brumadesport

Achizitie XC90 dupa 2015

39 posts in this topic

Va salut!

Am fost fericitul posesor al unui Volvo S80 Executive AWD, timp de 5 ani, (2012-2017)cumparat la 75.000km, vanduta in aceeasi stare impecabila la 476.000km, fara nicio reparatie majora, fara probleme! 
dupa aceea, am avut diverse, dar gandul si dorinta au ramas la Volvo! 
in consecinta, a venit randul XC90-ului 2015-2016, Inscription, buget 42.000€, sa fie al meu! astfel, va intreb pe cei cunoscatori, posesori sau doar pasionati si priceputi: este o masina de luat? Ce probleme ridica? Minusuri? Ce lucruri negative se pot spune despre acest model? 
Mentionez ca in acesti doi ani 2017-2019, am avut, cam tot ce inseamna SUV Premium: X5/X6(slabe, zdruncinoase), Q7(stricacios), GLE Coupe(instabil), Cayenne(service costisitor si strict in reprezentanta se pote face intretinerea; este un Touareg mai finisat), Jeep GC(finisaje slabe in interior, foarte buna in off-road), Toyota LC(indestructibila, dar cu materiale nu foarte bune- service-ul de la Bacau ABSOLUT IREPROSABIL!, aici voi face si intretinerea la XC90) Nu am facut aceasta enumerare ptr a epata, ci strict ptr a arata ca am oarece experienta in SUV-uri!  Am condus XC90 D5- 1200km, in diverse forme de relief, mi-a placut foarte mult! 

Cu stima! 
Multumesc! 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Păi dacă ai condus atâtea SUV-uri care nu ți-au plăcut dar ai condus și un Volvo XC90 care ți-a plăcut, ce rost mai are topicul ? 1200 de km sunt totuși un test drive destul de lung..

Trimis de pe al meu SM-A920F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai eu am intrebat clar si precis ce vreau sa stiu! 
Tocmai ca am avut atatea SUV-uri si nu mi-au placut, am formulat urmatoarele intrebari: “
in consecinta, a venit randul XC90-ului 2015-2016, Inscription, buget 42.000€, sa fie al meu! astfel, va intreb pe cei cunoscatori, posesori sau doar pasionati si priceputi: este o masina de luat? Ce probleme ridica? Minusuri? Ce lucruri negative se pot spune despre acest model? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiecare-si face singur socoteala.

In cazul meu, a fost si este o masina de luat. In 4 ani si 100kkm singurele probleme le-am avut la compresorul suspensiei pneumatice (schimbat in garantie) si la trapa unde s-a infundat scurgerea si am ajuns sa schimb motorul mecanismului de deschidere (schimbat in garantie chiar daca putea sa fie defectul din proasta intrebuintare/necuratarea scurgerii)

Nu am mers aproape 100kkm pe an cum vad ca ai mers tu numai cu S80-ul si asta timp de 5 ani dar nici nu m-am purtat cu manusi, adica utilizata la tot ce-i nevoie si intretinuta cum trebuie. Altii sunt de alta parere mai buna/mai proasta dupa noroc.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc! Deci nu sunt probleme majore! De acum nu voi mai merge asa mult cu masina, maxim 25000km/an.

Am citit ce ai mai scris despre masina ta!

Sa o stapanesti sanatos, sa te bucuri de ea si sa nu ai evenimente neplacute de niciun fel! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 2 ore, Maurice a spus:

Fiecare-si face singur socoteala.

In cazul meu, a fost si este o masina de luat. In 4 ani si 100kkm singurele probleme le-am avut la compresorul suspensiei pneumatice (schimbat in garantie) si la trapa unde s-a infundat scurgerea si am ajuns sa schimb motorul mecanismului de deschidere (schimbat in garantie chiar daca putea sa fie defectul din proasta intrebuintare/necuratarea scurgerii)

Nu am mers aproape 100kkm pe an cum vad ca ai mers tu numai cu S80-ul si asta timp de 5 ani dar nici nu m-am purtat cu manusi, adica utilizata la tot ce-i nevoie si intretinuta cum trebuie. Altii sunt de alta parere mai buna/mai proasta dupa noroc.

