volvo

oare am probleme cu suspensia? rog sfaturi...

68 posts in this topic

Pivotii fac zgomot daca au joc dar se vede cand trage de roata sau cand nu mai au vasilina in burduf intra apa si ruginesc si pocnesc la denivelari.post-3286-0-85141900-1389602627_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare din nou

am schimbat bratele pe fata si telescoapele

tot la fel face

in fine asta este sa zicem k jantele pe 17 si faptul ca e masina mai rigida

multumesc tuturor pt ajutor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu jantele conteaza ci anvelopele, care cu siguranta sunt: xxx/xx/17.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da marius sunt 225/45/17

dar asta e al 2 lea s60

am avut altul din 2001 si crede ma ca avea suspensia varza ma refer la bucsi fata spate si nu troznea in halul asta

acum nustiu ce sa zic

ce zici de masinile mici cu jante pe 18 sau 19 ar insemna sa se rupa masina in doua

si plus ca la s60 jantele pe 17 sunt din fabrica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. eu tot pe 17 am si stau in canada...si la fel patesc...dungi de la poduri...nu imi trosneste bordul...da le simt ff tare...simt orce denivelare, dunga,,reparatie in asfalt. Se pare ca susspensia e mai rigida. Si imi bate ceva pe fata....am fost la mecanic...a cotrolat tot pivoti, capete de bara. bratele alea....nu are nici un joc....se aude fier pe fier asa...dar nu numai la gropi..si daca merg incet...si aude....ar puitea fi pivotii ? ca a tras mecanicul de roata....dar nu sa miscat nimica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci eu am schimbat telescoape fata bratele pe fata si acele tije nustiu cum se numesc au cam 30 cm k bucsi la capete si tot rigida e si uneori imi bate ceva nustiu ce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. eu tot pe 17 am si stau in canada...si la fel patesc...dungi de la poduri...nu imi trosneste bordul...da le simt ff tare...simt orce denivelare, dunga,,reparatie in asfalt. Se pare ca susspensia e mai rigida. Si imi bate ceva pe fata....am fost la mecanic...a cotrolat tot pivoti, capete de bara. bratele alea....nu are nici un joc....se aude fier pe fier asa...dar nu numai la gropi..si daca merg incet...si aude....ar puitea fi pivotii ? ca a tras mecanicul de roata....dar nu sa miscat nimica.

Te salut !

Verifica si flansele amortizoarelor . S-ar putea sa ai o surpriza !

Atentie !

S-ar putea sa se numeasca "flansa arcului " - vorbesc de flansa din cauciuc !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oky. cum imi dau seama daca flansele bat ? sau trebuie desfacute ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

AM consus astazi mai atent..si am observat ca bate si la drum drept...deci putin denivelat drumul..la viteza de 5 km pe ora..se aude...fier pe fier...crezi ca ar putea fi flansele despre care spui ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bieleta bara stabilizatoare .

Sway bar link in engleza .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intru in disperari

Parca as avea un trabant fara arcuri

Ce anume mai poate afecta la suspensia masini incat sa imi troncane in felul in care imi face ?

Pivoti .?

Flansele telescoape ?

Ce altceva sa mai iau in considerare ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mih4y nu stiu sistemul din Anglia dar daca ai face cum am facut eu ai rezolva ceva. Si mie mi-a spus mecanicul de cartier ca toata fata e praf ( telescoape, capete de bara, bielete etc ) mai era putin si imi spunea ca si planetarele trebuie sa le schimb. Si m-am dus la R.A.R cum ar veni . Chiar daca masina are ITP-ul facut m-am dus la ei, au pus-o pe tremurici, au cracit-o de roti si mi-au spus exact ce ar fi de schimbat. Rezultatul a fost capetele de bara pe amandoua partile si bucsa de la bratul de pe partea dreapta dar ar fi bine sa o schimb si pe stanga ca ma va lasa curand. Si asa am facut doar ca eu am schimbat bratele cu totul si de atunci nu mai bate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ms frumos de raspuns

la mine e ca se aude o bataie dar foartee rar

problema la mine e ca troncane rau de tot in gropi ca si cum nu as avea telescoape desi sunt noi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acea flansa arc care se vede cum deschizi capota acolo la telescop ca o bucsa verticala bate la gropi si cu telescoape noi bate si mai tare , si daca e noua si nu piesa volvo se duce intrun an. Daca iti bate pe partea dreapta as arunca o privire si la suport motor trapez . Si pivotii pot sa bata fara ca mecanicul sa isi dea seama prin testul ia sa vedem cum se misca roata ,si posibil sa fie si de la bara antiroll bucsele de pe sasiu

Flansa arc se poate verifica foarte usor merita sa arunci o privire sub capota ,acel cauciuc va fi rupt , sau crapat daca e uzata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am aflat si eu ce bate la mine....am duso la niste tipi...care is destuli de buni zic eu.. la mine bate bara aiai stabilizatoare. bate bara fier pe fier...mai mult pe stanga...dar si in dreapta bate... Chestia e ca nu poti comanda numai bucsele pentru ea..tre sa o comand cu totul....180$. imi iese par alb..:)) asat e problema la mine poate va ajuta si pe voi......in romania tot asa vine cu tot cu bara sau poti comanda numai bucsele?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La fel

Sent from my GT-I9190 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cand zici anumite neajunsuri la ce te referi..scz..da nu inteleg...nu s.ar potrivi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate heim ,partea de bucsa e pentru telescop

Si eu am probleme cu bara antiroll ,momentan nu bate decat la viraj maxim si urcare pe bordura

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut eu am gasit pe un website din america. Pun acum poze cu piesa sa vedeti. Acum am o intrebare..pe bara ele sunt sudate? Din acest motiv nu vin separat ?

http://www.ipdusa.co...nt-kit-25mm-bar

Par sa fie bune. Sincer nu se merita sa iau bara cu totul...costa prea mult. O sa se potriveasca? A mai schimabt cineva ?

Edited by Dan Lavric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din cate stiu bara fata are 25mm si bara spate 23. Acum cum aflu daca e asa...ca nu vreau sa le comand degeaba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu am subler....oky..sa zicem ca aflu cat are dimensiunea...dar crezi ca o sa fie OKy sau sa comand bara cu totul pe original? nu as vrea sa le pun si dupa cateva luni sa inceapa sa bata....ca bate tare acuma..si cand virez,,,,si mai tot timpul..cel putin cea din stanga...nu cred ca mai e deloc acolo.,:))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am fost la mecanic,,beletele au fost schimbate. am pus si eu mana pe bara si am miscato putin..si batea fier pe fier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci o sa le comand,. Tocmai am sunat la astia si am vb le.am dat seria de pe sasiu. S.au uitata dupa serie Si au zis ca la Modelul meu AWD 25mm pe fata si 23 pe spate. Acum sper sa fie asa..

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now