Alex72

Intrerupere scurta la motor - da in nas

16 posts in this topic

Salut

Sunt posesorul unui Volvo S40 Diesel an 2008. De un timp ( 2-3 luni) am o problema la motor si anume: incepand de pe la 1800- 2200 de ture cand accelerez usor sau decelerez, am o intrerupere scurta - imi da in nas. Cateodata imi da si de 2-3 orei sacadat. AM pus pe seama motorinei dar bag doar de la MOL si aditivata si ne, dar nu cred ca e e la motorina. Are putere in sarcina si nu imi arata  nimic pe bord ca eroare. Am fost la testere si origilane VIDA- DICE si Delphi , etc si nu imi arata nimic pe ele. Mecanicii isi dau cu parerea dar nimeni nimic concret. Unii o pun pe seama turbinei (goemetria variabila), altii pe un senzor ceva. Am mai avut o asemenea situatie dar atunci mi-a arata pe tester ca era senzorul de la vibrochen, pe care l-am schimbat si a fost ok. EGR are 20.000km de cand l-am schimbat. Ma intreb, daca este pe seama unui senzor sau ceva electric nu ar fi trebuit sa arate pe tester? Daca ma puteti ajuta cu un sfat ceva sau un mecanic priceput in Bucuresti.

Mentionez ca acum 2 ani i-am facut un DPF off dar nu cred ca are vreo legatura, de atunci si pana acum nu a facut asa.

 

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simptome asemănătoare am si eu, doar că la mers constant 50-60 simt că parcă se bruschează masina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, AlexandruN a spus:

Simptome asemănătoare am si eu, doar că la mers constant 50-60 simt că parcă se bruschează masina. 

Da, asa ceva si la mine dar si la viteze mai mari. Cateodata zici ca se rupe. Ai facut ceva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, momentan nu sunt acasă. Întreruperile sunt scurte pt o fracțiune de secundă 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 29.10.2018 at 4:46 AM, AlexandruN a spus:

Nu, momentan nu sunt acasă. Întreruperile sunt scurte pt o fracțiune de secundă 

exact asa sunt si la mine, numai ca s-au agravat si vad ca a inceput sa porneasca si un pic mai greu. Mecanicul spune ca ar putea fi senzorul de presiune sau regulatorul de prsiune din rampa de injectie. poate ne lumineaza si pe noi cineva...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.Am pățit și eu să întrerupă in mers dar am observat ca numai când e motorul subturat si pedala de accelerație un pic apăsată.

Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 44 minute, Cosmin1989 a spus:

Salut.Am pățit și eu să întrerupă in mers dar am observat ca numai când e motorul subturat si pedala de accelerație un pic apăsată.

Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk

Exact. Cum ai rezolvat? Eu ma duc joi la medic cu ea...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu am rezolvat pentru ca am masina numai de 2 luni cumparata din Olanda si încă sunt aici.Cand ajung in țară o sa o pun pe tester.

Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 3 ore, Cosmin1989 a spus:

Nu am rezolvat pentru ca am masina numai de 2 luni cumparata din Olanda si încă sunt aici.Cand ajung in țară o sa o pun pe tester.

Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk

Mai bine o duci acolo la un test, ca aici...vai de mama lor

Share this post


Link to post
Share on other sites

La ce preturi au ăștia pe aici mai bine imi cumpăr eu un tester de volvo.

Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senzorul de presiune de pe turbina iti apare pe diagnoza, daca e defect. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut.Am pățit și eu să întrerupă in mers dar am observat ca numai când e motorul subturat si pedala de accelerație un pic apăsată.

Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk

Salut. In septembrie anul trecut am avut aceleasi probleme, dadea brusc in nas si se oprea motorul. Dupa il porneam si nu mai facea un timp. Am fost la Hyundai, problema era de la filtru particule si turbina. Am facut Dpf off, am reconditionat turbina la Brasov, toata smecheria 3300 lei cu tot cu manopera( 1500 lei softul, 1800 lei trubina cu tot). De atunci merge masina fara probleme, consum mic, fum la 3500 ture ca dupa raba, dar de, asta e... Nu stiu ce se va intampla daca ma opreste vreun control cu Rar ul pe drum.... In rest S40 este o masina fff buna, dar nu cu motorul asta de 1.6 D din 2007. Eu unul renunt la ea, am pus o la vanzare. O zi faina

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut.Am pățit și eu să întrerupă in mers dar am observat ca numai când e motorul subturat si pedala de accelerație un pic apăsată.

Trimis de pe al meu SM-A310F folosind Tapatalk

Salut. In septembrie anul trecut am avut aceleasi probleme, dadea brusc in nas si se oprea motorul. Dupa il porneam si nu mai facea un timp. Am fost la Hyundai, problema era de la filtru particule si turbina. Am facut Dpf off, am reconditionat turbina la Brasov, toata smecheria 3300 lei cu tot cu manopera( 1500 lei softul, 1800 lei trubina cu tot). De atunci merge masina fara probleme, consum mic, fum la 3500 ture ca dupa raba, dar de, asta e... Nu stiu ce se va intampla daca ma opreste vreun control cu Rar ul pe drum.... In rest S40 este o masina fff buna, dar nu cu motorul asta de 1.6 D din 2007. Eu unul renunt la ea, am pus o la vanzare. O zi faina

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut gabi ma numesc si sunt posesor de v50 1.6 d varianta de 109 cai :( (am si v40 1.9 d comfort masina reusita)

dupa o problema la 155 de mii km datorata unui intinzator de lant de la axele cu came,

acum revin la 178 de mii cu alte erori si simptome:

1.In special cand e rece motorul ,se accelereaza frumos pana la 3000/ 3200 ture apoi moare... dispare toata puterea

apar tot felu' in bord, apoi in mers pun pozitia off, (repet, in mers)  pun pozitia apas ambreajul apoi o pornesc, introduc a 3a  sau a 4a cel mai probabil... 

 sterg apoi transpiratia:lol: ultima oara a fost in depasire ...120km/h la asta e 3000/3200 de ture/min

pe bord nu arata/ramane nimic aprins.

2 .Pe la motor ceva urme de ulei in zona din spatele motorului  langa egr poate daca trebuie fac poze 
 

 

cu icarsoft a aparut:  p0089- fuel pressure regulator 1 performance

                                 p2141- exaust gas recirculation throttle control circuit a low

                                 pe alta interfata obd car doctor free (a unui prieten) mai apare in plus un p0488- exaust gas recirculation throttle position control range/performance

       

Nu am dice(daca e musai cumpar) ...stau in germania nu-mi permit o reparatie la nemti ... multumesc de sfaturi si sugestii anticipat! 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

a.. problema am sesizat-o acum multa vreme (vreo 1500) km cand o tineam pe cruise controll la 140 km/h apoi si la 120km/h.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am verificat pe stand, turbina si e ok.Am facut DPF OFF cu 2 ani jumata in urma si a mers f bine. Acum imi intra in protectie la 2900 de ture doar pe autostrada, nu si in oras. In oras imi da in nas doar cand e rece motorul si f putin cand e cald.Am pus-o pe tester si imi da urmatoarele erori:

0101 - engine control unit- comunication error, intermitent

A030 -Comunication between control unit initialization control

0108 - SWM (steering wheel module) - initialization undone - intermitent

Deci calculatorul central, coloana volan si ABS. -conexiunea intre ele

 

Dar toate asa?odata?

culmea este ca nu imi apar permanent. E de zona 0.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now