La trapa este o problema generala la toate masinile! Eu am patit: dupa o ploaie zdravana am intrat in masina si aveam apa. Scurgerea era plina de mizerie! Curatat, uscat, rezolvat, totul perfect! 
Multumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine n-a intrat apa in interior doar a udat motorul care se pare ca mergea foarte greu dupa asta (oxidat/ruginit/draq sa-l ia).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Maurice a spus:

La mine n-a intrat apa in interior doar a udat motorul care se pare ca mergea foarte greu dupa asta (oxidat/ruginit/draq sa-l ia).

Dar acum totul e ok? 
Am un prieten, tatal lui este fan Lexus, are un RX450h, dar si-a luat si un T8! Si a zis ca nu stie in favoarea careia sa incline balanta! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Achizitionat! 
inscription

Am cateva intrebari, va rog: 

1. cum se folosesti serviciul Volvo On Call? Trebuie mers la reprezentanta? 
2. cheile arata foarte uzate, au fost tinute langa metale si sunt zgariate. Se pot inlocui? Pret? 
3. are suspensie pneumatica. Este la fel de problematica precum la VAG/MERCEDES/RR?

 

multumesc!! 

947B1C31-CA97-472B-95C0-33BA541552C1.jpeg

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

S-o stapanesti cu placere

Raspunsuri la intrebarile tale, da, da, da de trei ori da.

Nu stiu pretul cheii dar se zgarie ca naiba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu vreau sa cumpar un xc90, R line / inscripton depinde ce gasesc pt bugetul meu (as lua din germania cu cit mai putini km), ce nu stiu este 1) catre ce sa merg, D5 sau benzina; 2) exista ceva informatii / diesel sau benzina e mai fiabila; 3) un singur service in bucuresti, daca se strica ceva fac programare intr un timp rezonabil sau astepti 2-3 saptamini pina te baga in seama si eventual te mai si cheama dupa inca 1 luna ca nu au piesa in stoc?

multumesc anticipat pt raspuns si sfaturi

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. eu recomand benzina daca iti asumi consumul 

2. benzina in teorie este mai fiabila, D5ul e mai problematic in oras din cauza DPFului 

3. sunt 2 serviceuri oficiale Volvo (reprezentante) si 2 neoficiale, piese uzuale sunt pe stoc daca nu sunt vin in 7 zile . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. cit poate fi de mare consumul la benzina ? 

2. exista substante de pus in motorina pt a nu avea probleme cu dpf ul, cel putin la grupul vag si bmw am testat, nu sint probleme

3. cele 2 serviceuri oficiale sint de fapt unul singur/ acelasi proprietar; cit e masina in garantie mai e cum e, dupa ce se duce garantia incepe distractia dar macar am aflat ceva nou ca exista si service uri dedicate volvo, multam de informatie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa-ti raspund eu:

1. cat de mare vrei tu (in principiu cu vreo30 mai mult fata de motorina - eu vs un vecin cu XC90-uri)

2. benzina nu are deci o problema in minus - eu n-am avut probleme pana acum la D5

3. sunt diferite cele 2 oficiale din Bucuresti

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mauricetu esti cel mai prost exemplu, la tine mașinile nu se strica, eu reparam de ma săturam la XC70 uri iar tu te lafaiai prin Norvegia cu el . 

La XC90 toți se plâng de baterii consumate, bătaie suspensie fata, compresor perne, furtune turbo, dpf uri, turbine, pistoane topite . La tine se arde motorasul trapei.  

La benzina toți se lauda de fiabilitate, eu la 33k km am schimbat turbina plus compresor . 

