Posted 28 Aug 2008 · Report post Salutare,De cateva saptamani mi-a intrat in cap sa-mi schimb masina curenta (Lancia Kappa) pe ceva asemanator, dar mai nou, mai bine intretinut si cu mai putini kilometri.Printre candidatii potentiali s-a gasit si un Volvo S80, 2.4t, benzina, 147kW, din 2001, cu 84.000 km.Intrucat, marturisesc, cunostiintele mele despre Volvo sunt relativ reduse, am cateva intrebari catre cei care se pricep prin zona:- cat "de incredere" e masina? Ati ramas vreodata "in drum"? - ce "pica" in mod obisnuit (la varsta/km amintiti)?- cat de scumpa e intretinerea obisnuita? Adica schimbat tot ce trebuie schimbat, atunci cand trebuie schimbat, la service autorizat, dar fara piese care sa pice "din senin".- daca a mers cineva cu motorizarea asta vreodata, cum se comporta in oras? Ma cam intimideaza gandul de 200 HP aplicati asupra a doua biete roti.- cat consuma monstruozitatea amintita, daca ati avut de-a face? Am vazut cifre de consum mixt variind intre 25 si 30 mpg, respectiv 7.8 - 9.4 l / 100 km, dar mi se par un pic optimiste.- sfaturi de verificare la cumparare aveti? La ce sa ma uit, ce sa ascult, ce "teste" sa-i fac (ma gandesc o secventa anume de accelerare/decelerare sau un anumit viraj)?- cat de comoda e la drum lung, sa zicem pe autostrada la un 140 constant? Cat zgomot patrunde inauntru? Cum se simt denivelarile?Orice alte sfaturi, ponturi, idei sunt binevenite.Multumesc anticipat! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2008 · Report post spun euam un s80 cu 200 caiin rest habar nu am ce sa-ti raspunde limuzina si cu asta bastaconsuma in medie 10 depinde f mult de cum o calcitalpa grea======== consum maredaca poti cumpara-l Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Aug 2008 · Report post "cit de incredere e masina ?" Niciodata sa nu-ti pui probleme de "incredere" la un S80."ce pica in mod obisnuit ?" Nu pica nimic in mod "obisnuit". Consumabile si bafta cumparatorului de SH."cit de scumpa e intretinerea obisnuita ?" Cam ca la o masina premium - oricum mai mult decit ca la o Lancia Kappa.Te vei descurca totusi, cred eu."Ma cam intimideaza gandul de 200 HP aplicati asupra a doua biete roti" . Cred ca ar trebui sa te orientezi catre o masina cu un motor sub 120 de cai, daca te intimideaza cei 200. Eu am 221 si ma simt trist uneori- vreau peste 300 !"cit consuma monstruozitatea ?" Monstruozitatea - mai putin ca un Hummer si mai mult decit o dacie. Tu decizi cit consuma, in cea mai mare parte, crede-ma."sfaturi ?" Daca e din romania - istoricul service-ului efectuat este mai mult decit un sfat, este o Necesitate."cit de comoda e la drum lung ?" Nu o sa mai vrei sa conduci alta marca de masina dupa un drum lung cu un S80. Poate te vor ajuta cele de mai sus - poate nu. Insa dupa intrebari, se vede treaba ca nu stii Nimic despre ce inseamna un Volvo (mai ales unul din clasa premium) si am fost putin mai direct, tocmai pentru a te pune pe ginduri si sa nu te grabesti. Gindeste-te bine daca vrei sa faci aceasta trecere - de la Lancia Kappa la Volvo S80. Numai bine !Motto: ce bine ar fi daca am putea lua un S80 cu banii dati cit pe o dacie, sa-l intretinem ca pe un tico (in spatele blocului sau la service-ul de linga piata), sa consume cit un scuter dar sa ne simtim bine ca intr-un S80... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 30 Aug 2008 · Report post eu mai am si un scuterma ploua cind ma dau cu eldar.......CONSUMA CIT VOLVO :wow: Share this post Link to post Share on other sites
Posted 13 Oct 2008 · Report post buna nu stiu sigur daca vrei sa ti cump. un volvo cu adev. sugestia mea incearca un s40 daca un s80 ti se pare ca consuma mult iar la subiectul intretinere un sfat nu cade ca si o dacie dar clar cand cade trebuie sa te gandesti la buzunar eu am un s80 t6 de 272 cai si sunt ft. multumit Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 May 2009 · Report post INtrebare un volvo s 80 2.4 d cu 212 000 km si carte service ce probleme poate avea..aici ma refer '99 -'01 mentionez ca masina am vazut o la un parc din Germania ,iar pe geaamul din fata scrie Sweden.Mulltumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2010 · Report post Pentru un Volvo S80 din 2005 / 50.000 km / 2.4 diesel / 163 cai, 10500 EUR ar fi un pret OK ?multumesc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 Jan 2010 · Report post Daca masina a fost intretinuta atunci este ok pretul, daca a fost hingherita atunci nu merita . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Salut baieti. De jumatate de an imi sta capul la un S80 din 2003-2004 si cam acum e perioada sa-l achizitionez. Pe mine m-ar interesa un S80 cu motor de 2.0 benzina, automat si sa zicem pe la 140CP. Nu gasesc motoare sub 2.4 la S80 si intrebarea este daca sunt de 2.0 ca din tot ce gasesc mai mic de 2.4 nu vad. Cum sunt cutiile automate la S80, fac probleme? Cam astea m-ar interesa deocamdata si in rest, volvo for life Sa aveti o duminica frumoasa Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Exista motoare 2,0 T pe S80, despre cutie nu stiu ce sa-ti zic 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Salut! Da, sunt de 2.0T (179 HP) ca și pe S60. Motorul după experiența mea este una reușită, la noi în România ai impozit mult mai mic față de 2.4 (în Germania nu știu pe ce este calculat impozitul și asigurarea - cm3/hp), iar consumul este rezonabilă. Dacă ai întrebări legate de motorul de 2.0T poți să mă contactezi și pe PM. În legătură cu cutia, eu am manuală deci nu pot să zic nimic despre cele automate dar nu cred că este o combinație ideală pe S60 și nici pe S80. Dar poate că cei cu cutie automată au altă părere. Uite un S80 din 2004 cutie automată aici. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post De asta caut ceva motor mai mic la s80 ca ma costa destul de mult asigurarea si impozitul. Asigurarea o calculeaza dupa HP iar impozitul dupa cmc. ex: La 105 HP asigurarea 52euro / luna adica 627/an si impozitul 108euro / an. La un motor de 2.0 impozitul ar fi 130-135 pe an si asigurarea la 179HP .... cam mult ....cam foarte mult si tocmai de asta ma gandeam la un motor de 2.0 140 hp. @arpi2390 Asta ce mi l-ai aratat la 5000 de euro e mortal dar caii aia multi ma omoara. Sunt prea multi pentru mine si stilul meu de mers plus ca o sa platesc asigurare prea multa dupa ei. Incerc sa ma uit si dupa cateva cu motor de 2.4 la 140 HP. Multam fain baieti Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post 2.0 140 cai nu exista! Ori 2.4 aspirat de 140 cai, ori 2.0T de 180 cai. Te hotarasti care este mai rentabil pentru tine. 2.4 aspirat este un motor care nu se strica si care merge mult si bine fara pretentii prea mari. Partea si mai buna este ca Bogdan a reusit sa-l faca pe al meu din 140 dei cai, identic cu cel de 170 de cai (cutie manuala), deci in acte am 140 cai si in realitate am 170 cai, dar la noi nu prea conteaza, insa poti lua in calcul si varianta asta 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Motor de 2.0 litri la 140 HP pe platforma P2 nu găsești, în schimb ai motorul 2.4i (la 140 HP de care ziceai) iar dacă impozitul nu-i prea mare în Germania este un motor fiabil. Cel mai 'slab' din gama P2 dar nu prea o să ai probleme cu ea, dacă anul fabricației trece de 2002 au deja clapeta de accelerație Bosch care este un plus. Cele Magneti Marelli se strică mai repede și nu le poți înlocui cu unul second hand, numai nouă și costă cam mult. Deci cel mai bine iei unul după 2003, alte probleme majore la 2.4i nu prea am văzut, mai trebuie "fund"ățat/schimbat PCV-ul și în rest consumabile și benzină. Spre fericire la noi nu prea influențează numărul cailor prețul asigurării, numai să nu fi sub 30 de ani... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Motor de 2.0 litri la 140 HP pe platforma P2 nu găsești, în schimb ai motorul 2.4i (la 140 HP de care ziceai) iar dacă impozitul nu-i prea mare în Germania este un motor fiabil. Cel mai 'slab' din gama P2 dar nu prea o să ai probleme cu ea, dacă anul fabricației trece de 2002 au deja clapeta de accelerație Bosch care este un plus. Cele Magneti Marelli se strică mai repede și nu le poți înlocui cu unul second hand, numai nouă și costă cam mult. Deci cel mai bine iei unul după 2003, alte probleme majore la 2.4i nu prea am văzut, mai trebuie "fund"ățat/schimbat PCV-ul și în rest consumabile și benzină. Spre fericire la noi nu prea influențează numărul cailor prețul asigurării, numai să nu fi sub 30 de ani... 1.Tocmai am spus ca se poate duce motorul de 2,4 140, la 170 cai 2. Eu am clapeta Marelli si cand a "murit" am luat alta din dezmembrari, care functioneaza si acum pe masina, plus ca am mai facut diverse probe pe alte masini si a functionat, plus alte clapete pe masina mea 3. Clapetele se repara Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 (edited) · Report post 1.Tocmai am spus ca se poate duce motorul de 2,4 140, la 170 cai 2. Eu am