Guest b88gmd

Ce service-uri bune stiti pentru Volvo (in Bucuresti si nu numai)?

66 posts in this topic

Astazi am ajuns sa regret ca mi-am luat Volvo.

Ma felicit in schimb ca mi-am sfatuit fratele sa NU-SI CUMPERE VOLVO si el a ales Audi Allroad, 3,2 tdi.

Nu stiu daca la Audi in service lucrurile vor merge altfel dar macar nu-mi va reprosa ca s-a lasat influentat in alegere de mine.

Daca as da timpul inapoi sigur nu as mai face aceasta prostie.

O sa argumentez mai tarziu ce-am scris, cand voi fi mai calm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

INCREDIBIL SI REVOLTATOR!!!!!!!!!!!

AIA MERITA SA LE RUPI CAPUL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stati oameni buni ca nici n-am auzit ce-are de spus Maurice !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa cum ati ras de mine la intalnire m-am dus la service sa-mi vopseasca hayon-ul.

Am dus masina miercuri si astazi m-am dus s-o ridic. Aduce masina si cand ma uit la ea pe unde izolase cu scoci numai urme, porbagajul mai murdar decat atunci cand am dus-o la ei, cum mi-a vopsit hayon-ul daca este plin de noroi si praf ???  Cand surpriza, zgarieturile de langa camera erau vopsite, cele vizibile din derapta numarului nu.

Am simtit ca-mi crapa creierul de nervi. Ca sa ma linistesc vad pragul + ornamentul ala misto care se aprinde la deschiderea usii + plasticul de langa chederul de la usa sofer manjite de vopsea sau ce-o fi fost pe hainele celui care s-a suit in masina sa-o conduca.

Este a treia oara cand duc masina la service o data de joi pana luni, o data doua zile, ultima oara de miercuri pana luni ca sa-mi monteze niste accesorii care oricum numai ieftine nu au fost, camera de mers inapoi, ornamentele de la praguri si carligul de remorare vreo 7600 lei plus manopera alti bani alta distractie (nu mai stiu cat dar verific maine la firma).

Daca acum cand masina nu are nici o problema, efectiv au avut de schimbat ornamentele, de dat o gaura in tabla si de montat o camera care aproape sigur avea cablul tras din fabrica de updatat softul pentru ea si de asamblat trei fiare care sunt pentru carlig, am problemele astea mai ia groaza la gandul ca s-ar putea defecta ceva la electronica masinii sau mai rau vreo chestie de finete la motor. Atunci cine ma mai scoate din rahat daca la chestii de doi lei care le face oricine in spatele blocului am problemele astea. Am uitat sa mai spun ca nici acum nu am cupla de la carlig cu 13 pini, abia acum s-a indurat tipul de la piese de schimb (chiar imi pare rau ca azi m-am pierdut cu firea si am vorbit urat, in nici un caz la adresa lui, ci a starii de fapt) sa dea comanda la insistentele mele miercuri pentru ca electricianul sau cine o lua decizii a zis ca merge si asa daca pun un adaptor de ce sa am 13 functiuni cate are si rulota, sa ma multumesc doar cu 7.

Sincer am vrut sa-i iau sotiei un C30 sa o mai folosesc si eu in oras ocazional dar mi-am luat gandul. Diferenta fata de un peugeot 207 era suportabila (vreo 7000) dar masina cu totul alta, dar asa cum si in cazul fratelui CALITATEA SERVICIILOR SI DORINTA DE A REZOLVA PROBLEMELE APARUTE LA MASINA A SEFILOR SI ANGAJATILOR VOLVO m-au determinat sa-l sfatuiesc la alta marca asa si sotia va avea de maine un 207 care era pe stoc la Peugeot. Maine ca sa nu zica cineva ca mananc rahat cu polonicul o sa scanez actele masinii noi sa le pun aici iar la vreo intalnire viitoare o sa vin cu Audi Allroad sa comentam diferentele. Daca toate astea s-ar fi intamplat la un Logan, lucru neacceptabil nici pentru ei, aveai o consolare asta am platit asta am primit, dar in conditiile in care am platit pe masina peste 60.000 euro (TVA inclus) bani munciti (si de platit inca 5 ani la leasing) nu furati sau primiti cadou de la amant sau parinti este strigator la cer.  Mai puneti la socoteala ca trebuie sa merg din Aparatorii Patriei pana in Otopeni sa las masina si retur cu ce se poate si normal in ordine inversa cand trebuie ridicata si ca am ajuns motiv de misto pentru fratiorul meu, nevasta-mea, cumnati si surori, si cel mai rau al angajatilor o sa aveti tabloul complet.

