Sign in to follow this  
Followers 0
HANS

Nivel motorina in rezervor

4 posts in this topic

Buna ziua.

V50 motor 2.0 D 136 cp an 2004

Exista cineva dintre dvs care imi poate da un link (sau care imi poate impartasi informatia certa) de unde sa pot afla:

- cum este construit (compartimentat) rezervorul meu de motorina. 

- unde si cum este construit sorbul prin care isi trage motorul motorina.

- cum se face citirea nivelului, cate piese sunt acolo si care este, statistica vorbind, cauza cea mai comuna a indicatiei eronate privitoare la nivelul motorinei din rezervor.

Nu ma bag unde nu ma pricep si nu vreau sa raman la stadiul "nu stim ce e acolo si cum e facut dar desfacem si aflam".

Multumesc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema comuna cu indicatorul de combustibil eronat in bord o are modulul CEM aflat in fata scaunului pasager dreapta fata sub bord (panoul de sigurante din interior), remediu este sa il desfaci si sa cureti conexiunea mufelor. Mufele prezinta ''anti-prost'' nu poti inversa conexiunile. Nu te apuca sa desfaci rezervorul si sa constati ca este un plutitor cu 2 tevi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua si multumesc de sfat. Fac asta cat de curand si revin cu rezultatul. Toate cele bune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desigur, nu era de acolo.

Pur si simplu problema a persistat si nu m-am mai ocupat de ea din lipsa de timp: alimentez, merge, iar undeva inainte de prima liniuta de pe indicatorul de motorina nu mai aduce motorina ci bule de aer.

Practic plimb 12 litri de motorina in rezervor, ca nu ii suge sorbul si evident nu mi se aprinde becul.

Cum V50 2.0 are si rezervorul mic, solutia lenesului a fost sa ii fac mereu plinul imediat ce scadea indicatorul sub un sfert, ca sa nu raman in drum.

Adaug faptul ca imediat dupa ce a inceput sa se intample faza cu nivelul citit aiurea, am gasit la schimbarea filtrului de motorina niste mici bucati de plastic negru in carcasa filtrului. 

Deci banuiala mea este ca poate plutitorul s-o fi desprins partial si sta atarnat in vreun unghi oarecare care afecteaza citirea corecta.

Banuiesc ca rezervorul ar trebui sa aiba in partea sa superioara vreo gura de vizitare pe unde sa pot scoate plutitorul si sistemul sau de prindere.

Problema e ca nu stiu cum sa accesez gura aceea de vizitare, daca ea exista. Prin portbagaj e exclus, rezervorul e mai in fata. Am ridicat scaunele din spate si materialul (un soi de plastic) care acopera metalul caroseriei, dar nu am dat decat de firele de contact ale centurilor de siguranta spate.

Nu am demontat ornamentele laterale ca sa pot ridica efectiv textilul podelei; e ceva sub el ?

Multumesc anticipat pentru orice raspuns sau indrumare. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0