Posted 1 Jun 2021 · Report post In concluzie...toti prostalanii trec de la bmw la volvo... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2021 · Report post 6 hours ago, VitaFresh said: @gicusorlex du-te tata la Renault sau unde vrei tu si daca acolo te accepta cu asa comportament ramai acolo ca nu plange nimeni... Sa ramanem on-topic daca e posibil. Nu te panica! Asta fac!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2021 · Report post 6 hours ago, VitaFresh said: @gicusorlex du-te tata la Renault sau unde vrei tu si daca acolo te accepta cu asa comportament ramai acolo ca nu plange nimeni... Sa ramanem on-topic daca e posibil. Nu te panica! Asta fac!!! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2021 · Report post DACA VRE UN PROSTAN DE PE AICI STIE CUM POT SA-MI STERG CONTUL O FAC CU CEA MAI MARE PLACERE DIN VIATA MEA.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jun 2021 · Report post On 31/05/2021 at 4:47 PM, Dumi81 said: Adevarat viitor... @mariusdaniel peste 2 ani face 60 de ani.. Poate nu ar strica mai mult calm si bunsimt. Taci ma dreacu ca si tu ziceai ca pleci si te-ai sucit ,milog ce esti 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jun 2021 · Report post xGicusorlex-Salut,eu am trecut le la MB la Volvo,in ce categorie sunt?Apoi,nici eu nu ma simt binevenit aici,nu prea imi raspunde nimeni la postari,dar sunt convins ca tu cu atitutinea si exprimarea asta nu esti sigur binevenit... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2021 · Report post Salut, un mic raspuns la problema de mai sus REZOLVAREA ESTE SIMPLA, SI FARA COSTURI Faceti asta : - Sub scaun aveti un modul care actioneaza caldura scaunului, desfaceti acel surubel care tine cablajul si scoateti modulul - Porniti clima cum vreti voi, o sa functioneze 100% Problema este de la scurtul rezistentei calduri scaunului - defectarea modulului, acesta blocheaza semnalul consolei principale Astept comentari dupa ce incercati asta Nu mai schimbati nst ce motorase senzori etc dati bani degeaba Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Jun 2021 (edited) · Report post Esti sigur de ceea ce zici?Considerind ca S40 /2009 al celui in cauza poate ,nu are scaune incalzite si totusi nu ii functioneaza climatizarea in partea pasagerului ,ce facem! Edited 3 Jun 2021 by Vvolvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 4 Jun 2021 · Report post Mda, un pic de atentie daca se poate, am raspuns celui cu volvo v50, deci ce facem??? Simplu nu mai comentam aiurea .... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2021 (edited) · Report post Da. Este vorba de aceeasi platforma ford-Volvo fie ca este s40,v50. Nu inseamna ca ,daca am scris s40 atunci se potriveste la v50. Am spus clar .Ce faci daca nu are scaune incalzite?NU s-a precizat ,mai ales ca intreaba cumva pompieristic initiatorul "bvv" Modulul CCM primeste si dialogheaza cu CEM-ul in principal si trimite comanda catre modul de incalzire scaune SHM ,atunci cind soferul actioneaza butoanele incalzire scaune (ultimele de jos ,de la consola) din consola ..INSA ,ce faci daca nu are modul SHM ? Asta era intrebarea mea retorica (cu raspuns inclus, ca de aia este retorica) . ...""" nu are scaune incalzite si totusi nu ii functioneaza climatizarea in partea pasagerului ,ce facem!""" Caz particular ca ti s-a intimplat tie,vreodata , ca ai scaune incalzite la vreun S/V/C/ X0 nu este valabil si pentru cineva care nu are scaune incalzite sau fara comenzi electrice de mobilitate ale scaunelor fata. In fine ,Initiatorul topicului cred ca are altceva de facut incit sa il mai intereseze ce vorbim aici. Incearca sa citesti sa vezi scheme etc si nu vorbi dupa potriviri. Bine! Edited 5 Jun 2021 by Vvolvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2021 · Report post Continuam...ca acesta e scopul principal...schimbat motoras dreapta...tot asa merge clima. Diagnoza Dice...erori dd30-dd34...a se vedea la volvo explicatiile (open circuit - o fi vreum fir intrerupt)...daca sunt erori nici nu poate fi calibrat. Dupa diagnoza, baga aer doar la picioare, nu mai baga sus ca inainte...deci clar nu e un defect! Ci mai mult o problema electronica de calibrare... La volvo pe site in explicatiile erorilor scrie clar ca numai un senzor defect (scaun dreapta, senzor control calitate aer, modulul motoras...) duce la blocarea intregului sistem pe acea parte..in cazul meu dreapta!!! De 3 zile caut pe forumuri in afara, aici fiind foarte slaba activitatea, si chiar deranjanta cu unii bagatori in seama... In Anglia 90% din cei care au intampinat problema aceasta, FIIND O PROBLEMA COMUNA LA S40, au zis ca dupa ce au schimbat bateria (acelasi lucru l-am facut si eu in noiembrie-dar nu mi-am dat seama daca e de acolo, fiind iarna, aerul cald mergea oricum). Rezolvarea in majoritatea cazurilor a fost UPDATE-UL CCM la reprezentanta, numai acolo se poate face. O alta rezolvare (tot pe volvo.uk), si cer o parere avizata : - au scos cele 2 borne de pe baterie si le-au pus in scurt 30 de secunde ( cu mufa de la ccm si radio scoase inainte de a le pune in scurt bornele) Doar scoaterea bornelor reseteaza numai ECU...scoaterea bornelor si unirea lor pt 30 de sec cica reseteaza intreg sistemul. Astept pareri avizate... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2021 · Report post Se pare ca mai 3ste cineva care zice ca ar fi un scurt in modulul de sub scaun...a scos borna de la baterie, a deconectat mufele scaunului...a reconectat bateria si ii merge clima... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2021 · Report post 9 hours ago, Vvolvo said: Da. Este vorba de aceeasi platforma ford-Volvo fie ca este s40,v50. Nu inseamna ca ,daca am scris s40 atunci se potriveste la v50. Am spus clar .Ce faci daca nu are scaune incalzite?NU s-a precizat ,mai ales ca intreaba cumva pompieristic initiatorul "bvv" Modulul CCM primeste si dialogheaza cu CEM-ul in principal si trimite comanda catre modul de incalzire scaune SHM ,atunci cind soferul actioneaza butoanele incalzire scaune (ultimele de jos ,de la consola) din consola ..INSA ,ce faci daca nu are modul SHM ? Asta era intrebarea mea retorica (cu raspuns inclus, ca de aia este retorica) . ...""" nu are scaune incalzite si totusi nu ii functioneaza climatizarea in partea pasagerului ,ce facem!""" Caz particular ca ti s-a intimplat tie,vreodata , ca ai scaune incalzite la vreun S/V/C/ X0 nu este valabil si pentru cineva care nu are scaune incalzite sau fara comenzi electrice de mobilitate ale scaunelor fata. In fine ,Initiatorul topicului cred ca are altceva de facut incit sa il mai intereseze ce vorbim aici. Incearca sa citesti sa vezi scheme etc si nu vorbi dupa potriviri. Bine! Se pare ca ai multi prieteni cu care te contrazici, asta e gura lumi nu o poti astupa..... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2021 (edited) · Report post Nu este vorba de contrazicere ,intrucit nu asta este scopul a ceea ce am scris mai sus. Daca vrei sa ajuti cu un sfat trebuie sa fii clar. Am inteles punctul tau de vedere si nu asta il contraziceam ,Am si explicat fenomenul ,module etc Cred ca am vorbit romaneste in ce am comentat la ultimul comentariu ,CIND nu ai scaune incalzite dar nu iti functioneaza motoarele pas cu pas din ansamblu clima.. Vino cu argumenete si dovedeste tehnic , ce faci cind nu ai scaune incalzite.? Ce modul SHM(Seat Heat Module) sa invinovatesti !! de asta vorbeam fara sa scot ochii cuiva.. Tehnic pui