My 850

Brava
By Brava in VOLVO 850/S70,
Sa incep cu inceputul  Am vazut masina parcata langa Lira cu afis de vanzare , evident pret negociabil asa ca am sunat la numarul de tel de pe afis si  am fixat o intalnire cu propietarul , intalnire care a avut loc in urmatoarele 20 de minute , ma rog .. a venit respectivul propietar m-am uitat cum arata interiorul , cum merge motorul , cum merg comenzile pt ventilatie dezaburire .. etc , din pacate nu mergea A/C-ul , ok no problem am verificat daca are compresor , tevaraie etc , fiind la locul or , am zis Ok nu-i problema se repara pe urma l am rugat eu sa mi zica pe buna tot ce are masina .. bun mi a zis cam de toate si anume sonda lambda si o mica scurgere de ulei pe la capacul de la chiuloasa , a omis sa mi zica si de amortizoare  . Dupa ceam verificat masina , am trecut la partea vorbita si anume care e pretul si eveident care este ultimul pret , initial vroia 3800 E dar a lasat o la 3500 , am batut palma iar a 2 a zi am fost sa facem actele . 2 zile am stat numai cu gandul la ea , numai aveam rabdare , ma rog au trecut 2 zile si m am intalnit cu respectivul sa facem actele , toate au decurs bine pana am ajuns la circa financiara secor 5 unde evident sambata e inchis ( este singura ) , am asteptat pana luni dimineta , la ora 10 dimineata ma suna respectivul ca a depus cererea , dar spre deosebirle de alte financiare la sectorul 5 dureaza 4 zile ca sa elibereze un certificat ,ca deh este sectorul "care este "  , am mai asteptat inca 4 zile iar joi la ora 9 dimineata primesc telefonul magic si anume am luat certificatul cand ne intalnim sa iei masina  mi am fixat intalnirea la ora 16 ca atunci putea si el si eu si Daddy   , la ora 17 mi a fost inmanata cheia , tocmai devenisem fericitul propietar al unui 850  . Am adus masina acasa iar seara pe la ora 21 tocmai a iesit la prima ei plimbare cu mine in ea . Pana acum i am schimbat reciver/drierul + curatat si umplut intalatie A/C , bujii noi BERU cu 3 craci , antena electrica ca cea originala era manuala si era rupta , alarma ca nu avea , curatat cam toate mufele de la motor , curatat plafon cu Turtle Wax ( exceptionala solutie , a iesit ca nou )  , curatat portbagaj era numai pamant sub tapiterie    acum urmeaza s o polishez pe afara , sa i schimb amortizoare fata - spate , sa i schimb sonda lambda si sa rezolv problema cu scurgerea de ulei deja am achizitionat garnitura chmica +  o ring-uri iar niste suruburi sunt "pe vine"   Cam asa a inceput un fel de "Love story"
  • 160 replies