Eu la servici trebuie sa muncesc sa asigur de lucru la inca 7-8 oameni care au copii si neveste acasa, sa platesc impozite la stat sa fie scoliti meseriasii din service, nu sa pierd 3 ore cel putin dus intors la Volvo de doua ori pe luna.

Toate astea in opinia mea desconsidera si terfelesc imaginea si renumele creeat marcii prin ani de munca al altor oameni nu al celor din Romania.

La noi in firma daca la proiectarea unui tablou de automatizare gresesc eu ceva cel din atelier care executa vede, daca nici el nu vede cu siguranta apare la verificarile pe care le facem in conditii normale de lucru, cu tensiune si toate elementele de actionare. De ce la noi unde un tablou mic poate costa doar 400-500 euroi facem o gramada de verificari si probe, mai multe persoane, una peste alta, ca sa ne pastram reputatia castigata in ani de solutii furnizate cu 0 probleme, iar la ditamai firma si la superpreturile practicate nu sunt verificati angajatii de vre-un sef ?????

Daca uita sa stranga o conducta de frana sau un furtun de motorina sau niste suruburi la directie sau la roti sau unde mai vreti voi??? si omoram cu masina pe cineva pe strada, ma manca puscaria??? pe mine sau pe ei???

Ne bucuram ca recheama masinile pentru vreo chichita descoperita pe undeva ca defect de fabricatie, pai sigur ca le cheama ca plateste Volvo operatiunile de remediere si mai castiga ceva si sevice-ul local.

Sa mai recapitulez problemele:

1. Hayon zgariat in cateva locuri, prima din gresala, a doua din neatentie, a treia din ???, a patra din ??? si pana la ultima zgarietura din ???

2. Montat chedere pe langa suport, chederul la montaj nu se apasa, se monteaza prin glisare

3. Mecanism de deschidere portbagaj nefunctional - era lasat neprins in interiorul hayonului dupa asamblare

4. Montat cupla remorcare cu 7 in loc de 13

5. Din cauza lipsei unei sigurante (la orice benzinarie costa doua scame un set complet de sigurante) avarii in bord si tot montajul inutilizabil pana la urmatoarea vizita

6. Probleme la senzorii de parcare, inutilizabili pana la urmatoarea vizita

7. Tapiteria de piele bej a usilor plina de pete de maini cu unsoare si jeg pe ambele usi fata

8. Camera mers inapoi nu arata distante si linii de ghidare pana la urmatoarea vizita

9. Electronica de la sistemul de remorcare sau al camerei de mers inapoi (nu stiu pentru ce sunt) asezate direct pe tabla din portbagaj fara nici un sistem de prindere in conditiile in care carcasa este metalica

10. Care le si intrece cum spunea poetul necunoscut, imi vopsesc doua zgarieturi care nu se vedeau decat la deschiderea hayon-ului, imi umple masina de scoci si nu curata in urma, imi murdareste pragul si cele aferente lui de vopsea dar nu imi vopseste zgarieturile vizibile imediat cu ochiul liber.

11. Dupa mintea mea proasta ar fi trebuit sa iau masina cu toate chestiile montate, nu sa aduc masina inapoi la service dupa o saptamana de la livrarea acesteia dar din cauza lipsei de comunicare cu ei nu au ajuns accesoriile odata cu masina (partial si din vina mea ca nu am citit proforma unde scria ca trebuie platita 100% in avans ci doar am transmis acordul cu preturile trimise)

In concluzie de la mine au pierdut doua masini, una de vreo 60000 euro si cealalta de 20000 euro si lucru mult mai putin interesant pentru ei au pierdut un IUBITOR si admirator al marcii VOLVO.

O sa-mi planific deplasarile in strainatate in asa fel incat sa fac si reviziile afara si sa ma fereasca Dumnezeu de probleme la masina.

Masina am lasat-o in service pana la rezolvarea tuturor problemelor, o saptamana, o luna, cat o dura numai sa o faca cum trebuie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maurice     Un iubitor si admirator al marcii VOLVO nu va renunta asa usor. Tu nu esti suparat pe brandul Volvo, ci pe calitatea serviciilor oferite de un SRL care intamplator se afla langa orasul tau. Renunti la Volvo? Pana la urma in ochii lor nu esti decat una bucata client care oricum a cumparat de la ei deja. Deci nu-i bai pentru ei foarte mare. Si eu am fost "invitat" respectuos de ei sa cumpar "de afara", ceea ce am de gand sa fac. Ei nu au nevoie de clienti pretentiosi.

