tudor67

v50,2L. Porneste 1-5 sec. si se opreste,iar si iar si iar

7 posts in this topic

Buna.
e vorba de un focus 2006,diesel, de 2L. Porneste dar dupa cateva secunde se opreste. Apoi iar porneste si dupa 1-2 secunde se opreste. Turatia pana maxim in 1500 ture. La diagnoza spune meseriasul ca apare presiune scazuta (la sistemul de injectie sau ceva asemanator) motiv pentru care am schimbat pompa de injectie(inalte) - rezultatul e acelasi! Poate fi un senzor? Care? Multumesc. Filtrul de motorina schimbat. In prima zi a pornit dupa stergerea unor erori la diagnoza(spune mecanicul si era si mai cald +14C) Apoi nu a mai pornit decat cateva secunde si iar si iar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

iERI AM SCHIMBAT SENZORUL DE LA VOLANTA. NICI O SCHIMBARE.

Ce alte idei mai aveti? BogdanG......ajutor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci nu e Focus(am scris gresit caci am postat si la Ford)  este un VOLVO V50 de 2L.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut o problemă asemanatoare, la un S40 1.6D si a fost de la Regulatorul de presiune combustibil. Pe acela l-ai verificat? Si injectoarele sunt ok? 

Pentru a diagnostica mai usor mai incearca si cu alt tester, ca daca acel meserias' avea o chinezarie multimarca apar numai porcari.

Dar pompa de injectie de ce ai schimbat-o? Era mai bine sa o duci la verificat, ca asa 'meseriasi' din ziua de azi sunt ca trebuie schimbate doar ca n-au nici o problemă. 

Atunci cand am avut probleme cu turbina la vechea masina mi s-a spus ca buba este motorul.. (o paranteza pentru acesti meseriasi se la coltul străzi.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus iar diagnoza. au sters niste erori si a pornit la sfert!!!! Deci nu e defecta pompa, nici injectoare. Functioneaza super, am circulat 20-30 km prin oras si am mai lasat-0 pornita la relanti inca 1,5 ore. In tot timpul asta am pornit-o de 5-6 ori fara probleme.
Surpriza, azi NU MAI PORNESTE, decat 1-3 secunde si se opreste(la fel ca in ultimile 7-8 zile)!
Ce sa fie? Calculatorul masinii, cip-ul de la cheie?
Orice parere conteaza. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am pus iar diagnoza. au sters niste erori si a pornit la sfert!!!! Deci nu e defecta pompa, nici injectoare. Functioneaza super, am circulat 20-30 km prin oras si am mai lasat-0 pornita la relanti inca 1,5 ore. In tot timpul asta am pornit-o de 5-6 ori fara probleme.
Surpriza, azi NU MAI PORNESTE, decat 1-3 secunde si se opreste(la fel ca in ultimile 7-8 zile)!
Ce sa fie? Calculatorul masinii, cip-ul de la cheie?
Orice parere conteaza. Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

a fost calculatorul masinii. Cu un sh aceeasi serie s-a rezolvat(copiere de pe cel vechi pe cel "nou" a dateleor)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now