Posted 9 Feb 2009 · Report post apropo de turatii,cand mi-am cumparat masina am dus-o direct in reprezentanta, IATSA Brasov, si am intrebat si la ce turatie sa schimb viteza iar raspunsul a fost 3200 in afara localitatii si cat mai aproape de rosu in localitate. Eu schimb cam la 3000 iar cand conduc mai sportiv.. aproape de 4500, si masina merge super, am facut cu ea intr-un an peste 35000 km. Acum are 201000 si se comporta super. nnu am schimbat decat consumabile.emil Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2009 · Report post Pentru un pantof/adidas/cizma de la nr. 52 in sus, imi pare perfect normal. port 41-42 si 90% conduc cu adidasi ps: in seara asta am scos consum de 11 in afara :P Bacau - Moinesti - Retur - 32 min Altii vor sa le consume masina cat mai putin..eu vreau sa vad cat poate cel mai mult :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2009 · Report post Altii vor sa le consume masina cat mai putin..eu vreau sa vad cat poate cel mai mult :DApropos, am vazut chip ptr 2.0D de 171cp http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Volvo-S40-2-0-D-2324-r.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Feb 2009 · Report post Apropos, am vazut chip ptr 2.0D de 171cp http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Volvo-S40-2-0-D-2324-r.htmlPrice: EUR 229. si iti da 41 cai si 64 NMEu am dat 17-18 mil nu mai stiu si mi-a dat 20 cai si 40 NM. Cat crezi ca mai tine motorul dupa ii pui cipul de 177??Oricum ma gandesc dupa ce ii schimb suspensia sa ii mai fac ceva pe la motor... gasesc eu ce.Destul cu offtopicul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 Feb 2009 · Report post nu e bine sa o turezi asa de mult.normal intre 3000 - 3500 e sa schimbi.deja, la 4000 este prea suprasolicitat motorul, dar nu in cazul in care ai motor de 2.4 la care, DA nu e nici o problema.la turatii foarte mari, te pot lasa " altele mai mici ". in timp ce mergi, da e bine sa o ti turata la 4000.apoi, ca sa iti cureti filtru de particule e bine sa-i dai o frana de motor adica " dar sa fi sigur ca distributia e buna " si in acest fel se curata si acest filtru.stimaapropo de turatii,cand mi-am cumparat masina am dus-o direct in reprezentanta, IATSA Brasov, si am intrebat si la ce turatie sa schimb viteza iar raspunsul a fost 3200 in afara localitatii si cat mai aproape de rosu in localitate. Eu schimb cam la 3000 iar cand conduc mai sportiv.. aproape de 4500, si masina merge super, am facut cu ea intr-un an peste 35000 km. Acum are 201000 si se comporta super. nnu am schimbat decat consumabile.emil Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2009 · Report post intradevar sa schimbi numai la rosu in oras o cam omori... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 Feb 2009 · Report post asta mi-au spus cei de la brasov, dar nu schimb asa, si mie mi s-a parut cam exagerat.emil Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Mar 2009 · Report post n-are treaba.... faceam asa si pe zapadapai nu e gol tare doar ca sunt portiuni. cine cunoaste bacaul poate sa confirme (cartierul gheraiesti, serbanesti, letea veche si de ce nu si pe pod la narcisa)legat de viteza...e diesel nu e benzinacu a 4-a n-am stat niciodata sa ma uit sa vad cat am la 4500 ture dar cred ca undeva intre 140-150dar acuma nu prea mai poti pe pod la narcisa...ca e rupt tare...si mai nou ii gasesti mai tot timpul pe "tovarasii" nostrii de la RUTIERA dupa pod!! Share this post Link to post Share on other sites