn acest interval orar au avut loc 44 de accidente, soldate cu 11 morÅ£i ÅŸi 42 de persoane rănite grav. Cel mai bine se circulă noaptea. ÃŽn intervalul orar 22 - 06, au avut loc 23 de accidente grave, soldate cu 15 morÅ£i ÅŸi 26 de persoane rănite grav.´´

http://www.sibianulonline.ro/ultima-ora/soselele-mortii-2833380

Dar pentru ca am credinta in Dumnezeu si conduc un Volvo, imi permit sa risc, astfel ca voi conduce si in perioada mai sus mentionata!  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

In mintea romanilor declick-ul este ciudat. Si la campania asta, si la cea cu pozele de pe pachetele de tigari.

De exemplu, faza de la magazin, povestita de Badea, cand cineva a cumparat un pachet de tigari care avea faza cu calitatea spermei pe el. Ce a facut?

"Nu pot sa fumez din pachetul asta. Unul cu cancer nu aveti?"

I rest my case :)

PS - Am fost fumator din 1993 pana in 1998. Deci am 10 ani de abstinenta, dar nu conteaza, nu voi mai fuma tot restul vietii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in loc de blondele alea eu as pune ceva poze cu creieri imprastiati pe bord sau motociclisti rupti in bucati. cred ca ar fi mai semnificativ  :rant:. blondele macar au "scapat" :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

MECANICA in scolile de soferi, instructori experimentati si dedicati nu afaceristi, ore de coducere reale si zilnice sau macar la 2 zile cu simulari de situatii diverse nu doar de la punctul A-B in fiecare zi, si cateodata si o data pe saptamana mergeam doar.

Mai bine zis SCOLI DE SOFERI cu instruire in soferie nu ce e azi.

dar MECANICA neaparat, pai cand ii vad ca habar nu au ce e ala buson dar se lauda ca isi ia bimmer si ca are nush cati cai mor.

Expresii de zile mari in fiecare zi aud, demne de Comedy Central

"Am pus o frana de la 180 si s-a ars ABS-ul, sa vezi ce miroseaaa!!!"

"Daca te stii poti face drifting si cu tractiune fata"

Etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

MECANICA in scolile de soferi..........

Aici chiar nu sunt de acord cu tine . Ce ar fi sa faci un curs de electronica la fiecare tv cumparat ?.....exemple iti pot da multe ...

Dar o scoala de soferi corect facuta si permisul luat pe merit ....cred ca ar preveni peste jumatate din aceste accidente.

De multe ori mi s-a intamplat sa pun frana brusca pt ca un fraier tinut in loc de RATB da semnal si a si schimbat directia ....cand il prinzi la semafor tot el e tare in gura si te face chior ca nu ai vazut ca a semnalizat ; ei chiar sunt convinsi ca daca seemnalizeaza trebuie sa le acorzi prioritate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca pe autoband-ul din vest se merge si cu 300 km/h fara sa mai urle statisticile ca se moare din prea multa viteza...

Am vazut pe Discovery un reportaj cu autostrazile, in Germania se cheltuiesc anual aproape 400.000 euro/Km de autostrada, intretinere, exploatare, camer, iluminat, tot, si ca sigurata sunt tot pe primul loc. Pe locul doi la cheltuieli este SUA cu aproape 120.000 dolari/km (aici nu sunt sigur dar parca pe aici era suma pentru state).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Expresii de zile mari in fiecare zi aud, demne de Comedy Central

"Am pus o frana de la 180 si s-a ars ABS-ul, sa vezi ce miroseaaa!!!"

"Daca te stii poti face drifting si cu tractiune fata"

Etc

:sign10: :sign10: :sign10::hammer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

oameni buni! ar trebui analizate atent cauzele accidentelor si dupa aceea sa se ia masuri! in primul rand una dintre cele mai mari prostii mi se pare viteza de 50 de km/h in localitate!  macar pe drumurile nationale ar trebui sa fie viteza de 70 80 pentru ca la noi drumurile trec prin localitati! 

o alta cauza a accidentelor e trecerea pe contrasens la depasiri sau curbe!  cei care depasesc periculos ar trebui pedepsiti drastic.  se produce cea mai periculoasa situatie din trafic (head-on collision). s-ar putea monta camere de supraveghere in zonele unde sunt curbe fara vizibilitate si soferii care taie acele curbe sa fie pedepsiti! trebuie evitata pe cat posibil coliziunea frontala.

o alta chestie ar fi constructia de autostrazi sau macar drumuri expres cu sensurile despartite macar in curbe!

de fapt! nu viteza e cauza accidentelor.......daca cineva merge prin localitate cu 70-80 nu pune in pericol circulatia.

altceva! nu au ce cauta biciclistii si carutele in timpul noptii pe sosele.  am vazut multe accidente avand cauza asta! 

politia nu le zice nimic fiindca nu are ce sa le ia! 

ar mai fi multe de spus......

