Guest Amy

Cum conducem daca motorul e diesel?

83 posts in this topic

E doar o chestiune de gusturi pana la urma intre un diesel si un benzinar performant. Aici nu ma bag in discutii. Fiecare cu partea lui.

Dar ca un plus ptr diesel... simti diferenta cand ridici pedala de ambreiaj in prima , a doua si a treia viteza. la fel cum la benzinar simti diferenta, in viteza... in aceleasi circumstante.  :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

pai ma roskat tu ii dai a 3-a la 4500 si deja ai iesit din oras demult :))

te invit la un test drive (cu mine la volan) cand ai drum prin bacau..

offtopic: loganul nu e masina. no offense pt nimeni cu logan (inclusiv sormea)

offtopic 2: Cuplul diesel-ului il simtiti de pe la 200 Cp in sus. Am mers cu 535d si am ramas prost... era o senzatie de frica (pentru ca nu eram eu la volan) combinata cu adrenalina super tare...

Share this post


Link to post
Share on other sites

evident ca peste 200cp e ALTCEVA, eu sunt un impatimit al diesel-ului si sunt foarte multumit de 2.0 /136 cp /320 Nm...si cand simti cuplul ? Atunci cand sunt in viteza a 5-a si am 80 Km/h si accelerez pt o depasire si ajung la 140 km/h si nu sunt nevoit sa trec intr-o treapta inferioara...imi asum de asemenea si misto-ul pe care il fac cei de la TOP GEAR fata de cei cu masini diesel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, am inteles, peste 150-200 cai e altceva-la diesel,atunci CHIAR simti putere,cuplu. Poate vine joia asta un diesel-ar mai puternic, sa ma dea si pe mine o tura in forta, nu vreau mult - doar a 2-a si a 3-a.

p.s silviulica, eu daca merg intr-a 5-a cu 80 imi stric turbina - care ma implora zilnic sa-i dau sa "munceasca"  :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am turbina marita

Poti sa imi mai dai cateva detalii?

Ce ai marit la turbina?

Ai pus un rotor mai mare?

Ai pus alta turbina cu totul?

Merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

@adi2727    turbina a fost schimbata complet cu alta mai mare si modificata(rotor,palete,intrare mai mare,iesire idem,alti cuzineti,ungerea si racirea modif.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

evident ca peste 200cp e ALTCEVA, eu sunt un impatimit al diesel-ului si sunt foarte multumit de 2.0 /136 cp /320 Nm...si cand simti cuplul ? Atunci cand sunt in viteza a 5-a si am 80 Km/h si accelerez pt o depasire si ajung la 140 km/h si nu sunt nevoit sa trec intr-o treapta inferioara...imi asum de asemenea si misto-ul pe care il fac cei de la TOP GEAR fata de cei cu masini diesel :D

Inseamna ca te multumesti cu putin...  ;)

Eu nu mai simt nimic demult .... nici o senzatie cand accelerez (decat aceea de siguranta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

e cam lung sa accelerezi de la 80 intr-a 5,turele pleaca dela 1600,o cam obosesti facind asa

Share this post


Link to post
Share on other sites

am testat aseara, la 80 km/h in treapta a 5-a am 1800 ture, in conditiile in care sunt la drum lung si sa spunem ca sunt in usoara franare (din treapta a 5-a de la 2400-2600 de ture, unde probabil schimbam a 6-a), accelerez treptat pana la 140-150 km/h (dupa cum spuneam)

in cazul in care aleg o treapta inferioara (respectiv a 4-a) ajung la 2400-2500 turatii. Acum nu stiu foarte sigur daca alegerea (respectiv accelerarea treptata din trepta a 5-a) dauneaza mai mult decat cealalata varianta (treapta inferioara) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

am testat aseara, la 80 km/h in treapta a 5-a am 1800 ture, in conditiile in care sunt la drum lung si sa spunem ca sunt in usoara franare (din treapta a 5-a de la 2400-2600 de ture, unde probabil schimbam a 6-a), accelerez treptat pana la 140-150 km/h (dupa cum spuneam)

in cazul in care aleg o treapta inferioara (respectiv a 4-a) ajung la 2400-2500 turatii. Acum nu stiu foarte sigur daca alegerea (respectiv accelerarea treptata din trepta a 5-a) dauneaza mai mult de bad cealalata varianta (treapta inferioara) :D

a 6-a?? ce-i a 6-a?? :D :D :D

doar pe european la 160-170++ dau a 6-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

a 6-a la peste 170 km/h....si eu care credeam ca nu stiu sa merg :)))) glumeam

ideea e ca pt mine masina diesel e pe primul loc, si nu cred ca am multumit celui/celei ce a deschis acest topic

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

a 6-a la peste 170 km/h....si eu care credeam ca nu stiu sa merg :)))) glumeam

ideea e ca pt mine masina diesel e pe primul loc, si nu cred ca am multumit celui/celei ce a deschis acest topic

:)

exploatam masinile diferit....nu ca nu stim sa conducem

eu nu ma uit la consum.

si pt mine diesel rocks ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

corect @roskat. In urma a ceea ce am discutat noi astazi, asta este concluzia. Le exploatam diferit. Poate si in functie de consum, de stilul de condus... cine stie? Cert este ca de astazi (de maine, ca azi am baut 2 beri) voi incerca sa schimb pe la 2500 nu la 2000 cum schimbam pana acum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu am inceput de 3 zile sa schimb la 2400-2500, pana acum pe la 2100...si legat de exploatare, corect..insa va trebui sa recunosc ca nu sunt tocmai un sfant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victor si silviulica... ma bucur sa aud  ;)

@lucandrei - acela e doar un tutorial de cum ar trebui sa conducem ca sa reducem consumul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumim andrei....nici taximetristii nu merg asa...sa ne gandim doar cum accelereaza atunci cand ne taie fata ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumim andrei....nici taximetristii nu merg asa...sa ne gandim doar cum accelereaza atunci cand ne taie fata ;)

pai ai o pedala in dreapta... de regula apesi pe ea si accelerezi  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tocmai...nu stiu ce placere de a conduce mai exista in momentul in care accelerezi cu tzaraita...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

okay, am reusit sa va fac o parere despre mine....gresita ;D!

Credeti-ma ca nu conduc asa....la sunetul pe care-l scoate cand turez motorul, nu prea-mi vine sa stau cuminte. Plus ca mai sunt cate unii nervosi la semafor, langa mine....la care bucuros le arat spatele....cateodata.

Dar in special conduc gandindu-ma la siguranta, a mea si a celorlalti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu zic ca tutorialul ala este foarte folositor mai ales pe timp de criza  ;)

ati incercat sa schimbati din viteza intai direct in a 3-a? (recomandat pt consum minim)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, eu! Cand am avut probleme cu sincronul de la a "doua"! :D :D :D

Si crede-ma: creeaza dependentza! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la cat mergi cu turatiile in viteza intai?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu stiu cine spunea sa schimbam mai sus (2400-2500 turatii)..ori sunt eu nebun, insa de cand implementez metoda mi se pare ca nu mai scade acul indicator de la rezervor :))))

pe bune

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now