bim

Hop si eu cu V60

70 posts in this topic

Buna seara. Am facut update la V70 2016 cu harti descarcate de pe volvocars. Totul in regula pana cand am introdus la adresa orasul Brasov, cu virgula sub S. De atunci sistemul a intrat intr-o bucla de calcul al rutei inchizand si deschizand sistemul periodic. Nu mai este functional nimic (radio, media, my car etc.). In momentul in care se descgide sistemul sunt cateva secunde in care incearca sa calculeze ruta si doar atunci se pot accesa celelalte optiuni dupa care se blocheaza totul si procesul se reia. Pe tester da harta incompatibila cu sistemul. Masina este de provenienta Olanda. A mai patit cineva asa ceva? Probabil ca doar la reprezentanta pot rezolva problema. Scuze daca am postat aiurea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/8/2018 at 10:47 AM, bim said:

Am schimbat un bec pentru faza scurta si am ramas uimit de cat de destepti sunt cei din Suedia. Daca te misti cu talent, in 2 minute poti scapa de problema. Cu ocazia asta mi-am amintit ce chinuiala am tras sa schimb un bec de pozitie la vechea masina.

Legat de schimbarea becului pe faza scurta ... am V60 de aproape 2 ani si schimb al 3lea rand de becuri ,,, in conditiile in care nu folosesc masina intens, doar sfarsiturile de saptamana si concedii!

Nu o spun ca repros, in rest nu am experimentat probleme! As fi interesat sa stiu daca vi se intampla si voua sau pur si simplu am eu ghinion :) ... sau probleme la instalatia electrica :(

Folosesc "Set 2 becuri auto PHILIPS H7 RacingVision+150% 12V"

Share this post


Link to post
Share on other sites

In cazul in care folosesti aceste becuri, nu te mira ca ti-se ard una doua. Au o lumina foarte puternica (daca nu cea mai puternica dintre becurile halogene), insa durata lor de viata e invers proportionala cu intensitatea lor luminoasa.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 02.03.2019 at 8:44 AM, VolvoDream said:

Legat de schimbarea becului pe faza scurta ... am V60 de aproape 2 ani si schimb al 3lea rand de becuri ,,, in conditiile in care nu folosesc masina intens, doar sfarsiturile de saptamana si concedii!

Nu o spun ca repros, in rest nu am experimentat probleme! As fi interesat sa stiu daca vi se intampla si voua sau pur si simplu am eu ghinion :) ... sau probleme la instalatia electrica :(

Folosesc "Set 2 becuri auto PHILIPS H7 RacingVision+150% 12V"

Am aproape 1 an de zile de cand am masina si am schimbat un singur bec. Doar in oras o tin pe auto, in rest merg tot timpul cu farurile aprinse. Deci problema o fi de la becurile tale, vezi ca la review-urile de pe emag lumea se plange ca becurile de le ai si tu se ard foarte repede. Mie nu-mi place sa conduc noaptea, mai ales in romania, asa ca folosesc doar becuri normale, ceva de la bosch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

Becurile gen: Philips Racing Vision, Osram Cool Blue....etc. Pentru acel surplus de lumina utilizeaza filamente mai subtiri, aceste filamente cedeaza mult mai rapid, mai ales datorita denivelarilor de pe drumurile noastre.Daca montezi ambele becuri odata, vei remarca ca se vor arde la scurt timp unul dupa celelalt..

Pentru a folosi aceiasi putere a becului 50/55W la tensiunea de 12V si sa obtii mai multa lumina, acesta este compromisul: filamente mai subtiri, temperatura mai mare la nivelul filamentului si implicit durata de viata redusa.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am ajuns la 150000 km si masina ma avertizeaza sa programez din timp o vizita la service. Computerul de bord imi da 5 luni si 10000 km pana la urmatoarea revizie.

Stie cineva oare de ce ar vrea sa ma programez asa de timpuriu la service?

O bubiță descoperita recent este ca nu se mai aprinde ledul de pe hayon. Sa vedem unde gasesc eu un astfel de bec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Va incepe sa te avertizeze din ce in ce mai des - vrea sa te asiguri ca ajungi in timp util la revizie si sa nu uiti de ea :). 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am facut revizia la 156000 km cu 4 filtre mann(ulei, aer, motorina si polen) si acelasi ulei castrol 5w-30 care o costat undeva la 600 lei. Pe langa asta, am schimbat stergatoarele volvo care pareau cam uzate(cred ca sunt chiar cele de cand s-a nascut masina) cu un set bosch aerotwin.

In rest, km fara incidente sa fie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inainte de sarbatori, pe la 162000 de km, am schimbat kitul de ambreiaj, rulmentul de presiune si volanta ca sa fie distractia completa. Or fost toate de la sachs si or costat 4000 de lei, inclusiv manopera. Observasem un huruit la apasarea pedalei de ambreiaj pana la jumatatea cursei si un fel de scartait la plecarea de pe loc in rampa. Am dus-o la doua serviceuri iar diagnosticul mecanicilor a fost ca trebuie schimbat totul si m-am conformat. O trecut operatiunea in carte si am primit ceva garantie pentru 1 an.

Ca planuri de interventie pentru urmatoarea perioada o sa fie distributia si sper sa nu apara surprize neplacute pe parcurs.

