MariusG

Volvo V60 D6 hibrid

49 posts in this topic

Va salut,

Sunt tentat sa cumpar masina SH, e din 2014, rulaj 160 000 km si doresc sa stiu mai multe detalii despre fiabilitate si daca mai tine cat de cat bateria dupa 5 ani...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Nu prea avem D6 pe aici din pacate - am avut un coleg pe forum din Franta care a avut / are inca un D6 - cauta-l aici si da-i un mesaj - poate te ajuta el cu ceva informatii. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niste esecuri de masini cu costuri de intretinere aberante, compresor AC cca 7000 lei , se schimba la 2 ani si alternator 11000 lei se schimba cam la 4 ani . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am eu, din 2014. Bateria ține undeva între 35 și 45 km, regim oraș. Mașină neagră, clima tot timpul pe auto. O încărcare completă consumă de la rețea 11.5 kWh. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 08.09.2019 at 11:56 AM, robokid said:

Am eu, din 2014. Bateria ține undeva între 35 și 45 km, regim oraș. Mașină neagră, clima tot timpul pe auto. O încărcare completă consumă de la rețea 11.5 kWh. 

Salutare! Poti sa dai mai multe detalii despre costuri de intretinere, consum, eventuale probleme,etc. Deoarece daca este asa cum zice cokegul @BogdanG costurile sunt de speriat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am eu, din 2014. Bateria ține undeva între 35 și 45 km, regim oraș. Mașină neagră, clima tot timpul pe auto. O încărcare completă consumă de la rețea 11.5 kWh. 

Păi în cazul asta chiar nu merita cel putin pt Ro unde 1kw coata 0.7 lei, adică o încărcare costa 8 lei, asta inseamna cca 4.5L per 100km de motorina, iar un V60 D4 consuma in oras gen Bucuresti cca 9% .

Dacă pui in balanta faptul că intra si termicul in functiune plus costul curentului ajungi tot la consum de D4 .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Și pe mine m-ar tenta un D6 ... în viitorul puțin mai îndepărtat, dar găsesc cam puține informații despre acest model. Cele mai mari probleme la acest model sunt compresorul de climă și alternatorul. Am găsit un service din ungaria care se pricepe la acest model și ei zic că au gasit problema care cauzează defecțiunile la ambele ... La climă ei zic că trebuie curățat sistemul de climatizare și se face nu stiu ce tratament la compresor plus se achimbă uleiul cu un alt tip, care are alte specificații decât cea din fabrică, după care compresorul merge mult și bine. Ce am aflat e că la unele serii s-au schimbat în garanție până în 200.000 km chiar și 4 buc. de compresor, ceea ce i-au determinat sa studieze problema ... La alternator zice că acesta e dispus să se defecteze undeva între 100.000 și 200.000 km, dar daca se schimbă la timp nu știu ce rulment din alternator, atunci scapi și de plata unui alternator nou, care e la un preț exorbitant de mare ... Ca și prețul compresorului dealtfel ...

Nu pot să fiu de acord cu ceea ce zice colegul, cum că nu se merită, fiindcă de exemplu dacă iau situația mea, care fac zilnic în oraș cca. 20 km, dar cu 10-20 porniri și opriri, dar fac și drumuri lungi, atunci mi-ar plăcea să încarc mașina de la priză în fiecare a doua zi, dar la un drum lung să nu depind de curentul electric ... Așa cred ca aș salva destul de mult din viața motorului și aș câștiga ceva și la schimbul de ulei din cutia de viteze ... Să nu mai zic de avantajul 4x4 și accelerația destul de interesantă la acest model :) ... Cei din service-ul sus-menționat zic, că s-au întâlnit și cu D6-uri care au avut peste 350.000 km fără probleme la baterie, evident cu range-ul puțin scăzut, dar fără module defecte  ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi ce mai stai pe gânduri, eu care repar asa ceva nu recomand, probabil ca tu care citesti pe forum cunosti mai bine ca mine .

Spor la achiziție însă mai ieftin iesi cu un V60 D4 AT8 . Mai ieftin de întreținut și mai ales de reparat .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogdan ... eu nu am zis ca ma pricep mai bine din auzite decat tu,care repari asa ceva. Nici nu am stiut ca te ocupi cu asa ceva, sunt nou pe foarum si am intrat sa vad daca este vreo discutie in legatura cu V60 D6. Vreau sa ma documentez si sa studiez modelele Volvo inainte de achizitie. Pt. mine, daca nu ar exista problemele de la D6 ar fi o masina perfecta, vorbesc despre cazul meu. Desigur nu am de unde sa stiu cum se comporta aceste masini in timp ... Nici nu am in plan ca sa-mi schimb masina cat mai repede. Nu e urgent pt. mine, dar vreau sa aflu cat mai mult despre modelel Volvo. Eu momentan sunt fordist, cam de 11 ani, si sunt foarte multumit. Insa imi place foarte mult V60 si mi-a trecut prin gand sa fac o schimbare. De aceea am inceput sa caut despre D6 si cele mai multe informatii le-am gasit la service-ul respectiv din Ungaria.

