Posted 7 May 2019 · Report post Sunt cam nehotarit.Vreau sa cumpar unul dar imi e greu sa aleg...Sugestii sunt binevenite.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 May 2019 · Report post Sau daca vreti,care motor diesel ,ala de 163 cai sau cel de 185? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2019 · Report post Sau daca vreti,care motor diesel ,ala de 163 cai sau cel de 185? Cel de 185 e cu dpf Share this post Link to post Share on other sites
Posted 8 May 2019 · Report post dpf e o grija in plus,dar nu il consider un impediment....Am la ambele masini dpf,si nu sunt probleme,inca... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 9 May 2019 · Report post Salut, Din punct de vedere mecanic sunt foarte similare, impart aceleasi platforme, motoare si transmisii. Xc 70 are un consum mai bun si se misca mai bine fiind mai joasa, mai aerodinamica si mai usoara. XC 90 are mai mult spatiu si poate putin probabil ceva mai sigur la impact, uzura mai mare pe artculatii, cutie sau frane fiind mai grea. la 90 ar mai fi si costurile colaterale nesemnificative, spalatorii, vulcanizari etc. cu taxe de jeep. E subiectiva treaba, du-te sa le vezi pe ambele si ia-o pe cea care ti se pare potrivita pentru nevoile tale. 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2019 · Report post La mine nu e un moft,casa unde voi sta e pe coclauri,si doar o asa masina va putea fi polivalenta.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2019 · Report post Scuze - daca vei avea "casa pe coclauri" , de ce te-ai oprit la...Volvo si nu la un 4x4 veritabil, ceva gen Nissan Patrol ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2019 (edited) · Report post 6 hours ago, Ujio said: La mine nu e un moft,casa unde voi sta e pe coclauri,si doar o asa masina va putea fi polivalenta.... Volvo nu e masina de coclauri, sistemul 4x4 cu haldex in general e cam de jucarie , iti trebuie ceva zdravan pe partea mecanica, bucsaraie, sasiu separat, reductor, selectie transmisie 2x4, 4x4, macar diferentialul central blocabil. Recomandari- Rexton, Kyron, Pathfinder, Navara, L200, Pajero, Land Cruiser. Edited 10 May 2019 by JAD Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2019 · Report post ideea e ca am de parcurs citeva sute de metri prin coclauri doar.E singura masina ce poate sustine si drumurile mele de citeva mii de km pe autostrazi.A3 8l din 2002 ce am are ce trebuie dar e prea joasa... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 10 May 2019 · Report post Daca acele sute de metri parcurse zilnic sunt ca in prima poza e ok Volvo. Daca sunt ca in a 2-a nu mai e ok. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2019 · Report post Prima poza nu intra in categoria coclauri - mai degraba...drumul catre Rai. Iar a doua e chiar extrema 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 11 May 2019 · Report post situatia mea e drumul catre rai dar cu iarba.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 May 2019 · Report post In Rep Moldova asa drumuri sunt in felul urmator: prima poza e dupa reparatie in urmatoarele 4 zile-1 saptamina, poza 2 e deja tot anul.. )) asta daca sa iai prin sate, prin orase e similar doar ca mai vezi si bucati de asfalt uneori.. )) Sent from my iPhone using Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 May 2019 · Report post Grigore(un nume foarte rar si drag mie,era al bunicului basarabean)si in Ro sunt la fel drumurile,doar figurile si bashinile sunt de Europa... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites