Posted 2 Sep 2008 · Report post Salutare cititorule!!!Actul IToata povestea incepe in urma cu vre-o 4 luni cand am gasit masina in parcare lovita in partea dreapta fata (avarii:bara zgariata,lampa semnalizare sparta,motor stergator far distrus,brat stergator far indoit rau cu ornamente sparte,bandou rupt).Noroc ca eram in curtea unei institutii pazite si l-am prins pe desteptul cu dacia 1310 cu bara de fier in partea spate si cu permis de doar 2 luni (cica ploua si avea luneta aburita ).Am mers la asigurari si apoi la un service agreeat de ei "bun service" .Pentru aceasta reparatie am asteptat vre-o luna si nici acum dupa 4 luni nu e completa(nu au reusit desteptii sa imi aduca semnalizatorul-au adus unul mai mare cred ca pt V40 sau un model mai nou si inca astept sa vina inlocuitorul \).Actul IIReusind intr-un final sa termin cu reparatia cum e ea gata/negata am plecat fericit acasa cu masinuta aproape cum era in vremurile bune, o parchez in fata blocului si surpriza a 2-a zi dimineata partea dreapta surpriza ce credeti (avarii:bara din spate zgariata pe partea dreapta, aripa spate infundata binisor, usi spate/fata infundate superficial), nu l-am mai prins pe autor .Am mers la alt service bun din Galati pentru reparatii pe banii mei.A durat 2 saptamani de service si am rezolvat-o.Eu am vrut sa o vopsesc total dar meseriasii mi-au spus ca nu e nevoie asa ca am vopsit in plus si capota din fata avea pietricele sarite si bara spate integral-deci aproape toata masina.Actul IIIFericit ca masinuta arata ca noua am dus-o la o spalatorie buna, i-am luat un odorizant am scos-o in oras la plimbare si surpriza ... numai dupa 150-200 km parcursi s-a oprit din mers la semafor.Toti meseriasii si service-urile din orasul asta si din Braila au crezut ca am vre-on OZN si nu poate fi reparata de ei. hai sa zicem tot in actul asta ca dupa ce am plimbat-o galati-braila si retur am mai fost si pe la 4 service-uri in Galati m-am hotarat sa merg cu ea la reprezentanta.Am ajuns la concluzia ca mai avantajos ar fi la Constanta.I-am sunat pe cei de acolo si m-au asigurat ca o repara orice ar avea.M-am hotarat , am luat o platforma din Galati (800 RON)si am ajuns la Constanta. Dupa indelungi teste acolo (ora 11.30-15.30) au ajuns la concluzia ca este ECU (Electronic Control Unit)-calculatoru' motorului pe romaneste si ca nu sunt siguri totusi si ar trebui sa merg la Bucuresti.Eu ce sa fac am gasit un zgubilitic in Constanta care a pus-o pe alta platforma (tot 800 RON) si am plecat spre Bucuresti la ora 17.00 cu o viteza de 130 km/h pe autostrada (cica sa stau linistit ca nu a scapat nici una pana acuma :'().Am ajuns in Bucuresti am lasat-o la reprezentanta, si apoi hotel, alea alea, cheltuieli...Actul IVBaietii de la Bucuresti SARU' MANA foarte amabili, destepti, priceputi, meseriasi ce mai, mi-au confirmat ca este calculatorul si ca ar cam fi din cauza Actului III (in momentul cand au indreptat cu o scula in genul unui aparat de sudura nu se stie daca au facut ceva cu bornele de la baterie ) si iaca ca s-a ars, nu pe loc ci dupa ceva timp.Am reusit astazi sa iau masina din service pe rotile ei (total factura 3000 RON).Apropo nu este scump din moment ce ECU este 2800 si este bine de stiut pentru toata lumea ca ACEST SERVICE OFERA DISCOUNT DE 20 % LA MANOPERA SI 10 % LA PIESA DACA LE IEI SI MONTEZI LA EI + GARANTIE LA PIESE (eu am 18 luni garantie).Nu imi place sa fac reclama dar eu am fost foarte multumiti de ei avand in vedere faptul ca sunt din Galati si ce se auzea despre ei mi s-a confirmat ca nu este adevarat(ex:japcari,scump,neprofesionisti,schimba