Endre29

Presiune in vasul de expansiune.

2 posts in this topic

Salutare

de curand am cumparat un Volvo s60 2.0d 136cp D3 motorul in 5 cilindri, din Germania km 82.000 reali, pt parintii mei. toate bune si frumoase, dupa cumparare mai fac vreo 3 mii de km pe ea.. ajung in tara, se aprinde becu de la Apa/antigel. completez aproximativ 150ml mai merg ai mei cu ea vreo 1000 de km, din nou aceeasi problema. A dus-o tatal meu la service... (ne gandeam la un furtun/radiator) veste proasta. Problema era undeva Chiulasa/Garnitura de chiulasa/bloc motor. Desfacut motorul, blocul de motor avea o fisura aproximativ 1cm...Cumparat alt bloc motor gata ambielat (desfcut si verificat inainte de montare) Chiulasa verificata, curatata, bibilita(arata ca noua) . schimbat distributie, pompa apa, termostat, tot ce se putea schimba. pretul reparatiei a fost de aprox 2500 de euro. toate bune si frumoase .. masina din nou pe roti, mergand foarte bine. Dupa aproximativ 5000 de km, aceeasi problema. iar s-a aprins martorul care inidca nivel scazut lichid racire. a fost din nou la mecanic, iar din spusele lor ar fi din nou o problema din categoria bloc motor/garnitura de chiulasa sau chiulasa. ei au afirmat pur si simplu ca sunt slabe blocurile motor ( eu personal nu cred pt ca altii au cu masinile astea sute de mii de km). Mentionez faptul ca in tot acest timp , acul care indica temperatura apei sta la mijloc, pe Laptop indica 70de grade si nu baga nici ulei in apa, nici apa in ulei. 

 

Acum vine si intrebarea. A mai avut cineva o problema asemanatoare? este cunoscut un defect "cronic" la masinile astea? Prima oara am inteles.. s-a intamplat. dar dupa 5000 de km din nou? :( 

multumesc anticipat! 

p.s sper ca nu v-am plictisit dar sunt (atat eu cat si ai mei ) la capatul puterilor

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut, problema similara la al meu s40 din 2012, acelasi motor, pe la 160.000 km. In vara lui 2017, merge pe autostrada catre Arad si ma trezesc cu apa din vasul de expansiune pe parbriz...dupa cateva luni de mers la service-uri si scarpinat in cap, in final in decembrie am descoperit problema cu garnitura de chiulasa. La reprezentanta in Timisoara am schimbat garnitura, rectificat chiulasa, mi-au facut si distributia cu ocazia asta. Pana acum problema nu a mai aparut, chiar zilele trecute am schimbat ulei/filtre si au verificat presiunea si totul este ok. Am cam 12.000 km cu garnitura noua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now