Posted 3 Aug 2019 · Report post Va salut! Am un Volvo s40 cu motor 2.0 benzina din 2008. Am avut (si mai am ) o problema cu clapeta de aer. Am inlocuit clapeta cu una noua , comandata dupa seria masinii. Merge ceva mai bine , dar motorul nu are putere,pentru o depasire trebuie sa o turez (merge ceva mai bine peste 4000 rot/min) Ce am mai observat, e ca merge mai bine cand este mai frig afara. Am verificat conexiuni la fire intre clapeta si calculator . A mai avut cineva o problema similara? Cum ati rezolvat-o? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2019 · Report post Bujii (recomand iridiu), filtru benzină și filtru de aer și poți eventual să îi pui în benzină soluție pentru motor (întreabă la un magazin de piese). Și dă-i talpă, forjeaz-o bine (după ce faci toți pașii de mai sus) că e foarte posibil să ai depuneri și o curățare e mereu binevenită. Eu la v50 (diesel) nu știu schimba viteza la mai puțin de 3000 (vorba vine) si îi dau talpă de fiecare dată când am ocazia. Si cu toate că e diesel, se comporta ca un benzinar Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2019 (edited) · Report post Daca 2.0 asta e cu debitmetru de acolo e problema. Am patit si eu la o masina problema asta, nu avea nici un cod de eroare. Cand i-am explicat mesterului chestia cu trasul mai bine la rece a intrat cu diagnoza si pe debitmetru parametrii erau altii dacat ar fi trebuit. Schimbat debitmetru si rezolvat problema. Acea masina nu era Volvo, dar poate ajuta. Edited 3 Aug 2019 by daniellu Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2019 · Report post 3 hours ago, cristisubiak said: Bujii (recomand iridiu), filtru benzină și filtru de aer și poți eventual să îi pui în benzină soluție pentru motor (întreabă la un magazin de piese). Și dă-i talpă, forjeaz-o bine (după ce faci toți pașii de mai sus) că e foarte posibil să ai depuneri și o curățare e mereu binevenită. Eu la v50 (diesel) nu știu schimba viteza la mai puțin de 3000 (vorba vine) si îi dau talpă de fiecare dată când am ocazia. Si cu toate că e diesel, se comporta ca un benzinar Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk Am schimbat bujiile NGK iridium, benzina doar 100 , talpa vreo 2000 km ( iasi- Salonic si retur )... pe tester apare eroare de clapeta dar clapeta reactioneaza la deschiderea de unghi cerut de pedala de acceleratie... etc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 3 Aug 2019 · Report post eu la diverse cazane ce am avut in ultimii 19 ani am curatat des drosselklappe,adica clapeta de aer cu un spray ce contine un diluant blind,de la Liqui moly.Plus ca o schimbare mai des a filtrului de aer te scuteste de tot deranjul. Share this post Link to post Share on other sites