Cred ca tine de proprietar, la tine si un Land Rover ar tine o viață la mine si Volvo C303 din 1975 s-a stricat si vb de o masina militară cu 16400 km la bord care nu se strica daca ma iau dupa toate informatiile de pe net, pe mine m-a lăsat în vârf de munte  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa nu exageram, am schimbat si eu ceva pe la suspensia fata dar nu stiu exact daca un surub sau toata (avea o bataie usoara pe dreapta de noua pe care n-au reusit s-o identifice si la a dupa a doua revizie au zis ca mai bine schimba), motorul la trapa si compresorul de la suspensie. Toate in garantie asa ca inca nu plang de costuri, mai am un an de "repaus"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu la 33k si 3 ani am schimbat turbina plus compresor plus valva bypass.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 09.12.2019 at 8:34 PM, BogdanG a spus:

@Mauricetu esti cel mai prost exemplu, la tine mașinile nu se strica, eu reparam de ma săturam la XC70 uri iar tu te lafaiai prin Norvegia cu el . 

La XC90 toți se plâng de baterii consumate, bătaie suspensie fata, compresor perne, furtune turbo, dpf uri, turbine, pistoane topite . La tine se arde motorasul trapei.  

La benzina toți se lauda de fiabilitate, eu la 33k km am schimbat turbina plus compresor . 

Cred ca tine de proprietar, la tine si un Land Rover ar tine o viață la mine si Volvo C303 din 1975 s-a stricat si vb de o masina militară cu 16400 km la bord care nu se strica daca ma iau dupa toate informatiile de pe net, pe mine m-a lăsat în vârf de munte  :)

Salut! Te rog, spune-mi, se mai poate adauga ceva putere la D5-225cp? Multumesc! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5CP cu Polestar.

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 14 ore, BogdanG a spus:

5CP cu Polestar.

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Multumesc! 
Deci ceea ce se spune pe la diferite firme de tunning ca merg 35cp si 60nM este doar poveste! Banuiam, dar am vrut sa am certutindea de la specialist!

multumesc ptr consiliere! 
cele bune! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci, 

Merge si atat cat spun diferite firme de tuning, insa trebuie sa citesti cu mare atentie ce ofera si cum - exemplu: 

- Polestar nu adauga doar CP (cuplu - masurat in newton metru - Nm nu nano metri nM) in plus in motor, mai modifica un pic si pe la cutia de viteze - iti spune cineva care care a avut Polestar pe diferite masini Volvo - si merita. Am avut 2 Polestar pe 2 D5, penultimul exact de la 225 la 230 CP insa nu se compara - pentru mine a meritat din plin investitia. Si plus ca la orice update de soft, daca exista, se face update si la softul Polestar. 

- Polestar este tuning de fabrica Volvo, deci ai garantia ca nu induce la efecte secundare la motor. Nu ca la restul neaparat ar duce, insa este fara nicio garantie - pe raspunderea ta. 

Iti sugerez sa citesti un pic mai mult, inclusiv aici pe forum gasesti diferitte informatii - insa trebuie sa investesti un pic de "bruma" de timp in asta. 

 

 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu pot sa-ti spun cat s-a simtit sau nu diferenta de cai/Nm dupa soft dar patratul ala albastru lipit pe hayon si afisaraea din bord Polestar Performance fac toti banii.

Poate e mai mult "mental" ca se simte, parca schimba putin altfel cutia de viteze .... fineturi, nu te astepta la ceva deosebit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maverick tu vorbești iar din filme, eu am avut V90 CC 2018 cu Polestar si nu am simțit nimic fata de una fara . Oricum puturoasa masina motiv pt care am renunțat la Volvo .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa o fi Bogdane - insa dupa cum stii pe fiecare Volvo am avut Polestar (am fost primul din Romania care a pus Polestar pe un Volvo in 2012), eu am simtit si mie mi-a placut - am simtit diferenta. Probabil ca pe V90 CC 2018 nu ai simtit vreo diferenta - nu stiu nu am avut. Eu am renuntat la Volvo datorita pretului piperat pentru XC60. 

Edited by maverick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now