clapeta Marelli si cand a "murit" am luat alta din dezmembrari, care functioneaza si acum pe masina, plus ca am mai facut diverse probe pe alte masini si a functionat, plus alte clapete pe masina mea 3. Clapetele se repara Probabil merge și cea Magneti Marelli dacă au aceeși coduri, dar țin să cred după cele citite prin forumuri că cele Bosch se strică mai rar. Oricum dacă se strică o poți rezolva definitiv cu un ETM de la Xemodex (USA) dacă livrează până aici. Alte plusuri dacă este fabricat după 2003-2004 nu mai ai probleme cu bordul/DIM. P.S. Când am dat reply încă nu era afișată răspunsul în legătură cu resoftarea, cam curios cum de la 140 se poate face 170 au fost restricționate la 140 din motive de taxe/poluare sau ceva de genul? Edited 16 Feb 2014 by arpi2390 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post La noi o poti repara mai ieftin decat la Xemodex Bordurile 2002-2003 sunt cu probleme, care se repara si alea 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 16 Feb 2014 · Report post Eu am Bosch așa că sper că ține până la sfârșit... De bord știu, am fost de două ori cu ea până la Bogdan G (a doua oară era altceva de vină) dar totuși e mai bine de evitat, nu? Cred că am deviat destult de la subiect. Până la urmă și 2.4i este o alegere bună, tot ce are 5 cilindri, scrie Volvo pe ea și la pompă alimentezi cu benzină este ok. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Feb 2014 · Report post Multam fain baietii. Pana la urma ma uit dupa 2,4 la 140HP ca e cel mai rezonabil si bineinteles anul 2004. Deja ce sare de 2004 e mult mai scump si parca si modelul e altfel. Dupa ce pun putin la punct v40-ul, ca o sa-i ramana sotiei apai ma bag tare in cautari sa fie pe la 150.000km si ....clar de la privat. Nici sa n-aud de turci De consum si multe altele nu va mai intreb ca v-am urmarit pe voi ce ati scris si mi-am facut o idee cam ce consum ar fi. Multam fain inca odata Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Ai grija ce cumperi @I love Volvo,ca aia 150 tkm s ar putea sa te coste ceva bani.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Un 2.4 aspirat pana in 500.ooo km nu pune probleme . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Ai grija ce cumperi @I love Volvo,ca aia 150 tkm s ar putea sa te coste ceva bani.. Va costa ceva bani dar vreau si ceva bun. Am gasit ceva la 5800Euro de la privat cu 134.000km din 2005. Asa sa zic.... nu e chiar scump. Am vorbit si cu asiguratorul, a calculat rapid si la 2.4 140 CP voi plati in jur de 70 Euro fata de 52Euro 1.6 105 CP cat platesc acum. Incet incet voi gasi ceva bun asa cum vreau. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Va costa ceva bani dar vreau si ceva bun. Am gasit ceva la 5800Euro de la privat cu 134.000km din 2005. Asa sa zic.... nu e chiar scump. Am vorbit si cu asiguratorul, a calculat rapid si la 2.4 140 CP voi plati in jur de 70 Euro fata de 52Euro 1.6 105 CP cat platesc acum. Incet incet voi gasi ceva bun asa cum vreau. Cauta o masina cu istoric si un proprietar ,max doi in functie de kmtraj.Iti spun din experienta.Mai greu dar poate ai noroc .Ar trebui sa stii ca orice hiba a masinii la proprietar poti sa o "reclami" cu o scadere din pret si asa iti poti face alt pret pe cind la firma daca costa 5000 poate ,poate scade cu 2,3 sute max.Ce cistigi din negociere bagi in masina in cheltuieli cu acte ,etcFii negustor .Este plina Eu de masini mai mult sau mai putin reale la pret. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 19 Feb 2014 · Report post Iti recomand calduros s80 cu facelift. Pe partea electrica nu am avut probleme...cu exceptia unui senzor de la pedala de ambreiaj care a costat aproximativ 200 ron. Este mult mai frumoasa si are multe imbunatatiri din cate am citit. Un 2.5 T nu te tenteaza? Exista s80 2.5T awd....cred ca este fenomenal. are 208 cp si 0-100 in 7.7 secunde. uite aici toate motoarele disponibile pentru s80 in functie de ani: http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_S80 Share this post Link to post Share on other sites
Posted 20 Feb 2014 · Report post Glumesti Zack, in primul rand e numai o bucata de vanzare pe Mobile la un pret mai mare decat S80-ul nou tot AWD nu scoate 7.7 sec pana la suta ci pana la 60mph, pana la suta 7.9 sec si e numai automata iar consumul e de XC90, adica vreo 15% urban . Chiar nu merita versiunea AWD pe benzina . 2 people like this Share this post Link to post Share on other sites