Sign in to follow this  
Followers 0
pol

Indrumare- achizitie tester

9 posts in this topic

Salutare! As vrea sa achiziționez un tester (universal sau dedicat??? )  cat mai bun. Adica sa nu depășească 100-150 de euri :) dar sa citească "tot" (ma intereseaza fap-ul si turbina in principal). Dar daca vede si injectoarele si presiunile si "altele" :)... Chiar nu ma supar. Am gasit ceva... https://efire.ro/testere-si-diagnoza-auto/304-tester-auto-profesional-dedicat-volvo-autophix-es610-obd2-eobd-auto-diagnostic-scanner-pentru-us-eur-asian-car.html... Nu stiu cat este de bun. Daca aveti alte sugestii... Eu va mulțumesc. Masina este un V50 2 litri din 2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti sa iei Vida-Dice de pe ebay,dar nu recomand nimanui,e un infern sa il instalezi,merge doar pe Win 7 cu o versiune veche de internet explorer.

Injectoarele nu se citesc la masina asta 

cauta o diagnoza universala care nu necesita laptop,e cea mai buna solutie,e destul de ieftina isi face treaba bu brio plug-and-play.Varianta din linkul tau pare foarte ok

 

Edited by IulianE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspuns. O sa-l cumpar. Sper sa "citeasca corect". Ca mecanici care "stiu" sa interpreteze codurile sunt din ce in ce mai putini (:. Si trebuie sa mergi la ei cu lectia facuta (:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vida iti da mura n gura ce Tb sa faci însă sunt cazuri in care numai experienta acumulată în timp te ajuta . 

De ex apare semnal prea mare pe senzorul dpf , toți schimba senzorul însă degeaba pt ca de fapt e dus DPFul. 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai asta e.... "mura in gura"... 

Pentru un furtunas fisurat la un senzor de vacuum... Voia sa-mi schimbe debimetrul si  valva care controleaza turbina... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fix pt ca asta scrie in VIDA, iti da pas cu pas ce sa schimbi insa nu scrie sa verifici si furtunele . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avea o eroare cu lipsa presiune la turbina(vacuum cred). Si de acolo dăi si schimba." Norocul" meu ca la demontare a gasit furtunasul ala taiat/rupt/crapat, exact unde intra in senzor. Nici n-a fost nevoie sa-l schimbe. Doar l-a scurtat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0