Posted 21 May 2018 · Report post Am stricat filetul de la baia de ulei,am strans prea tare, invarte in gol. Intrebarea : Structura/grosimea cuvei permite refacerea filetului cu un tarod mai mare ? ( e un M10 deci urmatorul ar fi M12) E obligatoriu sa scot baia pentru a evita contaminarea cu reziduuri metalice? sau se poate face direct pe masina, sperand ca filtrul isi face treaba? P.S Inainte nu aveam cheie dinamometrica, cunostinte de Newton/metru sau bun simt in incheietura. Multumesc pentru indulgenta:) Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 May 2018 · Report post Update: am lasat baia de ulei pe masina, am dat gaura, am refacut filetul, pus surub, am strans usor, pus ulei, lasat pornit, nu mai curge/picura. De stiut: -grosimea "peretelui ce tine surubul e destul de mica, trebuie gaurit perpendicular pe baie( destul de greu fara scule adaptate, si cu masina pe cric); ideal -cred eu- scoasa baia si lucrat pe banc de lucru, la vedere ; eu am deviat un pic. - fiind prima data cand refac un filet, am exersat pe un bloc de aluminiu, ajuta cand nu prea stii ce faci. - pozitia incomoda are si un avantaj- mare parte din chip'urile de metal, se scurgeau pe tarod cu picaturi de ulei din baie. am scos de 3 ori tarodul pentru a nu impinde chip'urile de metal in baie si pentru a il curata. Sper ca ajuta, daca aveti comentarii/corectari, nu ezitati. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 May 2018 · Report post E buna experienta asta,cand inveti pe pielea ta ca busonul de baie nu trebuie strans tare. Exista varianta de buson cu saiba metalica cu interior de cauciuc,etanseaza exemplar,si nu trebuie stans tare deloc 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 23 May 2018 · Report post Saiba cu interior de cauciuc la busonul de ulei? Share this post Link to post Share on other sites