Despre D5 am citit ca sunt motoare fiabile. Nu stiu daca si astea mai noi ... Despre D4 nu prea am auzit, stiu daor ca e de 2 litri.

Bogdan ... cate D6 au trecut prin mana ta? Te intreb pt. sunt curios ce probleme ai intampinat tu personal la ele si la cati km.

Mersi anticipat!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici un D6 nu mi a trecut prin mana pt ca le trimit urgent la Primus . 

Am însă 2 prieteni care au asa ceva, unul o are de 12 luni si e la al 2 lea compresor, plătit pana acum peste 10.000 lei la Primus pe compresor plus distributie a vrut să schimbe reprezentanta Volvo pe alt service iar acolo i-au schimbat cureaua de accesorii si au pus Conti, după o săptămână s-a distrus cureaua si a intrat peste distribuie astfel s-a distrus motorul . El știa de problema, a anunțat si serviceul minune, ei au zis ca pun originală peste o săptămână însă s-a rupt mai repede . Reparația a costat peste 15.000 lei, numai chiulasa second hand fiind 10.000 lei . După care a ajuns tot la Volvo sa monteze auxiliara pt ca e nevoie de un SDV special la montaj curea accesorii la D6 . Au aflat asta si cei de la acel service însă după ce au platit 15.000 lei pe o reparație.  

Al 2 lea D6 este al altui prieten care a vrut neaparat D6, a zis ca isi asuma D6, la o săptămână a picat compresorul, a plătit 7500 lei la Primus si are compresor nou . Urmează distribuția pt ca eu nu fac D6 si o sa fie cca 4000 lei vs 2500 lei la mine . 

La alte D6 uri am făcut numai diagnoza si am observat ca toate au peste 200.000 km reali, majoritatea bateau spre 300k km însă cu sub 200k km in bord 2 din ele erau aduse direct din Germania iar km erau facuti acolo . Partea frumoasă e ca motorul termic are km lui separat si acolo vezi km reali ai mașinii.  

Si hai sa ti zic adevăratul motiv pt care sunt supărat pe D6, ridicând pe elevator un D6 iti dai seama ca e facut pe genunchi, masina nu a fost pregătită pt electrificare, ei în 2007 nu se gandeau la asa ceva iar totul e prins cu cleme de plastic aratand fix ca un proiect de diploma al unor studenti la Poli . 

Radiatoare pe sub masina puse în locuri anormale, expuse la pietre si praf . Portbagaj foarte mic din cauza bateriilor care ocupa mult loc, motor diesel  care nu a fost conceput pt a lucra împreună cu unul electric, PSA a trecut la hybrid benzina la fel si Volvo pt ca s-a dovedit ca diesel hybrid nu e ok . 

Adică să faci o masina pe genunchi, sa o vinzi cu 65k euro asta inseamna sa fi mafiot . 

Deci repet, iti asumi asemenea costuri ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumim de lamuri! Eu unul stiu sigur ca ma voi orienta spre achizitia unui D4 sau D3. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inteles si i-ti multumesc pentru lamuriri! Nu, nici eu nu imi asum asemenea costuri ... 

Dar explicati-mi si mie de ce nu primesc notificari pe email cand cineva raspunde la acest topic? Este activat optiunea "Notify me of replies"

Acum am intrat sa vad daca nu cumva totusi a scris cineva ceva in acest topic fiindca mi s-a parut ciudat ca din 10 dec. 2019 nu a scris nimeni ... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua.

Sunt un posesor de hibrid din 18 dec 2019. 

Masina sh din 2014 cu 187k in bord, import Olanda. 

Am facut pana azi aproape 2k, Sunt multumit de masina, am gandit-o doar pentru servici acasa- oras.

Pana acum nu am avut probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/9/2019 at 7:22 PM, BogdanG said:

Nici un D6 nu mi a trecut prin mana pt ca le trimit urgent la Primus . 

Am însă 2 prieteni care au asa ceva, unul o are de 12 luni si e la al 2 lea compresor, plătit pana acum peste 10.000 lei la Primus pe compresor plus distributie a vrut să schimbe reprezentanta Volvo pe alt service iar acolo i-au schimbat cureaua de accesorii si au pus Conti, după o săptămână s-a distrus cureaua si a intrat peste distribuie astfel s-a distrus motorul . El știa de problema, a anunțat si serviceul minune, ei au zis ca pun originală peste o săptămână însă s-a rupt mai repede . Reparația a costat peste 15.000 lei, numai chiulasa second hand fiind 10.000 lei . După care a ajuns tot la Volvo sa monteze auxiliara pt ca e nevoie de un SDV special la montaj curea accesorii la D6 . Au aflat asta si cei de la acel service însă după ce au platit 15.000 lei pe o reparație.  

