Posted 26 Jan 2009 · Report post se gasesc de cump.intre 250 si 450€(depinde de finisare) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Jan 2009 · Report post E doar o chestiune de gusturi pana la urma intre un diesel si un benzinar performant. Aici nu ma bag in discutii. Fiecare cu partea lui.Dar ca un plus ptr diesel... simti diferenta cand ridici pedala de ambreiaj in prima , a doua si a treia viteza. la fel cum la benzinar simti diferenta, in viteza... in aceleasi circumstante. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post pai ma roskat tu ii dai a 3-a la 4500 si deja ai iesit din oras demult )te invit la un test drive (cu mine la volan) cand ai drum prin bacau..offtopic: loganul nu e masina. no offense pt nimeni cu logan (inclusiv sormea)offtopic 2: Cuplul diesel-ului il simtiti de pe la 200 Cp in sus. Am mers cu 535d si am ramas prost... era o senzatie de frica (pentru ca nu eram eu la volan) combinata cu adrenalina super tare... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post evident ca peste 200cp e ALTCEVA, eu sunt un impatimit al diesel-ului si sunt foarte multumit de 2.0 /136 cp /320 Nm...si cand simti cuplul ? Atunci cand sunt in viteza a 5-a si am 80 Km/h si accelerez pt o depasire si ajung la 140 km/h si nu sunt nevoit sa trec intr-o treapta inferioara...imi asum de asemenea si misto-ul pe care il fac cei de la TOP GEAR fata de cei cu masini diesel Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post ok, am inteles, peste 150-200 cai e altceva-la diesel,atunci CHIAR simti putere,cuplu. Poate vine joia asta un diesel-ar mai puternic, sa ma dea si pe mine o tura in forta, nu vreau mult - doar a 2-a si a 3-a.p.s silviulica, eu daca merg intr-a 5-a cu 80 imi stric turbina - care ma implora zilnic sa-i dau sa "munceasca" Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post eu am turbina maritaPoti sa imi mai dai cateva detalii?Ce ai marit la turbina? Ai pus un rotor mai mare? Ai pus alta turbina cu totul?Merci Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post @adi2727 turbina a fost schimbata complet cu alta mai mare si modificata(rotor,palete,intrare mai mare,iesire idem,alti cuzineti,ungerea si racirea modif.) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post evident ca peste 200cp e ALTCEVA, eu sunt un impatimit al diesel-ului si sunt foarte multumit de 2.0 /136 cp /320 Nm...si cand simti cuplul ? Atunci cand sunt in viteza a 5-a si am 80 Km/h si accelerez pt o depasire si ajung la 140 km/h si nu sunt nevoit sa trec intr-o treapta inferioara...imi asum de asemenea si misto-ul pe care il fac cei de la TOP GEAR fata de cei cu masini diesel Inseamna ca te multumesti cu putin... Eu nu mai simt nimic demult .... nici o senzatie cand accelerez (decat aceea de siguranta) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 27 Jan 2009 · Report post e cam lung sa accelerezi de la 80 intr-a 5,turele pleaca dela 1600,o cam obosesti facind asa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post am testat aseara, la 80 km/h in treapta a 5-a am 1800 ture, in conditiile in care sunt la drum lung si sa spunem ca sunt in usoara franare (din treapta a 5-a de la 2400-2600 de ture, unde probabil schimbam a 6-a), accelerez treptat pana la 140-150 km/h (dupa cum spuneam) in cazul in care aleg o treapta inferioara (respectiv a 4-a) ajung la 2400-2500 turatii. Acum nu stiu foarte sigur daca alegerea (respectiv accelerarea treptata din trepta a 5-a) dauneaza mai mult decat cealalata varianta (treapta inferioara) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post am testat aseara, la 80 km/h in treapta a 5-a am 1800 ture, in conditiile in care sunt la drum lung si sa spunem ca sunt in usoara franare (din treapta a 5-a de la 2400-2600 de ture, unde probabil schimbam a 6-a), accelerez treptat pana la 140-150 km/h (dupa cum spuneam)in cazul in care aleg o treapta inferioara (respectiv a 4-a) ajung la 2400-2500 turatii. Acum nu stiu foarte sigur daca alegerea (respectiv accelerarea treptata din trepta a 5-a) dauneaza mai mult de bad cealalata varianta (treapta inferioara) a 6-a?? ce-i a 6-a?? :D doar pe european la 160-170++ dau a 6-a Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post a 6-a la peste 170 km/h....si eu care credeam ca nu stiu sa merg ))) glumeamideea e ca pt mine masina diesel e pe primul loc, si nu cred ca am multumit celui/celei ce a deschis acest topic Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post a 6-a la peste 170 km/h....si eu care credeam ca nu stiu sa merg ))) glumeamideea e ca pt mine masina diesel e pe primul loc, si nu cred ca am multumit celui/celei ce a deschis acest topicexploatam masinile diferit....nu ca nu stim sa conducemeu nu ma uit la consum.si pt mine diesel rocks Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post corect @roskat. In urma a ceea ce am discutat noi astazi, asta este concluzia. Le exploatam diferit. Poate si in functie de consum, de stilul de condus... cine stie? Cert este ca de astazi (de maine, ca azi am baut 2 beri) voi incerca sa schimb pe la 2500 nu la 2000 cum schimbam pana acum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post si eu am inceput de 3 zile sa schimb la 2400-2500, pana acum pe la 2100...si legat de exploatare, corect..insa va trebui sa recunosc ca nu sunt tocmai un sfant Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post ...legat de modul de conducere http://www.volvocars.com/intl/tools/Owners/Drive/EcoDriving/Pages/default.aspx Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post Victor si silviulica... ma bucur sa aud @lucandrei - acela e doar un tutorial de cum ar trebui sa conducem ca sa reducem consumul... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post multumim andrei....nici taximetristii nu merg asa...sa ne gandim doar cum accelereaza atunci cand ne taie fata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post multumim andrei....nici taximetristii nu merg asa...sa ne gandim doar cum accelereaza atunci cand ne taie fata pai ai o pedala in dreapta... de regula apesi pe ea si accelerezi Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Jan 2009 · Report post tocmai...nu stiu ce placere de a conduce mai exista in momentul in care accelerezi cu tzaraita... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post okay, am reusit sa va fac o parere despre mine....gresita !Credeti-ma ca nu conduc asa....la sunetul pe care-l scoate cand turez motorul, nu prea-mi vine sa stau cuminte. Plus ca mai sunt cate unii nervosi la semafor, langa mine....la care bucuros le arat spatele....cateodata.Dar in special conduc gandindu-ma la siguranta, a mea si a celorlalti... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post eu zic ca tutorialul ala este foarte folositor mai ales pe timp de criza ati incercat sa schimbati din viteza intai direct in a 3-a? (recomandat pt consum minim) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post Da, eu! Cand am avut probleme cu sincronul de la a "doua"! :D Si crede-ma: creeaza dependentza! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post si la cat mergi cu turatiile in viteza intai? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jan 2009 · Report post nu stiu cine spunea sa schimbam mai sus (2400-2500 turatii)..ori sunt eu nebun, insa de cand implementez metoda mi se pare ca nu mai scade acul indicator de la rezervor )))pe bune Share this post Link to post Share on other sites