Share this post


Link to post
Share on other sites

In legatura cu primul mesaj postat pe acest forum. Cu acel link si cu reclama aceea "anti-viteza". Nu sunt de acord cu o asemenea reclama pentru nimic in lume. Eu nu sunt un vitezoman. Nici nu imi permit. Am doar 18 ani nu am destula experienta incat sa calc pedala la fund. Dar... reclama aceasta s-a dat o vreme si la televizor. Eram acasa, seara si mancam... cand vad reclama. Apai ce sa mai zic k asa de bine mi-o cazut mancare cand le-am vazut pe alea de numa. Mi pur si simplu scarba. Eu zic sa se gaseasca altceva pentru a oprii pe vitezomani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

MECANICA in scolile de soferi, instructori experimentati si dedicati nu afaceristi, ore de coducere reale si zilnice sau macar la 2 zile cu simulari de situatii diverse nu doar de la punctul A-B in fiecare zi, si cateodata si o data pe saptamana mergeam doar.

Mai bine zis SCOLI DE SOFERI cu instruire in soferie nu ce e azi.

dar MECANICA neaparat, pai cand ii vad ca habar nu au ce e ala buson dar se lauda ca isi ia bimmer si ca are nush cati cai mor.

Expresii de zile mari in fiecare zi aud, demne de Comedy Central

"Am pus o frana de la 180 si s-a ars ABS-ul, sa vezi ce miroseaaa!!!"

"Daca te stii poti face drifting si cu tractiune fata"

Etc

cu dedicatie acestui subiect si anume scolile de soferi un plus pe care il au americanii de exemplu este ca in liceu se face si scoalade soferi. fiecare liceu are cel putin un instructor care daca liceanul vrea atunci invata oferie, si daca tot a optat pentru ora de soferie atunci tinte nene, este un obiect ca si celelalte altele la are daca ai chiulit sau nu ai trecut testul liceului nu esti admi la examenul pentru permis. si scoala nu se face nu-s cate ore (20 parca de condus daca nu a insel) pai ce fel d sofer e ala care isi ea permisu dupa 20 de ore de condus. taicamiu mo pus la volan de la 13 ani. permisul l-am luat la 19 or de condus?  nici nu stiu cate pana sa-mi eau permisul. poate o astfel de situatie ar fi buna si-n cazul nostru.

intradevar mecanica nu e o chestie care sa o cunoasca toata lumea. se pot da ore cu informtii generale sa nu mai auzi ca a ars ABS-ul sau alte tampenii dn astea, dar oare chiar toti sunt mecanici, poate putina fizica deoarece la viteze mari in curbe fortele te trag ba spre o parte ba spre alata. sau um e cu driftul cu tractiunea pe fata si asa mai departe. ceva elementar tre s fie dar nu la nivel de PRO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu dedicatie acestui subiect si anume scolile de soferi un plus pe care il au americanii de exemplu este ca in liceu se face si scoalade soferi. fiecare liceu are cel putin un instructor care daca liceanul vrea atunci invata oferie, si daca tot a optat pentru ora de soferie atunci tinte nene, este un obiect ca si celelalte altele la are daca ai chiulit sau nu ai trecut testul liceului nu esti admi la examenul pentru permis. si scoala nu se face nu-s cate ore (20 parca de condus daca nu a insel) pai ce fel d sofer e ala care isi ea permisu dupa 20 de ore de condus. taicamiu mo pus la volan de la 13 ani. permisul l-am luat la 19 or de condus?  nici nu stiu cate pana sa-mi eau permisul. poate o astfel de situatie ar fi buna si-n cazul nostru.

intradevar mecanica nu e o chestie care sa o cunoasca toata lumea. se pot da ore cu informtii generale sa nu mai auzi ca a ars ABS-ul sau alte tampenii dn astea, dar oare chiar toti sunt mecanici, poate putina fizica deoarece la viteze mari in curbe fortele te trag ba spre o parte ba spre alata. sau um e cu driftul cu tractiunea pe fata si asa mai departe. ceva elementar tre s fie dar nu la nivel de PRO.

Pai la asta ma refeream si eu, chestiile de baza cel putin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt mai multe probleme in tarisoara asta, totusi s-a dovedit stiintific ca inmultirea camerelor de supraveghere a dus la scaderea accidentelor pe DN1. Iar cauza nr 1 a accidentelor este viteza si 2 este lipsa de experienta la volan. Sunt multi care le combina pe amandoua si ajung in sac de plastic si mai trag dupa ei si nevinovati.

Foarte multe accidente se fac pe portiunile spre iesirea din tara, adica marile rute de tranzit ale Romaniei adica DN1, DN2 si DN7 .

Un alt motiv pt care se produc accidente si vad ca politia nu face nimic este masinile ieftine inmatriculate in I, D, E si BG care de cele mai multe ori sunt conduse de idioti si mai sunt conduse si cu viteza. Stiu de la mine din cartier ca visul oricarui pusti este sa stranga 1500E si sa-si ia un BMW cu nr de I si sa-l rupa in doua .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traficul în România, mai periculos decât războiul din Afganistan

În Afganistan mor zilnic mai puţini oameni decât victimele de pe şoselele româneşti, cele mai periculoase din Europa.