Al 2 lea D6 este al altui prieten care a vrut neaparat D6, a zis ca isi asuma D6, la o săptămână a picat compresorul, a plătit 7500 lei la Primus si are compresor nou . Urmează distribuția pt ca eu nu fac D6 si o sa fie cca 4000 lei vs 2500 lei la mine . 

La alte D6 uri am făcut numai diagnoza si am observat ca toate au peste 200.000 km reali, majoritatea bateau spre 300k km însă cu sub 200k km in bord 2 din ele erau aduse direct din Germania iar km erau facuti acolo . Partea frumoasă e ca motorul termic are km lui separat si acolo vezi km reali ai mașinii.  

Si hai sa ti zic adevăratul motiv pt care sunt supărat pe D6, ridicând pe elevator un D6 iti dai seama ca e facut pe genunchi, masina nu a fost pregătită pt electrificare, ei în 2007 nu se gandeau la asa ceva iar totul e prins cu cleme de plastic aratand fix ca un proiect de diploma al unor studenti la Poli . 

Radiatoare pe sub masina puse în locuri anormale, expuse la pietre si praf . Portbagaj foarte mic din cauza bateriilor care ocupa mult loc, motor diesel  care nu a fost conceput pt a lucra împreună cu unul electric, PSA a trecut la hybrid benzina la fel si Volvo pt ca s-a dovedit ca diesel hybrid nu e ok . 

Adică să faci o masina pe genunchi, sa o vinzi cu 65k euro asta inseamna sa fi mafiot . 

Deci repet, iti asumi asemenea costuri ? 

Curele la hibrid se rup si la altii, din cat am observat nu exista acel sistem free-wheel pe generator și cureaua poate vibra. O soluție ar fi tensionarea ei mai buna dar așa se rup probabil. La un Peugeot hibrid s-a rupt a doua zi cea noua. Am pus cureaua veche de probă și merge și acum fiind originala.

Am făcut un topic cu problemele la compresor, o să updatez când am noutăți.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cureaua de acc nu se rupe de nebuna la D6, dacă folosești scula speciala de măsurare a tensionarii nu se rupe . Oricum nici un service multimarca nu știe sa tensioneze corect cureaua la D6 .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, BogdanG said:

Cureaua de acc nu se rupe de nebuna la D6, dacă folosești scula speciala de măsurare a tensionarii nu se rupe . Oricum nici un service multimarca nu știe sa tensioneze corect cureaua la D6 .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

O fi vreun avion. :)))) 

2 hours ago, BogdanG said:

Cureaua de acc nu se rupe de nebuna la D6, dacă folosești scula speciala de măsurare a tensionarii nu se rupe . Oricum nici un service multimarca nu știe sa tensioneze corect cureaua la D6 .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vei afla pe pielea ta . :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, BogdanG said:

Vei afla pe pielea ta . :)))

Pai nu știu că mulți ziceau că acele compresoare nu se repara. A costat 20 ron

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai sa vezi cât tine reparația iar compresorul este cea mai mica problema la D6   . 

Mai pica ISG ul plus invertorul iar alea depășesc prețul mașinii.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, BogdanG said:

Stai sa vezi cât tine reparația iar compresorul este cea mai mica problema la D6   . 

Mai pica ISG ul plus invertorul iar alea depășesc prețul mașinii

2 hours ago, BogdanG said:

Stai sa vezi cât tine reparația iar compresorul este cea mai mica problema la D6   . 

Mai pica ISG ul plus invertorul iar alea depășesc prețul mașinii.  

 

Scrie made in Romania pe ele, ce poți să ceri

Share this post


Link to post
Share on other sites

As cere lui Volvo sa ofere 10 ani garanție la sistemul hibrid la fel cum oferă Toyota sau Lexus .

Poate asa m-as gândi la o mașină hibrida Volvo, oricum hibridul de la Volvo e cel mai slab în comparație cu ce oferă concurenții premium .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, BogdanG said:

Stai sa vezi cât tine reparația iar compresorul este cea mai mica problema la D6   . 

Mai pica ISG ul plus invertorul iar alea depășesc prețul mașinii.  

 

Daca tinea 1 minut eram beat de fericire. Văd că ține mai mult, toată lumea zice că nu se repara. Ce sa mai zici, meseriasi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se repara de 2 ani în Ungaria.

Poate te apuci tu de reparat, este piata căcălău în Ro .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now