Am observat ca nu mi se mai aprinde becul din portbagaj. Am verificat becul si e ok, insa nu am gasit o siguranta care sa fie atribuita becului. Sper sa nu fie vreun cablu dus. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceva eroare in bord m-a dus la doctorul de masini care o gasit cum ca uleiul existent are ceva bube. Prin urmare, la aproape 13000 de km de la ultima revizie am inlocuit uleiul si filtrele. Uleiul este Motul eco energy 5w/30 A5/B5 iar filtrele Mann. Impreuna cu diagnoza povestea a costat aproape 600 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12.06.2020 at 7:20 AM, bim said:

 

Problemele astea de la motorul de 1.6 le.am avut inainte pe un focus. Volanta e consumabila la motorul asta.eu tot sachs schimbasem,cea originala fiind ford sachs,dar dupa 10000 km începuse  iar sa faca zgomot ,la călcarea ambreiajului la jumatate.concluzia e ca asa e normal sa faca,si eu,si tu le.ai schimbat degeaba. Ambreiajul l.am schimbat ccuoriginal,deci problema era din volanta. Daca nu va tremura masina la relanti,sau la plecarea de pe loc,nu trebuie schimbat doar pt acel rontait la apasarea ambreiajului.

Stai sa vezi cand or pica injectoarele la modelul asta... se decalibreaza,apoi se strica, si nu se repara.cand se va duce garnitura de chiulasa, si va face presiun in instalatie

Si culmea ca sunt unii care recomanda motorul asta!chiar si pe o caroserie de s60...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este un motor de buget ce se repara cu bani de seminte, la un motor Volvo numai volanta e 4000 lei iar un injector nou cca 2500 lei . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dupa ce a aparut ceva mesaj in bord cum ca e cam slaba bateria, in noiembrie am inlocuit-o cu una Varta silver dynamic. 

Acum, ca am ajuns aproape de 180000 de km, i-am schimbat distributia, pompa de apa, kit-ul de accesorii si cureaua. Piesele au fost de la continental iar toata treaba a fost aproape 1700 de lei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai ala e pret de OE PSA ce tine 150.000 km iar tu ai platit aceiasi bani pe Continental ce tine maxim 60.000 km, unde e afacerea ? 

E valabil si pt  baterie, peste 2 ani iti trebuie alta noua pe cand cea OE Volvo tine 6 ani fara probleme si costa cu 30% mai mult, unde e afacerea ? 

PS> aceiasi gresala ai facut si la ambreiaj+volanta, toate piesele OE FORD costau 4600 lei (la mine)  insa o piesa originala e originala si vine cu 2 ani garantie . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mai sunt si exceptii.... Eu in 2014 mi-am schimbat bateria OE (avea 12 ani si) cu una Silver Dynamic H3 si inca functioneste. Masina circula 90% in regim urban si folosesc si incalzirea auxiliara de cand s-a racit vremea. Deocamdata e OK, insa ma astept sa cedeze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/12/2020 at 2:02 PM, BogdanG said:

Pai ala e pret de OE PSA ce tine 150.000 km iar tu ai platit aceiasi bani pe Continental ce tine maxim 60.000 km, unde e afacerea ? 

E valabil si pt  baterie, peste 2 ani iti trebuie alta noua pe cand cea OE Volvo tine 6 ani fara probleme si costa cu 30% mai mult, unde e afacerea ? 

PS> aceiasi gresala ai facut si la ambreiaj+volanta, toate piesele OE FORD costau 4600 lei (la mine)  insa o piesa originala e originala si vine cu 2 ani garantie . 

Eu nu sunt mecanic auto asa ca am avut incredere in ce mi-au recomandat cei care le-au comandat si montat. Am lasat aici informatiile legate de producatori si valoarea pieselor + manopera ca sa fie informati si ceilalti participanti la discutie. Acum, odata cu precizarile dumneavoastra, sunt convins ca unii de pe aici vor fi mai atenti atunci cand vor schimba piesele. Din pacate pentru mine, am fost informat prea tarziu de aceste aspecte. 

Pot sa va confirm faza cu bateria. Era cea originala Volvo si avea 7 ani de functionare. Nu stiu daca o sa-i pot face testul de anduranta la asta de am inlocuit-o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bim din pacate din greseli invatam insa ma deranjaza in domeniul meu cand unii sunt jepcari, adica manopere dublate, piese after market la pret de OE, chestiile astea ma deranjaza, deh, deformare profesionala . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 05/01/2021 at 8:21 PM, BogdanG said:

@bim din pacate din greseli invatam insa ma deranjaza in domeniul meu cand unii sunt jepcari, adica manopere dublate, piese after market la pret de OE, chestiile astea ma deranjaza, deh, deformare profesionala . 

Asta e romania. Aproape toti sunt pusi sa te fraiereasca iar eu nu prea intentionez sa-mi fac un service auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/11/2020 at 2:02 PM, BogdanG said:

E valabil si pt  baterie, peste 2 ani iti trebuie alta noua pe cand cea OE Volvo tine 6 ani fara probleme si costa cu 30% mai mult, unde e afacerea ?

A trecut si pandemia iar eu nu prea am mai dat pe aici. Am venit sa spun ca ai avut dreptate si ca dupa nici 3 ani de zile, bateria s-a dus. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 13/08/2023 at 7:20 PM, bim a spus:

A trecut si pandemia iar eu nu prea am mai dat pe aici. Am venit sa spun ca ai avut dreptate si ca dupa nici 3 ani de zile, bateria s-a dus. 

Acum vreo doua luni am schimbat si eu bateria Varta Sylver Dynamic H3 cumparata in 2014. Deci a tinut aproape 9 ani. Eu zic ca e OK.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now