volvo

oare am probleme cu suspensia? rog sfaturi...

68 posts in this topic

Beletele le-am verificat ! Totul a fost schimbat (pivoti ,bucse,capete de bara,telescoape,flanse arc ) ,am sa incerc cu vaselina,eu zic ca e de la bara antiroll totusi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bafta si eu am programare pe marti la mecanic sa schimb si eu bucsele..la bara..:) vin dupa sa va zic..ce diferenta e

Share this post


Link to post
Share on other sites

M.au sunat aia...ca cica nu se potrivesc bucsele alea...la bara originala...daca comand de la ei bara o sa se potriveasca si la bara originala trebuie sa comand cu totul. Am suspendat masina...m.am uitat la bucse..cea din partea soferului e cat de cat Oky. dar cealalta e praf...nici eu nu inteleg cum sa putut distruge asa...am verificat si bieletele..de pe capate alea is foarte bune. Acum tre sa comand bara de la volvo. Am gasit si la dezmembrari aici...da nu stiu ce sa zic...ce e nou e nou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare forumisti!

 

Sunt posesor volvo s60 d5 fericit si sper sa si raman, insa am o problema zic eu ciudata. Masina la viteze mari sau semi mari devine instabila, parca se duce volanul, de exemplu la depasiri cand trebuie sa intru pebanda mea daca franez si trag volanul mi se face un joc botul masinii, asa am simtit si la autostrada din Serbia la denivelari, aveam senzatia ca se duce masina pe laterala. Amortizoarele acum le-am schimbat fata spate cu sachs. De exemplu la denivelari, viteze mici sau la stop imi trage volanul pe o directie parca e mai usor sa trag volanul la stanga decat la dreapta. Nu stiu ce sa fac, nu cred ca e normal ca o masina Volvo sa faca asa, pur si simplu imi bate inima cand face asa. Am fost si pe testpad si au zis ca nu are joc in suspensie. La demarari, schimbat viteze se aude ceva troncanit in fata stanga dar nu e de la suspensie, se crede ca ar fi de la bucse motor. Poate ca imi joaca motorul la frane sau viraje si-mi duce masina? Pe autostrada cu 160-180 daca depasesc un camion cum trec de camion imi impinge masina usor spre stanga, iar eu trebuie sa rotesc volanul f putin in directia dreapta (si asta mi se pare ca ceva nu e in regula).

 

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce jante ai ? Ce cauciucuri ? Are joc caseta de directie ? Ce culoare are lichidul de servo ? Bucsele pe spate le-ai verificat ? 

Daca ai cauciucuri si jante stock , ce presiune folosesti ? Ai verificat presiunea inainte de a goni cu 180 ? 

Dupa ce depasesti un camion pe autostrada , apar turbulente , vant lateral etc. 

"Clonk" la plecarea de pe loc poate fii de la surubul de la planetara (problema comuna)

Edited by Cristi Muresan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Cristi Muresan a spus:

Ce jante ai ? Ce cauciucuri ? Are joc caseta de directie ? Ce culoare are lichidul de servo ? 

Daca ai cauciucuri si jante stock , ce presiune folosesti ? Ai verificat presiunea inainte de a goni cu 180 ? 

Dupa ce depasesti un camion pe autostrada , apar turbulente , vant lateral etc. 

1) 225/45/17 aluminia

2) nu stiu cum se verifica caseta de directia... Lichidul de servo nu am verificat.

3) Am umflat la 2.5 acum sunt dezumflate la 2.3

4) Stiu de turbulente dar chiar in halul asta?

5) Mersi de raspuns

Share this post


Link to post
Share on other sites

6) cauciucuri continental conti sport cumparate anul asta si se pare ca doar cele din spate pot folosi la anu'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posibil o geometrie prost facuta ... depinde si cati km ai facut cu ele . 

Jantele sunt originale ? 

Joc in caseta s-ar traduce prin joc in volan , volanul se misca si rotile mai putin.

Cat despre presiune , verifica in cartea masini , dar daca nu ma insel : 2.5 fata spate pt viteze sub 160 si mai mult pt viteze peste. Depinde si de cate pers+ bagaje ai in masina . 

 

Edited by Cristi Muresan
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 minut, Cristi Muresan a spus:

Posibil o geometrie prost facuta ... depinde si cati km ai facut cu ele . 

Jantele sunt originale ? 

Joc in caseta s-ar traduce prin joc in volan , volanul se misca si rotile mai putin.

Jantele originale Volvo. Ce intelegi la geometrie? Unghiul rotilor? A fost setat chiar inainte sa plec. Jentile nu le-am verificat sincer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Depinde si unde faci geometria , e posibil sa nu fie bine facuta , mai ales daca a uzat repede cauciucurile. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai putea incerca cu niste insertii de poliuretan in bucsele de la cadru motor.

Costa putin si n-ai ce pierde.

Eu dupa ce le-am montat la mine am crezut ca mi-au dat de la service alta masina.

 

http://www.ebay.com/itm/Volvo-850-S70-V70-00-C70-05-Front-Subframe-Bush-Polyurethane-Insert-Kit-/282164407649?hash=item41b24f2d61:g:eEsAAOSwT6pVgphj

3 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 12 ore, Cristi Muresan a spus:

"Clonk" la plecarea de pe loc poate fii de la surubul de la planetara (problema comuna)

Poti sa-mi descrii mai detaliat? La mine se aude si cand schimb viteza sau accelerez mai cu forta. S-au uitat multi si nimeni nu stia sa-mi zica de la ce este.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 1 oră, Roskat a spus:

Ai putea incerca cu niste insertii de poliuretan in bucsele de la cadru motor.

Costa putin si n-ai ce pierde.

Eu dupa ce le-am montat la mine am crezut ca mi-au dat de la service alta masina.

 

http://www.ebay.com/itm/Volvo-850-S70-V70-00-C70-05-Front-Subframe-Bush-Polyurethane-Insert-Kit-/282164407649?hash=item41b24f2d61:g:eEsAAOSwT6pVgphj

Interesant nici nu stiam ca exista asa ceva, mersi de sfat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Efectiv surubul de la planetara , daca desfaci capacelul central al rotii ai sa il vezi . Este un surub de 13 sau 14 mm . Mai sunt subiecte pe forum despre el , se gaseste un inlocuitor "upgrade" cu o saiba de cauciuc. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune roti pe 16 și scapi de senzația de instabilitate .

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut un drum pana la Munchen si senzatia de turbulenta a devenit mai accentuata si la 130/120 adica trec pe langa un camion si trebuie sa tin volanul tare si sa conttavirez. Jentile sunt schimbate la 16' geometria setata recent. Nu mi se pare in regula mai ales la o masina care a fost facuta pentru autostrazi. Mai ales ce am mai simtit: daca ma depaseste cineva din stanga, ma impinge in dreapta. Tare ma deranjeaza! 

Edited by sippppi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now