contdezactivat

Curatat sorb rezervor :thumbsup2:

10 posts in this topic

YUUUUPPPYYY!!!!  :thumbsup2:  :yahoo:  :occasion14:  :yahoo: :thumbsup2:

Azi am reusit sa imi curat rezervorul, mai bine zis sorbul de la rezervor. Rezervorul s-a dovedit a fi perfect curat.

Toata treba a durat vreo 3 ore; cu  lasat wd40 sa actioneze la suruburi vreo 2 ore si cu tot cu proba la drum.  ;)

Cum am mai scris intr-un mesaj anterior, ma asteptam sa fie mult mai nasoala treba prin rezervor dar s-a dovedit a fi numai sorbul infundat.

Sorbul era aproape in totalitate obturat de ceva ce semana a par de caine... fire textile... ceva in genul cum erau sacii aia agricoli mai demult... sau ca matasea porumbului.

Dupa desfacerea sorbului de sub bancheta, am desfacut furtunul de tur, de la filtrul de combustibil de sub capota, pe care am suflat aer comprimat de inalta presiune.

Dupa asta, am suflat cu aer si am spalat cu motorina piesele demontate ...si le-am montat la loc.

E un pic mai dificil de prins la loc capacul sorbului, datorita filetului mare si a faptului ca garnitura dintre sorb si rezervor impinge inapoi in sus... si mai si iese.

E necesara multa atentie la fixarea acestei garnituri, am inteles ca e destul de scumpa si nu prea se gaseste; de asemenea si la scoterea/introducerea sorbului in rezervor, se poate deteriora flotorul.

REZULTATELE sunt impresionante!!!  :P

Am facut o tura cu ea mai inainte si cred ca de mult de tot nu a mai mers masina asa.

Am accelerat pana la 160km/h... turometrul indica 3200 ture... ma baga si in scaun... in a 5-a. Se auzea si turbosuflanta cum nu s-a auzit pana acum.Ce mai, cred ca eprima oara cand simt adrenalina in masina asta.

E o diferenta mare: diminineata mi-a pornit la a 3-a cheie si s-a si oprit de 2...

Sunt de-a dreptul exaltat, visez cu ochii deschisi  :D. Daca ii mai pun si niste filtre ca lumea...  ::)

O sa revin cu ceva poze mai pe seara.

Ciao tutti! Si multumesc ptr sprijinul moral.  ;)

edit:

Cand am dat bancheta la o parte sa ajung la sorb, in afara de praful abundent... chipsuri, biscuiti, etc... mai era un fel de smoala, un mastic de culoare neagra f lipicios care parea pus la inbinarea elementelor de caroserie. E normal oare?

Multumesc lui Alex pentru sfatul cu desfacutul conductelor. Erau intepenite si au trebui lasate la "inmuiat" in wd40.

edit2:

M-am tot gandit ce putea sa fie acea mizerie care imi infunda sorbul... imi parea cunoscuta de undeva.

"Parul de caine" sunt convins ca erau de fapt firicele din pasla filtrului de motorina  >:(\

Oare gresesc? A mai patit cineva?

Probabil veti spune ca nu am folosit filtre de calitate... Problema asta cu infundatul e destul de veche, de mai bine de 2 ani si din cate tin eu minte, de obicei am pus numai filtre de incredere... si la 3-4k km de obicei le schimb.

Exista filtre de motorina fara pasla? Alea cu hartie, nu se pun  :D

edit3:

alte detalii ale sorbului

http://www.servisno-uputstvo.com/volvo440.htm

post-924-12877849761268_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ar trebui sa folosesti o dalta de plastic si un ciocan de cauciuc.

Eu am folosit un surubelnita cu maner de cauciuc si un ciocanel normal.

Au ramas usoare ume pe acolo de la surubelnita dar tinand cont ca l-am desfacut si la strans la loc de vreo 5 ori in ultimul an... e chiar ok.

Cand pui inapoi capacul filetat, sa fixezi intai garnitura aia de cauciuc pe gaura, ca altfel o sa te chiunui f mult sa infiletezi inapoi.

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vrut sa stiu daca ai reusit sa desfaci cu o daltita sau ai confectionat o unealta special destinata pentru asta (vezi VADIS).deci nu se rup aripioarele de plastic.

  Multumesc pentru sfaturi,trebuie sa umblu si eu la sorbul pompei,caci cred ca e colmatat

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine este o problema: nu am nivel combustibil,doar bec rosu functioneaza.

am incercat sa desfac furtunele de la sord dar cu ghinion ca nu sau desfacut,ba mai mult l-am mai si pocnit bine(rezolvabil),am vazut postul cu wd-ul dupa ca sa se intampla de obicei.

deci poate fi din cauza sorbului sau din bord?

stiu ca e tesbail din exterior direct pe mufa ,dar acolo potzi vedea doar daca se aprinde becul,pt nivel trebuie o rezistentza facuta ..etc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu am avut aceeasi problema cu indicatorul de combustibil. Se aprindea numai becul, indicatorul statea mereu sus.

Am avut un sorb de benzinar pe care l-am conectat si indica bine (cu marja de eroare data de capacitatea diferita a rezervorului).

Eu am banuit ca este uzat cititorul de la flotor, chiar arata cam nasol si l-am schimbat cu altul dar tot nu merge. Am schimbat 2 cititoare acolo si degeaba, numai cu ala de benzinar mergea.

Acum am scos mufa de tot de la sorb si merg numai dupa kilometraj. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
:occasion14: deci sa il las asa ca tot nu o sa mearga.o sa incerc sa fac un test din exterior sa vad daca nu mergem asa... multam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cat despre conductele de la sorb... va recomand sa incercati sa scoateti furtunul decat sa incercati sa desface-ti conducta. Cel putin conducta de la retur este dintr-un cauciuc de joasa presiune care iese si intra mult mai usor decat cea de la tur.

Si eu am spart un sorb incercand sa desfac conducta, desi am dat cu wd40 zile la rand. Una dintre conducte abia am putut sa o desfac la menghina... binenteles dupa ce am spart si indoit tot pe acolo.  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Adi,

Cum ai reusit sa desfaci piulita care este spre motor si care nu este la vedere?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut

Cand am avut probleme cu piulitele am scos conductele. Daca iti ramane numai una nedesfacuta, poti sa desfiletezi capacul si sa incerci sa rotesti un pic sorbul...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now