Sign in to follow this  
Followers 0
driv3r

Motorul porneste si apoi se opreste

7 posts in this topic

Salutare din nou,

Dimineata cand vreau sa pornesc motorul, pun contactul, bazaie pompa de benzina, astept sa se stinga martorii apoi motorul porneste, se accelereaza normal pana pe la 1000 si ceva de ture apoi turatia scade si motorul se opreste. A doua oara porneste normal. Am schimbat filtrele, bujiile, clapeta de acceleratie, bateria e ok si tot asa face. La ce sa ma mai uit ? E vorba de un C30 1.8F cod motor B4184S8, din 2007. L-am pus pe VIDA2014, am citit codurile cu DICE, nu are alte erori doar ceva releu de la farurile de ceata - care functioneaza normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probabil a murit pompa de benzina. Am mai pățit-o la un client, fix cu aceleași simptome.

Sent from my ONE A2003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

In restul zilei merge foarte ok. Doar dupa ce sta 8-10 ore face figuri. O sa incerc si cu alt releu, apoi pompa...

Edited by driv3r

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rasul lumii, de cand a dat caldura, porneste perfect, indiferent de intervalul dintre porniri. Releul era ok. Pompa inca astept sa se duca (au trecut peste 5000k deja)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am curatat T-MAP sensor de pe admisia de aer cu spray de curatat carburatoare. Am schimbat EGR. Nu mai face figuri deloc. Era unul din cele 2. Plus verificat si etansat toate furtunele de vacuum. Long live Ford...aaa Mazda...sau ce-o fi motorul asta de 1.8 =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Well, pana la urma a inceput din nou s-o ia doar la a doua cheie...si sa scoata un nor de fum albastru la pornire, in primavara asta. Si tot consuma ulei, aprox 1l/1200km. Asa ca acum e la schimbat semeringurile de supape si segmentat. La doar 119.000 km!!! Reali. Revin dupa "operatie" cu detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am revenit cu detalii. Mai jos piesele schimbate (segmenti, simeringuri supape-astea nu apar in poze (erau varza), suruburi chiulasa, cuzineti arbore cotit, distributie completa, etc.). Chiulasa a fost curatata doar si verificata planeitatea, apoi poze din timpul montajului. Totul a fost curatat inainte de reasamblare, toate garniturile schimbate, inclusiv la swirl. Deocamdata primele impresii: s-au redus vibratiile motorului enorm, pornirea e "la sfert", trage mult mai lin si parca putin mai bine. Inca sunt in rodaj, am doar 500km dupa "operatie", asa ca nu m-am dat la ea. Fum nu mai e deloc, consum de ulei deocamdata inexistent, desi inca e devreme sa ma pronunt. Per total a meritat lucrarea, acuma sa vedem cate zeci de mii de km va dura minunea.

IMG_20200710_1642177.jpg

IMG_20200710_1642126.jpg

IMG_20200710_1642026.jpg

WhatsApp Image 2020-07-09 at 15.30.27.jpeg

WhatsApp Image 2020-07-09 at 15.30.39.jpeg

WhatsApp Image 2020-07-09 at 15.30.51.jpeg

WhatsApp Image 2020-07-09 at 16.24.25.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0