Maxxs80

Deteriorare ornament stalp sofer

5 posts in this topic

Buna ziua tuturor! Sunt nou pe forum si ma bucur ca ma aflu printre voi. Am un volvo s80 d3 din 2011 de care pana acum sunt f multumit din toate pt de vedere. Sper sa zic asa si peste 5 ani:D. Am o mica problema daca ii pot spune asa si anume; fostul proprietar fiind o persoana mai in varsta si probabil ne mai avand chef ca de fiecare data cand isi deschidea centura sa o tina cu mana pana ce se retrage la loc, o lasa singura si cu timpul au aparut pe capitonajul stalpului mici lovituri care au deteriorat materialul si ornamentul de aluminiu de la usa. Atasez si o poza.Intrebarea mea este urmatoarea: se poate repara sau de unde as gasi asa ceva? 

Va multumesc!

20190328_115157.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Sa o stapanesti sanatos daca achizitia e recenta, la mine materialul e putin mai deteriorat decat in cazul tau si nu am gasit o rezolvare inca, recunosc nu i-am acordat prea multa atentie.

Ma gandesc ca una dintre urmatoarele solutii ar putea merge: gasit material asemanator si retapitata piesa, o piesa din dezmembrari (poate mai putin deteriorata), sau una noua daca se gaseste si se poate comanda.

Partea proasta e ca indiferent de solutia aleasa va exista o diferenta de nuanta cel mai probabil.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Da, o am de cateva luni masina dat fiind ca are si km putini nu prea imi dau seama de ce sa fie uzura asa mare in locul ala. Lovitura centurii sa fie asa puternica!? Pe partea dreapta nu are nici macar un punct. La tapitare m-am gandit si eu dar nu prea cred ca am sa gasesc acelasi tip de material iar la dezmembrari nu prea cred sa gasesc cu km mai putini ca si a mea ca sa nu fie asa lovita partea aceea. Nu stiu daca potrivesc de pe masinile aduse din Anglia, poate la alea fiind partea pasagerului nu ar gi asa lovite. Stiti ceva? Ar potrivii? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu sunt sigur dar nu ar trebui sa fie nicio diferenta intre LHD si RHD la acel stalp.

Eu nu as acorda prea multa atentie acelui detaliu atat de devreme, bunul mers pe partea mecanica si plimbari lungi si dese ar trebui sa-ti atraga atentia.

Dupa ce schimbi filtre, fluide (motor, cutie, servo, lichid frana, antigel) distributie, curea accesorii, poate suporti motor, swirl, curatat egr, clapeta acceleratie, filtru particule, o scanare cu vida in cautarea erorilor stocate si toate sunt ok, te poti orienta si catre detalii de interior.

Am observat ca in general noi indragim foarte tare masinile pe care le avem, indiferent de marca sau model, ne laudam cu ele si vrem sa fie tot timpul in "top shape" si de multe ori preferam sa cheltuim o anumita suma sau sa petrecem un anumit timp  cautand sa o perfectionam in loc sa ne scoata ea din rutina zilnica si sa ne ofere momente de neuitat pe drumurile insorite si destinatiile alese de noi.

o vei indragi mai mult cand stai la soare pe o plaja la care te-a adus pe tine si familia ta in siguranta decat sa stii ca ai rezolat mini damage-ul de pe stalp in parcare ;).

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am constatat si eu la Audi ceva similar,e de vina calitatea modesta a materialelor folosite la masinile mai moderne,nu sunt facute sa reziste.Azi,lumea vrea de la masina led-uri si alte gadget-uri,totul in detrimentul calitatii....Cit depre piese sh,singurii mai mari care vind piese Volvo din tara sunt unii din Falticeni,daca iti este de folos informatia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now