Nu ar fi o solutie sa renunti la a cumpara/detine/recomanda VOLVO ci trebuie sa renunti la a mai cumpara/recomanda ceva de la ei (inclusiv serviciile). Zero absolut! Alternativele sunt si le cunoastem. Lucrurile se vor schimba si in Romania. Cand isi vor da seama ca nu se poate fara calitate 100%, adica Premium. Cand va exista o cultura a clientului si o educatie pe masura.

Pana atunci nu-i condamn prea tare: atat timp cat service-ul lor e plin, vanzarile sunt peste linia de plutire, se alimenteaza aceasta stare de fapt. Cred ca este o vina colectiva, a noastra, a clientilor. Normal ca-si permit sa piarda 1-2 clienti care le reproseaza mediocritatea. Restul? Se multumesc cu putin sau nimeresc in zilele lor bune...

In alta ordine de idei: Pe oamenii astia din service chiar nu-i verifica nimeni? Pai sa-mi fi "aranjat" ei masina daca as fi ajuns pe-acolo, ca as fi dat cu ei de pamant! Decat sa ma ia lehamitea de Volvo, mai bine ii ajut pe ei sa se lase de meserie... Sunt pacifist de felul meu dar sunt si dispus sa sar calul daca sunt provocat, fie si indirect.

Si in incheiere, un citat din www.volvocars.ro (care, by the way, cand ti-e lumea mai draga are link-uri moarte-n păpuÅŸoi):

"La un atelier Volvo autorizat, autovehiculul tău Volvo va beneficia exclusiv de experienÅ£ă de specialitate, metode de lucru adaptate nevoilor tale..." Ma doare capul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@maurice

cum am mai spus e revoltator

dar ce ai patit tu deja nu mai e o chestiune pe care s-o discuti pasnic cu seful de service

trebuie sa mergi direct la patron sau manager general si sa-i expui problemele pe care le ai

pe el trebuie sa-l bombardezi cu mailuri si sa-i atragi atentia ca risca publicitate negativa in presa , pe net, reclamatii OPC, autoritate RAR si orice iti mai trece prin cap

asa cum ai cheltuit 60000euro sunt sigur ca poti vorbi cu un avocat mai "obraznic" care sa dea de pamant cu ei

niste cereri de daune din partea lui si tot tacamul

poate s-or invata minte pana la urma ca ceea ce fac implica si un pic de responsabilitate ce dracu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maurice. Sincer imi pare rau sa aud ca astfel de magarii se intampla si la o masina noua. Eu am crezut ca numai celor cu second-hand (cum e si a mea) se intampla si mi-am motivat ca deh...nu am cumparat masina de la ei si poate de aia ma trateaza mai rau....Dar vad ca chestiunea asta e generalizata. Din pacate este generalizat in Romania sa muncesti si altul sa-si bata joc de banii tai. Eu acum am dus masina la vopsit (o am numai de un an) pentru ca mi-au distrus vopseaua in parcare(lovituri in caroserie si zgariata toata)....E revoltator - vorba ta - sa muncesti si sa faci eforturi financiare consistente sa o intretii si altii sa distruga....si vad ca se aplica la orice in tara asta....

  Eu unul am renuntat sa mai merg cu ea in service-uri romanesti si cand am cate o problema merg in Ungaria. Stiu ca pierd o zi intreaga dar am capatat incredere in baietii aia de acolo, sunt multumit si de calitatea serviciilor si de pretul practicat de ei (comparativ cu RO.)

  La un moment dat taica-meu zicea sa nu-mi cumpar VOLVO ca nu avem noi service de masini din astea..... M-am enervat atunci ca stiam ca avem reprezentante in tara....dar acum inteleg perfect ce a vrut sa spuna  :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru mine Volvo inseamna tot, adica de la proiectarea masinii pana la gagica de la secretariat care iti cheama un taxi cand ai lasat masina la ei. Nu se pot separa. Nu stiu unde este problema, la conducere, la angajati si sincer nu ma intereseaza, eu am platit o masina premium cu niste servicii premium si am primit altceva. O sa ma injure unii care or sa zica, mare branza niste zgarieturi si ceva problemute care se rezolva usor. Da de ce sa se rezolve cand de fapt nu trebuiau sa apara ???

