Posted 4 Aug 2008 · Report post Sunt posesorul unui V 50 Kinetic, diesel, fabricat in 2004. Am fost sa fac ITP-ul si am fost respins pe motiv ca nu incarca alternatorul si in consecinta nu se pot masura noxele!!! Am fost la un tester cu masina si am mai consultat si un electrician: nu a fost sesizata nicio neregula. Am masurat si bateria si totul este in regula cu ea. Dupa o saptamana, m-am dus cu masina la reverificare si am avut aceeasi problema. Aveti idee care ar putea sa fie problema? Este posibil sa fie tehnica lor de vina? Daca ar fi fost probleme, ma gandesc ca ar fi aparut un mesaj de avertizare pe display, mai ales ca sunt anumite perioade in care masina sta si cate doua saptamani fara sa fie folosita. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2008 · Report post Nu am auzit Niciodata asemenea aberatie:auzi - nu incarca alternatorul deci nu se pot masura noxele, cred ca le luam tot neamul la mestecat vorbe de duh. Zici ca ai verificat - cu motorul pornit trebuie sa ai la bornele bateriei intre 13,64Vsi 14.05V parca, mai aprinde o faza scurta, aeroterma...daca nu scade in sarcina sub 13,45 totul e ok. Asta se putea afla pe loc si la acel service, chiar-cum si-au dat seama ca nu incarca alternatorul, au masurat ceva si ei pe-acolo ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Aug 2008 · Report post Sunt corecte valorile de care pomeneai pentru tensiune. Baietii astia priceputi de la respectiva statie ITP cuplau pe bornele bateriei niste cabluri cu cleme crocodil, apoi introduceau pe teava de esapament o sonda. Respectivele cabluri care plecau de la baterie mergeau la un aparat care le indica, cica, nivelul noxelor. Altceva nu au mai masurat. Culmea a fost ca la o Dacie 1310 functiona sistemul. Pana la urma au rezolvat tot ei problema ("din tastatura"), dar dupa discutii destul de aprinse referitoare la aparatura lor. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Aug 2008 · Report post R.A.R.-ul nu e un zeu pe pamant. Eu, si cred ca iti pot spune si alti forumisti, ca vem numai prostii scrise in talon.Mie mi-au scris ca e E0, desi e Euro2; la anvelope aceleasi cretineli...Se pot face contestatii, care se si castiga usor.Bafta. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Aug 2008 · Report post Am fost si eu astazi pentru ITP si problema a fost seria de la masina, mai precis sub seria caroseriei mai apare o serie care nu este trecuta in Cartea de Identitate a masinii. Aproape sa nu iau ITP-ul, din aceasta cauza, dar cu spaga s-a rezolvat. Asadar, va intreb, ce reprezinta a doua coloana de numere de sub seria sasiului si de ce nu este trecuta in Cartea de Identiate a masinii?Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Aug 2008 · Report post Din recarosare nu cred ca e. A mea e recarosata... numai in acte dar apare in CIV. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Aug 2008 · Report post Nu a fost recarosata masina. A fost cumparata nou-nouta (0km) de fratele meu, apoi mi-a dat-o mie. Caroseria e din fabrica (Olanda) si este cea originala. Questia e ca, in urma cu 2 ani am trecut de RAR fara probleme, dar nu au inscris si coloana a doua de cifre pe Cartea de Identitate. Cred, ca voi mai intampina probleme din aceasta cauza... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Mar 2009 · Report post eu am fost cu masina la RAR programat cu toate hartogarii si alte chestii si dupa ce am stat de mam urat chiar inaitea sarbatorilor de iarna mau trimis acasa ca cik nu se vede seria pe motor. sa merg la o reprezentata volvo si sa imi dea ei o foaie cu serioa motorului dupa ce fac ei o identificare. am reusit cu chin sa fac rost de hartie de la o reprez din tm, dupa ce am batut toate reprezentantele de prin zona. imi pierd iar o zi la rar degeaba, de data asta trebuia sa astept la poarta pe unde ieseau masinile ca eu sa intru pe invers doar sa verifice hartia si sa finalizeze.aveau vezi doamne prea multe masini care erau bagate pe invers de la care bineinteles le ieseau si lor niste $ vin a 2 zi, iar astept de ma urasc nu alta si cand in final intru sa desfaca unu capacu de pe motor, da acolo cu ceva spray si ca o minune apare seria .... )) ha ha foarte tare, miam mancat niste nervi degeaba din cauza unor idioti platiti din banii mei sa isi bata joc de mine. foarte tare. pana cand o sa mai existe atata nepasare si bataie de joc?chiar nu putem face nimic?....era o vb: traim in romania si asta ne ocupa tot timpul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2009 · Report post Obisnuieste-te!.... ori ai fost plecat prin Germania in ultimul timp? Asta-i tara Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Mar 2009 · Report post era o vb: traim in romania si asta ne ocupa tot timpulVezi ca vorba aia este inregistrata la OSIM de Mircea Badea. Sa nu patesti ceva cu Copyright-ul Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2013 (edited) · Report post Am o intrebare : in caz ca nu este efectuat ITP-ul trei ani la rand ce se intampla? intreb pentru ca am fost sa platesc impozitul pentru Toyota fetei si functionara de la posta mi-a spus ca nu are nimic de platit! are in schimb niste amenzi, cam de prin 2008 incoace (3600 ron), dumneaei fiind plecata in Germania cu masina cu tot din 2011; nu stiu insa in ce an trebuia sa faca, probabil in 2012; e cumva posibil a fie radiata din circulatie din cauza acestui itp? sau din cauza amenzilor? PS: stie cineva cum pot afla daca a fost scoasa din circulatie? Edited 1 Apr 2013 by alexpopeystar68 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2013 · Report post Nu se radiaza masina din circulatie daca are amenzi .Si nici daca nu are ITP valabil . