Posted 2 Jan 2020 · Report post Salut prieteni si LA MULTI ANI! Am un volvo xc 60 motor 2.0 133kw din 2014 si-mi consuma ulei la greu. Desi nu constat ca iese fum in abundenta...imi consuma ulei. 500ml la 500km. Am incercat cu aditiv Dura Lube nimic. In vara datorita faptului ca mergeam subturat imi intra pe avarie. Opream motorul si dupa...isi revenea. Am curatat EGR si tipul care a facut asta mi-a spus ca si racitorul este colmatat. Am mers mai sportiv si pot sa spun ca nu am mai avut probleme. La tester imi apare eroare la senzorul de aer si EGR. nimic legat ceva de functionalitatea motorului. In care mi s-a recomandat ulei Castrol 0 w 20 dar am incercat cu 5 w 30 castrol. Nu stiu ce sa fac...Multumesc anticipat Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2020 · Report post Probabil o segmentare, in cel mai bun caz... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Jan 2020 · Report post vezi ca nu i bun uleiul , trebuie 0w30 castrol a5/b5 sau volvo original Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Jan 2020 · Report post 0W20 este recomandat pentru acest motor, l-am schimbat in reprezentanta la Cluj si au pus Castrol Share this post Link to post Share on other sites
Posted 14 Jan 2020 · Report post Salut. Acelasi motor. Si al meu papa ulei, cam 0.5 l la 3-4000 km. Cand fac schimbul, comand ulei in plus. Alte probleme nu. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 22 Nov 2020 · Report post Ace ias problema, motor d3 4 cilindri, xc 60, euro 6, am cumparato și am mers 4000km nu a cerut un gram de ulei, după ce i-am schimbat uleiul Castro 0/30 a început să îmi ceara 0,5ml la fiecare 800km și nu scoate gram de fum. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 28 Nov 2020 · Report post Oare pt ca nu trebuia pus 0W30 ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted 29 Nov 2020 · Report post On 22.11.2020 at 6:50 AM, Curic said: Ace ias problema, motor d3 4 cilindri, xc 60, euro 6, am cumparato și am mers 4000km nu a cerut un gram de ulei, după ce i-am schimbat uleiul Castro 0/30 a început să îmi ceara 0,5ml la fiecare 800km și nu scoate gram de fum. Înseamnă că a gresit mecanicul punând 0w30, el a zis ca programul ii da ca trebuie pus ulei 0w30, mi sa parut stranu, ca înainte de al schimba am facut 4000 km cu ia și nu a cerut deloc ulei, cum i-am schimbat uleiul după 800km a cerul 0,500ml. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2020 · Report post Este posibil ca inainte de schimb sa nu fi avut 0w20 ci un ulei mai gros, din pacate moda asta exista in vest si cunosc cateva cazuri cu masini luate direct de la privati si aveau motoarele duse . 1 person likes this Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Dec 2020 · Report post E posibil și varianta asta, îi pun 0w20 să vedem poate nu ia placut 0w30, sau o sa il consume și mai mult, atunci o sa imi dau seama care era problema. Mulțumesc pentru păreri!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Dec 2020 · Report post Cum crezi ca de la 0w-30 la 0w-20 va scadea consumul de ulei?Daca accepti si sfatul meu,lasa masina,lasa mecanicu,lasa Ocean RaIce,treci rapid la vreun Golf 3 sau 4 ca la alea se baga orice......mecanic... Share this post Link to post Share on other sites
Posted 2 Dec 2020 · Report post @Curic daca papa 0w30 va papa si 5w40 . Problema e de la uzura motor fie pierderi masive ulei . Share this post Link to post Share on other sites
Posted 6 Dec 2020 · Report post Problema nu e uzura la motor. Problema e de la proiectarea proasta a segmentilor de ungere. Deci e o problema de fabricatie. Am avut si eu aceasi problema cu un xc 60 2015 d4 181 cp. Share this post Link to post Share on other sites