Normal ca masina-mi place si o sa-mi placa in continuare ca altfel nu dadeam o caruta de bani pe ea, sau ma duceam in Germania asa cum s-a dus fratele la fabrica sa iau un Audi, mai ieftin decat masina mea in conditii de dotare similara si chiar un pic superioara, sa-mi spuna cu doua luni inainte sa vin pe 05.06.2008 la ora 13.30 sa ridic masina, iar cand sunam ca romanii sa ne asiguram cu vreo saptamana inaint sa-mi raspunda "asa cum v-am transmis la achitarea avansului masina av fi gata de livrare cu toate actele cerute de dumneavoastra la ora 13.30, sa fac turul fabricii, sa-mi dea Audi masa in restaurantul propriu, sa stea neamtul cu mine in masina 5 ore sa ma mangaie pe burta si sa-mi explice cum merge tot la masina aia si sa nu se cramponeze ca programul s-a terminat la 17.30 si el a ramas mai mult. Ca o sa vina cu ea aici si poate o sa aiba aceeasi soarta foarte probabil.

Eu nu am folosit masina decat printre picaturi, cand nu am avut-o la ei, nu mi-am putut face niste planuri sa plec in strainatate ca nu am priza functionala la rulota iar amenda pentru sistemul electric in Austria este aproape 200 euro. Sambata asta aranjase fica-mea impreuna cu doua colege sa mergem cu rulota la munte, la Bran ca au terminat gradinita si le pacalise pe mamici sa le dea voie dar masina..............cucu.

Pe 23 luna asta este ziua ficei mele face 7 ani si-i promisese sotia ca mergem cateva zile in Austria, cu ce masina ma duc, cu 207-le ??? sau cu Partner-ul ??? trei adulti si doi copii ??? cu masinile alea de 5 stele verzi la Ncap cand masina mea sta in service si impacheteaza ciocolata pe banii mei ??? Cand i-am spus ca poate nu mergem mi-a replicat taios "esti cel mai rau tata din lume si m-ai facut de ras la gradi"

Eu merg cu taxiul la servici, iau masinile angajatilor sa merg acasa, sa-mi duc copilul la gradinita. Ma duc la intalnirile de afaceri cu Peugeot Partner in conditiile in care ceilalti vin cu masini din aceeasi clasa cu XC-ul. Ia parcati voi un Partner la Mariot, coboara in costum si sa vezi ce fata face portarul. Nu ca-mi cade rangul, ca am plecat de la Aro cu care am mers 350.000km, vreo 3 Dacii, doua Cielo, peugeot-uri si am mancat multe masini pana am luat-o pe asta dar parca ma doare burta cand vine rata si asigurarea iar masina ...............

Gata ca va plictisesc si oricum trebuie sa merg la Pantelimon sa-mi iau masina noua ca XC-ul sta mai mult in service.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andy.ro... Ceva indicatii si raspunsuri domnul nostru drag ?! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noul meu C30 (pardon Peugeot 207) prin grija angajatilor Volvo Romania, si maine o sa va arat si noul XC70 (pardon Audi Allroad).

Multumesc celor care au facut posibila achizitionarea unei masini in doar doua zile, ca raspuns la rezolvarile deosebit de profesioniste ale altor colegi de breasla.

post-770-12877848404786_thumb.jpg

post-770-12877848405614_thumb.jpg

post-770-12877848406556_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stai linistit ca probleme sunt si la altii, oricum e nasol sa dai 60k E si sa nu te bucuri de fiecare banut dat, oricum masina ta este deosebita, numai pt cum se inchide/deschide haionul tot merita efortul, inca am ramas cu gandul la acea miscare lina a haionului . ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat pauza de la forum de cand am ajuns in tara si acum ...ce pot sa spun ... prima mea zi de lucru si am parte de distractie...

Maurice ... sunt constient ca toate scuzele mele nu mai inseamna nimic pentru cele intamplate dar totusi nu pot decat sa iti promit ca o sa urmaresc foarte de aproape cazul asta. Cand am vazut pozele postate luna trecuta cu masina ta noua ( inca eram in Anglia) eram foarte fericit ca exista si oameni ca tine. Astazi cand vad ce ti s-a intamplat... raman fara cuvinte.