Vida pe autorurism si mai departe dupa scheme vezi ce pulsuri ai pe fiecare pin ,continuitate astfel si asta e. La o eroare se pleaca de la coada..Moto ,cablaj ,modul s.a.m.d. Edited 5 Jun 2021 by Vvolvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2021 · Report post 2 hours ago, Vvolvo said: Nu este vorba de contrazicere ,intrucit nu asta este scopul a ceea ce am scris mai sus. Daca vrei sa ajuti cu un sfat trebuie sa fii clar. Am inteles punctul tau de vedere si nu asta il contraziceam ,Am si explicat fenomenul ,module etc Cred ca am vorbit romaneste in ce am comentat la ultimul comentariu ,CIND nu ai scaune incalzite dar nu iti functioneaza motoarele pas cu pas din ansamblu clima.. Vino cu argumenete si dovedeste tehnic , ce faci cind nu ai scaune incalzite.? Ce modul SHM(Seat Heat Module) sa invinovatesti !! de asta vorbeam fara sa scot ochii cuiva.. Corect! Tot pe volvo.uk...un tip cu aceeasi problema a deconectat senzorul AQS...si i-a mers clima...a sustinut ca fiind defect, ori datorita unui scurt...etc... a dus la anularea climei si scaunului pe dreapta. Am constatat zilele acestea ca am gurile de scurgere a apei din lateralele de la geam infundate si apa deversa pe copexurile aflate pe aripa (interior)...zicea mecanicul meuca poate a intrat apa la un fir si a oxidat... Aceeasi idee e sustinuta de volvo la eroarea dd34...ei zic ca atunci cand ai dd34 ( senzorul de calitate al aerului) acesta vine la pachet cu 0030, 0031, 0032, 0033...adica senzor modul clapeta, servo motor dezaburire, senzor motor clapeta temperatura dreapta. Cauza ( site volvo Uk- deci nu forum) -open circuit intre ccm si AQS - oxidare, conexiune pierduta LAN...etc Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2021 (edited) · Report post Rezolvare cu bine si ma opresc sa mai comentez .De profesie nu sint cititor de forumuri ,inca mai lucrez in dom. electronica(ing electronist-telecomunicatii) iar ce inseamna electrica auto , electronica implica aceleasi scheme principial ca si simboluri si semnale ,componente ,etc . Va las pe voi sa ma contraziceti in continuare cu ce spun si posteaza altii si este foarte bine. Edited 5 Jun 2021 by Vvolvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2021 (edited) · Report post Acum 2 ore, gicusorlex a spus: Corect! Tot pe volvo.uk...un tip cu aceeasi problema a deconectat senzorul AQS...si i-a mers clima...a sustinut ca fiind defect, ori datorita unui scurt...etc... a dus la anularea climei si scaunului pe dreapta. Am constatat zilele acestea ca am gurile de scurgere a apei din lateralele de la geam infundate si apa deversa pe copexurile aflate pe aripa (interior)...zicea mecanicul meuca poate a intrat apa la un fir si a oxidat... Aceeasi idee e sustinuta de volvo la eroarea dd34...ei zic ca atunci cand ai dd34 ( senzorul de calitate al aerului) acesta vine la pachet cu 0030, 0031, 0032, 0033...adica senzor modul clapeta, servo motor dezaburire, senzor motor clapeta temperatura dreapta. Cauza ( site volvo Uk- deci nu forum) -open circuit intre ccm si AQS - oxidare, conexiune pierduta LAN...etc Ce am vorbit NU este batut in cuie! Daca nu gasesti nimic defect la ce ziceam (motoras ,cablaj, )treci mai departe si vezi ce "tine " la CCM. ca si semnal si nu il face functional si il baga ,tine in eroare la tester. In cazul expus de tine fiind senzorul de calitatea a aerului. Altceva poate fi apa ,umiditate in CEM si tot asa. Mura in gura nu am cum sa dau ,insa puncte de plecare cuiva care vrea sa se bage sa isi repare autoturismul ,poate fi un punct de plecare. Altfel ca sa nu te murdaresti , mergi la altii ,platesti si rezolva. Edited 5 Jun 2021 by Vvolvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 5 Jun 2021 · Report post 