Catalin76

Ambreiaj

30 posts in this topic

SAlut- de la o vreme, dupa cativa km (adica dupa cateva apasari de amreiaj) imi scartzie destul de rau cablul de ambreiaj. Poate sa fie ceva nasol? A mai patit cineva asa ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Cablul" ? Nu ai cablu de ambreiaj, e problema cunoscuta la S40/V40, si e vorba de o bucsa din cutie. Nu-ti fa griji. Te rog completeaza-ti profilul.

Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu, si eu..  ;D

Adica si mie-mi scartaie de parca atinge pe un cauciuc si vreau sa intreb daca e de rau, se poate schimba si cat costa - ca poate ma fac priceput in cutii  ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare.

Stie cineva ce contine un kit amreiaj?

Din cate am vazut : contine disc si placa.Iar extra se cumpara rulmentu.Corect?

Cod : 272469

Este necesar sa schimb si altceva.Daca da,ce anume?

ps: urmeaza sa l schimb si eu si am nevoie de info

Multumesc de sfaturi :)

post-312-0-47373300-1300972353_thumb.jpg

Edited by lik2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, corect. Şi rulmentul de presiune şi volanta se cumpără separat, nu sunt incluse în aşa-zisul kit de ambreiaj... ;D

Asta ar fu rulmentu :

post-312-0-53460800-1300973395_thumb.jpg

Si volanta e ar fi bine de schimbat acum

sau

depinde de uzura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

O fi, nu ştiu... kit-ul pe care l-am luat eu nu avea rulmentul inclus, l-am luat separat. Din câte am văzut, OEM-ul nu are rulmentul.

Lik, rulmentul depinde de tipul de cutie de viteze. Dacă e M56, e ăsta.

Volanta nu trebuie schimbată dacă nu face gălăgie şi nu induce trepidaţii caroseriei, dar, pe de altă parte, dacă tot "sapi atât de adânc" în motor, s-ar putea să-ţi doreşti să nu repeţi toată manevra doar pentru a schimba şi volanta, altă dată. Depinde şi de buget. Presupun că e vorba de volantă cu masa dublă. ;D

Pai este vorba de masina mea.

Cutia din cate stiam e m5d.De tremurat nu o face,iar alt zgomot nu se aude.

Volanta credca este de aia simpla,masina mea fiind model 2000,deci nu e cr :lol:( ar tb sa fie mai ieftina)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai skandixu spune m3p.Iar vadisu din cate imi aduc aminte spunea ca am m5d.Nu stiu pe care sa l cred :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bagă VIN-u' acilea, să-l disecăm. ;D

YV1VW7313YF474961

m3p

sau

m5d

?

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aşa cum am vorbit şi în particular:

Eu am folosit acest VIN decoder.

Nu ştiu care-i treaba cu modelele alea, or fi acelaşi lucru, cum spuneai tu?

Acum daca tot se vorbeste de ambreiaj vin si eu cu o intrebare,La mine cand opresc motorul si nu tin pedala de ambreiaj calcata se aude un zgomot uratel nu foarte tare dar se aude ca un crancanit asa nu stiu exact sa va spun cum,iar cand am pedala calcata nu se mai aude nimic..... o fi vre-o broblema sau asa tre sa faca?detin un volvo s40 2003 85kw d4192t3 125.000 de km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum daca tot se vorbeste de ambreiaj vin si eu cu o intrebare,La mine cand opresc motorul si nu tin pedala de ambreiaj calcata se aude un zgomot uratel nu foarte tare dar se aude ca un crancanit asa nu stiu exact sa va spun cum,iar cand am pedala calcata nu se mai aude nimic..... o fi vre-o broblema sau asa tre sa faca?detin un volvo s40 2003 85kw d4192t3 125.000 de km

Imi raspunde si mie cineva?Va rogggg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi raspunde si mie cineva?Va rogggg.

Nu stiu care face scarta scart,deci poate fi rulmentu sau discul :).

Cu toate ca as banui mai mult rulmentul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu care face scarta scart,deci poate fi rulmentu sau discul :).

Cu toate ca as banui mai mult rulmentul.

Pai in mers nu da semne ca m-ar lasa balta nu patineaza nu face nimic iar pe loc cu motorul pornit tot la fel nu se aude absolut nimic.Doar atunci cand opresc motorul se aude ceva ca un croncanit asa nu stiu exact iar cand calc pedala de ambreiaj nu se mai aude nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am schimbat kit-ul de ambreaj VALEO si in cutie erau placa, disc + rulment!

rulmentul cade primul! la mine asa a fost! placa si discul erau ok inca mai mergeau!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am schimbat kit-ul de ambreaj VALEO si in cutie erau placa, disc + rulment!

rulmentul cade primul! la mine asa a fost! placa si discul erau ok inca mai mergeau!