O sa revin cu detalii. Dupamasa am programat o sedinta cu directori de service si director general sa luam pas cu pas ce s-a intamplat, de ce s-a intamplat asa, si ce e de facut ( 1. pentru tine, 2. pentru noi ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool, in sfarsit se "misca" ceva. Asteptam concluziile sedintei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma tem sa nu fie blat, in dulcele spirit romanesc....in fond,e nevoie de intalnire la nivel inalt ca sa rezolvi problema unui client?...am ramas cu mentalitea de trista amintire ca lucrurile se misca doar daca zice seful cel mare?....ia da-ti voi afara vreo 3-4 mecanici in urma unor chestii din astea si poate restul vor munci cum trebuie..ca se pare ca noi,romanii.doar de frica ascultam...acum,fara suparare,dar sunt sigur ca reparatia lui Maurice se va rezolva in urma sedintei dar fondul problemei nu stiu daca va fi atacat....viitori clienti vor beneficia de rezultatele sedintei sau treaba va merge in continuare asa, cu hei-rupisme ocazionale cand intervine seful?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nea Tomytza nu e chiar asa, daca da afara 3-4 mecanici de unde naiba sa angajeze inca 3-4, care eventual sa fie mai buni decit cei dati afara . Avem mare nevoie de oameni buni in tara asta si nu prea ai de unde sa-i gasesti .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca problema nu este de cat de bun e mecanicul ci de "cat isi baga piciorele" in munca pe care o face.

@andy.ro sper ca vei face cunoscut pe forum rezultatatul sedintei, altfel o sa se mentina neincrederea ,care sper acum vezi si tu ca e indreptatita, in service-ul Primus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mecanici buni se gasesc,problema e mentalitatea "lasa ca merge si asa",lenea,hotia,nepasarea,nesimtirea si tupeul...astea trebuie combatute si fara exemple de linsaj in piata publica nu cred ca se pot elimina...iti spun din proprie experienta,am in subordine 35 de oameni si pana nu am executat doi deoarece consumau bauturi alcoolice la serviciu si 3 pentru indisciplina nu le pasa...dupa asta sa vezi ce ordine si liniste e...! Fiecare isi vede de treaba lui si totul e ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nea Tomytza nu e chiar asa, daca da afara 3-4 mecanici de unde naiba sa angajeze inca 3-4, care eventual sa fie mai buni decit cei dati afara . Avem mare nevoie de oameni buni in tara asta si nu prea ai de unde sa-i gasesti .

Corect 100%.

Dupa mine problema sta in conducerea proasta de la nivelurile superioare, ma refer la politic.

In timp ce romanii stau ca prostii prin baraci, corturi sau sub cerul liber in strainatate sa munceasca pe 500-1000 euro, salariu de multe ori mai mic decat aici, in tara este lipsa de forta de munca. Nu cred ca din cei plecati afara mai mult de 20% traiesc in conditii mai bune decat in tara, ma refer la o locuinta mai buna, servicii medicale, scoli pentru copii, acces la cultura, distractii, concedii etc. Sunt atrasi de mirajul unui salariu mai bun merg si devin de cele mai multe ori slugile altora, presteaza o munca mult sub nivelul calificarii si din pacate de multe ori doar pe cele refuzate de localnici.

Ca sunt si multi care traiesc mai bine decat in tara, merg la studii, se angajaza pe posturi foarte bune, apreciaza si se adapteaza civilizatiei din tarile adoptive, etc este la fel de adevarat (eu am un unchi in Italia director tehnic la o fabrica de lifturi cu un salariu de peste 6000 euroi, fata la facultate, casa in centrul Milano-ului, toate la superlativ). Ca nu-mi pare rau dupa cetatenii care fac parte din "populatiile conlocuitoare" plecati este la fel de adevarat.

Daca-l da pe mecanic afara, se duce la renault, honda, peugeot, toyota, dacia, skoda, audi sau unde vreti voi si o sa se angajeze imediat ca si acolo este lipsa de forta de munca. Problema-i mult mai adanca decat pare la prima vedere, dar, pana la urma cineva ar trebui sa o rezolve pentru ca in asta s-au bagat, vor distributie + service auto, sa incerce o rezolvare pentru ca noi, clientii, sa nu avem de suferit.

Am uitat sa scriu:

In tot acest timp, santierele mari se umplu cu indieni, pakistanezi, chinezoi si alti africani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca oamenii sunt de vina, nu politica, pt. ca accepta prea usor sa fie calcati in picioare. La noi merge inca zicala : mai rau sa nu fie.