2 hours ago, Vvolvo said: Ce am vorbit NU este batut in cuie! Daca nu gasesti nimic defect la ce ziceam (motoras ,cablaj, )treci mai departe si vezi ce "tine " la CCM. ca si semnal si nu il face functional si il baga ,tine in eroare la tester. In cazul expus de tine fiind senzorul de calitatea a aerului. Altceva poate fi apa ,umiditate in CEM si tot asa. Mura in gura nu am cum sa dau ,insa puncte de plecare cuiva care vrea sa se bage sa isi repare autoturismul ,poate fi un punct de plecare. Altfel ca sa nu te murdaresti , mergi la altii ,platesti si rezolva. :))))) Platesti!!!! Ideea e sa ai cui! Sau mai bine zis "nu cui" , ca sunt multi habarnisti care iti iau banii! N-am fost in reprezentanta si nici nu ma voi duce! Ma gandeam ca in orasul meu chiar nu mai gasesti un electrician auto profi!!! Si, in acelasi timp, un tip care sa aiba notiuni de electronica auto, soft...un fel de it-ist (hard sau soft) auto... Pe vremuri, acum 20 -25 de ani era un tip recunoscut care pt orice problema electrica dificila mergeai si o rezolvai...intr-adevar era scump, DAR NU CA LA REPREZENTANTA!! App...ura mea pe reprezentantele din Romania e intemeiata pe faptul ca de la o simpla revizie la un alternator, electromotor, distributie..etc.... diferentele de pret fata de Ungaria, Austria sunt consistente (uneori). In speță, in Romania, reprezentanta voia sa-i schimbe CCM ul cu totul la unul cu s40 pentru problemele de mai sus...6000 lei!!! In Anglia cu aceeasi problema i-au facut un update la soft cu 130 lire!!! Deci, la noi se umfla si nota mult...ca asta e in sangele nostru...escrocheria, specula, țeapa... 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2021 · Report post Gicule,zici bine cumva,dar degeaba.Am o banuiala,cu masina ce ai ales vei umbla pe la doctori,calificati sau nu...... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2021 · Report post 5 hours ago, Ujio said: Gicule,zici bine cumva,dar degeaba.Am o banuiala,cu masina ce ai ales vei umbla pe la doctori,calificati sau nu...... :)))...daca o bag la dezmembrari ies sigur mai bine... Concluzia dupa primul si ultimul volvo din viata mea...Mitul Volvo NU EXISTA! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jun 2021 · Report post Ai etichetat gresit.Ai ales o masina recenta,si pretinzi fiabilitatea si robustetea Volvo...Pai normal ca nu MAI exista mitul Volvo la masini de plastic.....Casca ochii eventual peste gard(ca in tara daca nu ai plastice noi esti sarakie)lumea cu creier se intoarce la vechituri.......Concluzie,daca o bagi la dezmembrari pune niste gaini in ea,ca la astea recente nu se vand piesele sh,ca nu au ce sa se vanda,se arunca.La masinile vechi se mai baga lumea la piese,sh sau noi.Astea noi E consumabile,ca prezervativu.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jun 2021 (edited) · Report post On 04.06.2021 at 0:15 AM, AdRiAn822 said: Mda, un pic de atentie daca se poate, am raspuns celui cu volvo v50, deci ce facem??? Simplu nu mai comentam aiurea .... 1. Cum zicea si colegul, ce facem daca ai probleme cu clima si nu ai incalzire in scaune 2. Am inversat modulele de sub scaune (cele cu incalzire). Modulul de pe dreapta pus pe stanga si conectat...incalzeste scaunul! Deci modulul/modulele scaunelor le exclud total! Edited 7 Jun 2021 by gicusorlex Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2021 · Report post Rezolvat!!!!!!!!!!!!!! Cum zicea colegul...punem mânuța, citim, traducem si rezolvam...ieftin!!! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 15 Jun 2021 · Report post Sa asculti de batrini pe viitor! 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Jun 2021 · Report post Cum ati rezolvat problema ? Share this post Link to post Share on other sites