Pai si cum s-a manifestat la tine tot asa cand oprei motorul si nu calcai pedala de ambreiaj se auzea ca un carait?Sau cum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alin, eu cred că e volanta pe moarte... citeşte puţin

Am citit si am si ascultat acea inregistrare.Nu se compara cu ce este la mine;la mine nu se aude absolut nimic cand motorul e turat sau sunt in mers sau sta la relanti toarce foarte frumos doar in momentul cand opresc motorul se aude ceva si nu foarte tare tre sa fii pe faza sa auzi iar daca calc ambreiajul nu se mai aude acel zgomot.Mai ales caci masina mea are 125000 de km reali si nu are facut decat un drum de romania acum vreo 2 ani in rest decand a iesit pe poarta fabricii si pana in zilele noastre a rulat numai in spania la drum intins frumos pe autostrada si mie greu sa cred ca la acesti km ar putea sa pice ceva pe la ambreiaj,volanta,rulment sau mai stiu eu ce.Acum na se poate intampla si deastea ce pot sa zic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

În general, sunetul ăla de "ţac-ţac-ţac" la oprirea motorului, numai când e ambreiajul degajat, e de la volanta obosită.

De ce insisti sa-mi dai palpitatii caci nu stau foarte bine cu inima si nici cu banii :blink: Glumeam bineinteles o fi eu ce pot sa zic sper sa ma mai tina vreo 15000 de km daca nu e cam belea pentru mine eu totus sper sa nu fie trag si eu nadejde cum se zice,ori cum mersi mult de raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce insisti sa-mi dai palpitatii caci nu stau foarte bine cu inima si nici cu banii :blink: Glumeam bineinteles o fi eu ce pot sa zic sper sa ma mai tina vreo 15000 de km daca nu e cam belea pentru mine eu totus sper sa nu fie trag si eu nadejde cum se zice,ori cum mersi mult de raspunsuri.

Eu zic sa stai linistit,dar totusi sa pui la saltea 500 e (pt orice event).

Daca o luam asa..azi e una,maine alta si nu se mai termina :lol:

Cand o sa vezi ca iti patineaza discu/nu poti depasi 60 kmm/h atunci sa stii ca tb schimbat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu zic sa stai linistit,dar totusi sa pui la saltea 500 e (pt orice event).

Daca o luam asa..azi e una,maine alta si nu se mai termina :lol:

Cand o sa vezi ca iti patineaza discu/nu poti depasi 60 kmm/h atunci sa stii ca tb schimbat.

Asa mai merge multumesc de incurajare sunt mai linistit,eu vreau sa ma duca in vara asta in concediu si sa nu am probleme cu ea pe drum caci am de facut vreo 6000 de km cu ea doar in concediu dar pana atunci mai sunt 4 luni si doamne fereste o fi ceva poate da vriun semn pana plec sa nu ma lase pe drum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

exact ca si la tine a inceput sa se auda un scartait cind apasai ambreajul si se intarise pedala destul de mult!

Scuze de raspunsul intarziat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ingrijorez la ce citesc aici... Eu stiu ca e bine sa calci pedala de ambreiaj atunci cand pornesti motorul. Asta si fac, de fiecare data cand pornesc. Dar de calcat pedala de ambreiaj cand opresti motorul, eu nu am mai auzit.

Am facut vreo boacana ? Trebuie apasat ambreiajul si cand opresti motorul ?

P.S.: Nu am probleme cu ambreiajul, nu tacane nimic...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu apas pedala de ambreiaj in ambele cazuri.(la pornire si oprire)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu apas pedala de ambreiaj in ambele cazuri.(la pornire si oprire)

App stie cineva ce tip de ulei imi trebuie pentru cutia mea m5d motor d4192 t2?

Si cand ar trebui schimbat?

Merita sa il schimb la fiecare 60 k sau mai bine la 120 k?

:huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu motorul pornit cand calcam ambreajul se auzea un scartit, la inceput dupa care se auzea in permanenta si mai preminent cand calcam ambreajul!

Cam asa se manifesta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ingrijorez la ce citesc aici... Eu stiu ca e bine sa calci pedala de ambreiaj atunci cand pornesti motorul. Asta si fac, de fiecare data cand pornesc. Dar de calcat pedala de ambreiaj cand opresti motorul, eu nu am mai auzit.

Am facut vreo boacana ? Trebuie apasat ambreiajul si cand opresti motorul ?

P.S.: Nu am probleme cu ambreiajul, nu tacane nimic...

Din punctul meu de vedere atata timp cat este scoasa din viteza (neutru) nu inteleg de ce naiba sa calc ambreajul la pornire sau oprire????? Dddd!

Nu prea are logica! A in cazul in care pornesti motorul si esti cuplat in vreo treapta de viteza da apesi ambreajul la fel cand opresti!

post-415-0-85518200-1302587660_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now