Uitati-va in strainatate daca nu le convine ceva, ce fac? ies in strada; noi ce facem? injuram la coltul strazii.

Daca fiecare om nemultumit de un service ar face galagie sau i-ar da in judecata is convins ca nu ar mai fi probleme, cel putin nu atatea de multe.

Parerea mea e ca la noi service-le autorizate sunt asa de scumpe din cauza ca lumea le evita (de aia le evita acum). Dincolo unde verificarea esti " cam obligat " sa o faci la un service autorizat nu cred ca costa asa mult ca la noi, au clienti, deci preturi mai mici.

Asta e o parere de a mea, poate gresita dar eu asa cred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parerea mea e ca oamenii sunt de vina, nu politica, pt. ca accepta prea usor sa fie calcati in picioare. La noi merge inca zicala : mai rau sa nu fie.

Uitati-va in strainatate daca nu le convine ceva, ce fac? ies in strada; noi ce facem? injuram la coltul strazii.

Daca fiecare om nemultumit de un service ar face galagie sau i-ar da in judecata is convins ca nu ar mai fi probleme, cel putin nu atatea de multe.

Parerea mea e ca la noi service-le autorizate sunt asa de scumpe din cauza ca lumea le evita (de aia le evita acum). Dincolo unde verificarea esti " cam obligat " sa o faci la un service autorizat nu cred ca costa asa mult ca la noi, au clienti, deci preturi mai mici.

Asta e o parere de a mea, poate gresita dar eu asa cred.

Din cauza clientilor multi dau chix. Cunosc destul de bine lumea dealerilor auto din romania, daca eu sau tu, avem o problema si vrem o programare la service si ti se comunica o data peste 2 saptamani, din partea lor suna rezonabil. Mie unu nu imi suna deloc rezonabil. In felul asta poti sta cu masina "pe bara" mai bine de o luna. Adica, poate chiar nu mai poti circula si: astepti sa iti vina randul la programare - 2 saptamani, o bagi in service iti sta 2-3 zile, apoi te poti trezi ca iti mai trebuie o piesa care poate veni cine stie cand (de la 1 zi la 10 zile sau chiar mult mai mult), pasul 2 se poate chiar repeta (!)

Si daca ti-ai dus masina la service atunci cand ti-au facut ei programare, nu iti inchipui ca mecanicii care lucreaza la masina, vor lucra numai la a ta. Tot timpul apar urgente mai mult sau mai putin reale, care trebuiesc si alea rezolvate.

Eu am avut situatie cand, o echipa de macanici mi-a demontat piesa si altii au montat-o la loc. Normal ca atunci cand am mers sa imi iau masina, mai ramasesera piese nemontate, in portbagaj  :D

Noi romanii suntem prea agitati, prea vrem sa le facem pe toate.  ::)

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mare dreptate in ceea ce zici.

Nu te contrazic, dar se stie ca romanii stiu si sa piarda timpul.

De ex. am fost intr-un service cu Reno. Desi am stat doar 30 de min ei pe factura au scris o 1 si 30 de min. Acum ma intreb ora aia e numai pt. bani trecuta ? ei nu au niste ore pe care trebuie sa le faca? Iar daca au, atunci fac asa la 2 masini si daca nu-i verifica nimeni pleaca mai repede? Intreb ca nu ma pricep si nici nu am experienta prin service-ri, doamne ajuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai mare dreptate in ceea ce zici.

Nu te contrazic, dar se stie ca romanii stiu si sa piarda timpul.

De ex. am fost intr-un service cu Reno. Desi am stat doar 30 de min ei pe factura au scris o 1 si 30 de min. Acum ma intreb ora aia e numai pt. bani trecuta ? ei nu au niste ore pe care trebuie sa le faca? Iar daca au, atunci fac asa la 2 masini si daca nu-i verifica nimeni pleaca mai repede? Intreb ca nu ma pricep si nici nu am experienta prin service-ri, doamne ajuta.

Mai exista si varianta 2:

Au lucrat 3 oameni 30 de minute ;D.

Se lucreaza dupa normative, la fel de bine (caz verificat la masina anterioara) pot lucra mai multe ore dar daca operatia prevede x,5 ore atat se tarifeaza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Adi 2727 din 8 posturi pe pagina tu ai 5 , unele consecutive!!!!

Nu te supara pe mine dar mi se pare poluare sau SPAM ce faci tu.

Propun sa ne intoarcem la post-ul de la pagina anterioara a lui @andy.ro, asta e important, restul sunt doar pareri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now