Viteza excesivă curmă mii de vieÅ£i în România, mai multe decât într-un conflict militar: numai în acest sfârÅŸit de săptămână, zece oameni ÅŸi-au pierdut viaÅ£a pe ÅŸosele. Cel mai grav accident s-a produs ieri, în localitatea Sibioara, judeÅ£ul ConstanÅ£a din cauza vitezei excesive. BilanÅ£ul: patru tineri decedaÅ£i.

Åžoferul, Bogdan Cazacu, de 19 ani, a pierdut controlul volanului, iar maÅŸina a derapat ÅŸi a acroÅŸat doi stâlpi de iluminat public de partea dreaptă a drumului. Era însoÅ£it de trei prieteni, două fete de 19 ÅŸi, respectiv, 20 de ani ÅŸi un băiat în vârstă de 24 de ani, care au murit pe loc. Echipajul de descarcerare a reuÅŸit să scoată victimele dintre resturile maÅŸinii după două ore de intervenÅ£ii.

Viteza excesivă a făcut alte două victime în localitatea Răcăciuni, judeÅ£ul Bacău. Alexandru Mardare, 21 de ani, a încercat să evite un autoturism care i-a tăiat calea, dar nu a mai putut evita impactul cu un cap de podeÅ£. MaÅŸina s-a răsturnat, iar două pasagere, Mariana AndruÅŸcă, 21 de ani, ÅŸi Elena AndruÅŸcă, 47 de ani, au murit pe loc, în timp ce ÅŸoferul s-a ales cu piciorul fracturat.

Impact mortal la Arad

Un alt accident cu victime s-a produs vineri noaptea la Arad. Un cetăÅ£ean bulgar a decedat după ce a fost străpuns în piept de o creangă ruptă dintr-un copac. Accidentul a avut loc pe DN7, la ieÅŸirea din Arad, spre Punctul de Trecere a Frontierei Nădlac, unde o vijelie puternică a rupt un pom, care a căzut peste autoturismul condus de victimă. ÃŽn cădere, pomul a spart parbrizul, iar o creangă i-a străpuns pieptul ÅŸoferului, omorându-l pe loc. ÃŽn maÅŸină se aflau ÅŸase persoane. Piciorul pasagerului din dreapta a fost smuls, iar ceilalÅ£i patru au fost răniÅ£i uÅŸor.

Imagini de groază la locul accidentului

Martorii au fost ÅŸocaÅ£i de ceea ce au văzut ÅŸi se gândeau că doar câteva secunde au făcut ca să nu fie ei sub copac. „Am văzut morÅ£i, răniÅ£i, picioare tăiate. MaÅŸina a derapat în ÅŸanÅ£. Când am oprit, omul era cu craca copacului în el, mai avea puls, dar nicio ÅŸansăâ€, a povestit unul dintre martori.

Traficul pe DN7 spre frontiera cu Ungaria a fost blocat aproximativ o oră, iar maÅŸinile au format cozi de câţiva kilometri.

TOP NEGRU

La concurenÅ£ă cu Bulgaria, Grecia ÅŸi Lituania

Statisticile anuale arată că aproximativ 3.000 de români îÅŸi pierd viaÅ£a în urma accidentelor. Un calcul simplu arată că, în fiecare zi, opt români mor pe străzile din România. Mai mult, un raport al Uniunii Europene spune că cele mai periculoase ÅŸosele sunt în Å£ara noastră, alături de cele din Bulgaria, Grecia ÅŸi Lituania. ÃŽn 2008, 3.000 de oameni au murit în România din neatenÅ£ia în trafic.

Au avut loc 10.292 de accidente de circulaÅ£ie, cu 23% mai multe decât în 2007. Principalele cauze sunt viteza excesivă, viteza neadaptată condiÅ£iilor de mediu sau de trafic, dar ÅŸi indisciplina pietonilor ÅŸi depăÅŸirile neregulamentare sau în forÅ£ă. Tot în 2008, Afghanistanul a pierdut în război 2.100 de civili, mai puÅ£ini decât victimele străzilor din România.

Chiar dacă PoliÅ£ia Română a anunÅ£at, la sfârÅŸitul primului trimestru al acestui an, că numărul accidentelor s-a diminuat faÅ£ă de anul trecut, acesta a rămas îngrijorător: până la această dată, aproximativ 1.000 de români au decedat în urma a peste 3.000 de accidente rutiere. De la începutul anului, în BucureÅŸti au fost consemnate 584 de accidente grave, în care au murit 91 de oameni, iar alte 623 au fost rănite grav.

Sursa: http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/866617/Traficul-in-Romania-mai-periculos-decat-razboiul-din-Afganistan/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai si nu este normal sa fie asa din moment ce toata lumea se intrece pe soselele romaniei, toti viseaza la 260km/h si ne mai miram de ce mor oameni nevinovati .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0