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2013 · Report post De pe Site-ul RAR-ului Bucuresti, rubrica Intrebari Frecvente: "Mi-a expirat ITP-ul de mai multa vreme. Cum procedez? Va adresati oricarei statii ITP. Daca nu ati fost sanctionat de politie pentru ITP expirat, nu exista nici un impediment pentru a efectua inspectia. ITP-ul este necesar doar pentru a putea circula pe drumurile publice, daca nu circulati nu este necesar sa aveti ITP." Dar...mai e problema - cum ajungi la o sectie ITP, fara sa te prinda militianul - cu noroc sau pusa pe platforma ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2013 · Report post @Matrixxx : " ... Dar...mai e problema - cum ajungi la o sectie ITP, fara sa te prinda militianul ..." pai masina e in Germania ... daca face si acolo o nebunie ii cere si talonul masiniil si se vede ca nu are itp-ui; ar putea sa il faca acolo? eu ma indoiesc ... aici nu stiu daca a fost amendata si pentru itp expirat, urmeaza sa afluu; dar de ce nu are de platit impozit, asta-i intrebarea, anul trecut l-a platit sotia, deci era cat de cat in regula ... spun asta pentru ca eu si in nicun caz sotia nu vom plati amenzile , mai ales ca odrasla vrea sa vina in iunie in Romanica banana! multumesc pentru raspunsuri Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Apr 2013 (edited) · Report post Eu cred ca la TUV poate face ITP-ul,asa cum si RAR-ul de ceva vreme face ITP la autovehicule inmatriculate in BG,GB,Etc. Cat despre impozit,poate a platit sotia si anul asta.O fi "uitat" sa-ti spuna Edited 1 Apr 2013 by capi_1977 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 (edited) · Report post Vezi ca o parte din amenzi e posibil sa le fi platit si astia de la impozit sa nu fi primit dovada ca au fost platite. Eu am patit asta cu TOATE amenzile luate in afara orasului Constanta, indiferent unde am depus chitanta cum ca le-am platit. Noroc ca am pastrat copii. Daca nu are venituri de care stie statul roman sau bunuri pe numele ei care sa poata fi executate silit poate sa stea bine mersi cu toate amenzile alea, sa vina si sa circule linistita (pana cand se da legea sa ii suspende permisul pt amenzi neplatite, auzisem ceva de asta). ITP cum a zis colegul mai sus, sa mearga la ea acolo si sa incerce sa il faca. Edited 2 Apr 2013 by Alex44 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 · Report post Dragilor, s-a rezolvat, de fapt impozitul l-am platit chiar eu!?! sa va explic : pentru impozite ne-au venit doua fituici, una pe numele meu alta pe numele sotiei; cand am intrebat de ce vin doua hartii mi s-a raspuns ca asa se procedeaza , se imparte impozitul in doua, adica pentru doi apropitari !!! dar impozitul pe cladire si impozitul pe masina fiemi au aceeasi valoare si de aici si confuzia - Amy, fiemea nu este propietar, are doar domiciliul aci, iar pe hartie nu scrie impozit pt. mijloc transport ... desteptele de la impozite habar nu au pe ce lume traiesc, mizeria asta numai la noi se poate intampla, adica sa platesti si sa nu stii pentru ce ... ... de, suntem bogati, avem doua masini, daca ar avea si sotia una, probabil ca ne-ar trimite trei hartii ... ramane sa afluu ce e cu itp-ul , va tin la curent ... multumesc mult pentru sfaturi , mi-am mai descretit ridurile CpNmTbooooo! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 · Report post mizeria asta numai la noi se poate intampla, adica sa platesti si sa nu stii pentru ce ... Nu uita ca stai si vreo 2 ore la coada pentru asta Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 · Report post Pai daaa, statul ne tine ocupati si ne mai plangem ca n-avem de lucru ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 · Report post Asa-i, cei de la putere decid cine si cat sa plateasca pentru a-si perpetua dominatia si pentru a o transmite urmasilor ..., mereu a fost asa si mereu va fi la fel; in aceasta situatie nu e cazul sa ma plang, mult mai bine sa plec sa joc sah in Cismigiu; da si acolo sunt unii carcotasi care injura partidele, guvernul si parlamentul, da io urmez sfatul unuia mai batran ca mine : nu-i bag in seama, aia sunt nebuni , injura degeaba, adica isi racesc gura ... in ce priveste masina, draguta de ea asteapta 6 L ulei si filtrele, e beneficiara directa, asta stiu sigur, uraaaaaa ... ; impozitul merge la altii, de, ai dreptate H. CpNmTbooooo! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 · Report post Popey, vezi ca cei din germania au alte standarde privind ITP-ul, sunt mult mai rigurosi! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Apr 2013 (edited) · Report post Pai ce, Toyota fiemi e luata de noua, are cm 30-35k, dumneaei fiind prima apropitareasa ... sa fie nemtalaii atat de afurisiti, adeca mai dihai ca japonejii? sau de ciuda ca sunt si aia buni (japii) sa dea tare in masinile facute de ei? io ii stiam corecti pe germanicosi, da mai stii? orisicat cu volvo nu prea se poate asa ceva ... he he he ... dasta ma bucur io ca sunt member pa forum, sa traiasca cine-l tine, cine posteaza lucruri serioase, glume buuune siiii ... tot asa ... adecaaaa tati ... CpNmTbooooooooo! Edited 2 Apr 2013 by alexpopeystar68 Share this post Link to post Share on other sites