soloxl2003

Roata infranata

5 posts in this topic

Salutare,

In urma cu vreo 5 luni mi-am schimbat conductele de frana pe spate , deoarece o conducta a crapat si daca tot am umblat acolo le-am schimbat pe amandoua. Am folosit conducta de frana din cupru 3/16` (4.75mm) x 1. Ideea este ca de atunci imi franeaza mai mult spatele, iar etrierii nu retrag pistonul cat sa dea drumul la roata complet si astfel rotile de pe spate (mai mult cea de pe dreapta spate) raman infranate. Am schimbat 3 etrieri SH si toti fac la fel.

Are idee cineva care este diametrul interior al conductei originale? cautand am gasit 2 dimensiuni si anume 2.75mm si 3.35mm eu folosind-o pe cea de 2.75

 

Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sufele de la frana de mana sunt ok?sper ca nu agata,:huh: daca frana de mana ramane tensionata (putin trasa parghia din spate la etrier) niciodata pistonasul la etrier nu se va retrage! Daca reglajul franei de mana este defect nu poti debloca etrierul/ele, and bdw daca  continui sa mergi cu roata semi blocata vei inlocuii tot ce inseamna frana pe spate ( etrier+calaret, discuri si placute+set sufe frana mana noi)

Recomand desprinderea sufelor de la frana de mana si impingerea parghiei la maxim in jos pentru a permite pistonasul sa se retraga doar de proba, daca nu funcioneaza asa inseamna ca arcul din interiorul etrierului este rupt,... etrier nou, sh ai vro' 4...nu recomand.

Cand se inlocuiesc placutele de frana spate obligatoriu sufele de la frana de mana trebuie sa fie cat se poate de moi, se recomanda desprinderea lor de pe parghie, infiletarea pistonasului in iteriorul etrierului trebuie sa meaga ca ''uns'' daca opune rezistenta si tot fortezi impingerea lui filetul interior se strica iar pistonasul va culisa oblic in locas...game-over -_-.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspuns. Frana de mana lucreaza bine, iar sistemul de la etrier revine la pozitia initiala.Eu presupun ca presiunea la etrierii de pe spate este mai mare, avand diametrul interior al conductei mai mic. 

Am scos siguranta de ABS, am franat brusc si am avut 3 m de urma de frana pe spate si 50 cm pe fata dreapta, iar stanga fata deloc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut placutele de frana de mana calarite si se incalzea roata spate. La S80

Edited by cristiann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intr-un final am rezolvat...aveam aer pe roata dreapta fata, iar aerisitoarele nu mai strangeau cum trebuie, astfel ca imi trageau aer chiar daca le strangeam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now