piese de aiurea, etc).Actul VToate bune si frumoase dar in momentul in care sa plec am constatat ca AC/Clima nu functioneaza (palpaiau becurile si atat).Am stat putin si am zis ca nu este adevarat.Am vorbit cu baietii din service si mi-au spus ca cine si-a bagat nasul pe unde nu trebuia a cam stricat-rupt niste chestii care nu trebuiau rupte pe sub panoul de bord adica mai concret butonul ala manual care da de pe cald pe rece nu isi mai face treaba.Si ganditi-va ce inseamna sa vii la ora 12-13 centura Bucuresti pana la Europa si 13-15 Bucuresti-Galati nu cu AC ci cu caldura pornita.Deci masina mea si in momentul asta baga caldura exact ca iarna de nu poti tine mana pe aerisire.APROPO DACA AJUNGE CINEVA SA CITEASCA PANA AICI SI ARE VRE-O SCHEMA PENTRUCE ESTE SUB BORD(sau macar consola centrala) LA "Volvo S40-model 2000 an fabricatie 1999", sau cred ca merge si V40 i-as multumi.Si asa se termina povestea...sau nu :'(macar pana azi s-a terminat Cu speranta ca nu v-am plictisit prea mult va multumesc pentru timpul acordat povestii masinutei mele!Macar asa m-am mai descarcat si eu si poate ca am fost de ajutor cu anumite lucruri scrise mai sus.La revedere si o sa revin!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2008 · Report post 800 RON un drum pe trailer..mult..Eu iti gaseam platforma mai ieftina Best,HP. S. Iarta-mi gluma proasta, dar ce altceva sa mai spuna omul dupa ce-ti citeste odiseea !? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2008 · Report post Lunga istoria... Cel mai enervant e cand repari ceva si la f scurt timp se strica altceva. In ultimul timp cam asa patesc si eu.Daca as fi avertizat de cineva, vezi ca ai o problema si acolo... nu mi-ar pare rau...Mult succes! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2008 · Report post sa speram ca ai scapat de probleme deocamdata. totusi de curiozitate care sunt sevice-urile din GALATI unde ai fost ? nu ma asteptam ca masina ta evident mai noua ca a mea sa nu poata fi rezolvata la noi in oras . credeam ca numai cind vad masini dinainte de 2000 se strimba ai nostri " mecanici" si nu ii dau de cap. bafta cu AC-ul si poate o punem si noi de o intilnire saptaminala (sau macar lunara) ca "vecinii" nostri din BUCURESTI Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Sep 2008 · Report post Apropo de AC-ul de pe S40, de eroare, de becuri palpaitoare si de butonul de caldura, check this out:http://www.volvo-club.ro/forum/index.php/topic,1015.0.html Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Sep 2008 · Report post Cred ca am deslusit problema cu aerul dar daca ma poate cineva ajuta cu o poza sau cu ce imi lipseste i-as fi recunoscator.Am comutat manual pe aer rece pentru ca nu mai functioneaza butonul aer rece/aer cald.Probabil ca unul dintre mecanicii care a umblat pe acolo a spus ca n-ar fi nevoie de acel ceva care imi lipseste. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 17 Sep 2008 · Report post Ti-am dat mai sus un link, nu te-ai uitat pe el:http://www.volvo-club.ro/forum/index.php?action=dlattach;topic=1015.0;attach=2453;imageNu lipseste nimic de acolo. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 21 Sep 2008 · Report post apropo la care service din galati ai fost pentru reparatii pentru ca in concediu am fost sa-mi rezolv citeva zgirieturi si capota de vopsit si nu am fost multumit [am platit in total 13.000.000 manopera si materiale]deloc de felul cum a fost vopsita[scursuri,toba vopsita si stop spate atins la slefuit].apropo eu sint din galati iar servisul se numeste sher. Share this post Link to post Share on other sites