Sign in to follow this  
Followers 0
buldog

Probleme motor 2.4TDI model 2003

14 posts in this topic

Salutare , ma confrunt cu o mare problema ... tocmai am achizitionat un volvo S80 din germania de la Volvo Centrum masina are 100.000km abea impliniti , am fost cu ea la service la 100.800km ... pt verificarea periodica si pt faptul ca am observat o problema cu motorul ... nu mai are vlaga ... e foarte lenes , acolo mi s-a spus ca masina a fost in proprietatea unui om batran care probabil nu a prea alergat-o deloc si ca eu cand am venit din germania cu ea daka am mers mai tare posibil sa fi cedat debitatorul de la aer ( el in mod normal treb sa dea intre 25 - 32 m/3 aer pe ora ) el da acum 42 si ca posibil sa fie de acolo ... dar s-a mai descoperit o problema Foarte mare dupa spusele mecanicului ... un furtun de la sistemul de racire este fisurat ( el find foarte "gumos " ) posibil dizolvat de ulei de motor ... care din spusele lui putea iesi numa pe la garnitura de la chiuloasa ... eu totusi refuz da cred chestia asta din motive simple ( motorul nu se incinge mai mult de jumate din cadranu de temperatura , nu scoate fum si nu mananca lichid de racire ) ce este insa adevarat si ma sperie este prezenta unei pete (de marimea unei fise)  de ulei in rezervorul la lichidul de racire...Mecanicul  mi-a spuns ca motorul nu poate fi demontat si schimbata garnitura , ci doar schimbat tot setu motor ( bloc , chiuloasa , cilintri ,garnituri etc ) operatiune care ma cosca aproximativ cam cat a costat masina .

Va Rog ajutati-ma cu un sfat sunt la pamant cu moralul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din 2003 TDI ? Nu cumva 2.4D sau 2.4 D5 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da corect D5 este motorul .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imi pare rau sa aud de problema ta, dar iti spun ca si daca (Doamne fereste) trebuie schimbata garnitura de chiulasa, asta se poate face. Motorul SE POATE desface si se poate inlocui doar garnitura.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unde ? Pt ca la serviceul volvo mi s-a spus sa nu se poate ... sau daka facem asta ... o sa ma intorc in 3 - 6 luni depinzand cat noroc am avut . :sad5: :sad5:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buldog asculta la AlexB pt ca el este patit :D El a schimbat garnitura de chiulasa dupa ce s-a defectat modulul de comanda al ventilatorului de la radiator. Deci se poate schimba garnitura fara probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

UNDE SE POATE SCHIMBA ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buun

Hai sa lamurim treaba;

Cei de la Forum-auto, cand am dus masina la ei, mi-au spus ca pot sa-mi demonteze motorul si sa-mi schimbe garnitura de chiulasa. N-am facut la ei operatiunea pentru ca este  scump ( mai scump) si am hotarat sa o rezolv la un service particular unde lucreaza un tip in care am incredere. Una peste alta treaba a mers foarte bine am fost foarte multumit. Daca vrei si alte detalii da-mi un tel. Nr. il gasesti la profil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, multi prea multi dintre noi apeleaza la service particular, cunostinte, prieteni. De ce naiba mai exista reprezentante? Sa stea la mica ciupeala asa cum este standardul romanesc? Se pare ca da :'( :'( :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Victor ... la rep la volvo este 1 mil ora de lucru , operatiunea dureaza cam 10 ore pe putin ... ei imi recomandau alt set motor ( bloc , chiuloasa etc ) lucrare de 100 + ore...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Victor, reprezentanta volvo e vine ca exista pt ca sunt repere pe care nu le poti cumpara decit de la ei . Eu am nevoie de exemplu de "product plate", este placuta de identificare a masinii, acolo sunt inscrise masele, tipul motor, tara in care a fost produsa masina etc etc, ei bine aceasta placuta nu o mai am si am nevoie la RAR de ea si ma costa in jur de 100RON dar se gaseste numai la reprezentanta .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eram nemultumit pe modul de lucru al reprezentantelor si pe faptul ca ei sunt cei care indeparteaza clientul prin serviciile oferite si preturile practicate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci am asa errori pe comp : Door unlocked , right signal too high ( CEM-6A02)

(CEM-8F21) - WindShield wipers Signal too Low

( ECM - 1200 ) - Intake air temperature ( IAT ) sensor - signal to high

(CEM-5F3D) - Blower fan Signal too Low

(ECM-1300) Mass air flow ( MAF ) sensor signal - Signal too high

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai asta inseamna asa :

1. debitmetru defect

2. ventilatorul defect (controler ventilator cu probleme)

Problemele sunt urmatoarele, fie aceste erori nu au fost sterse DAR piesele defecte au fost inlocuite si atunci nici o problema. Daca aceste erori au ramas in continuare stocate inseamna ca ai debitmetru defect (nu afecteaza decit performantele) DAR cel mai grav este eroarea de ventilator. Este un defect intalnit la multe volvo, este un bug de proiectare, probabil ca ventilatorul nu a functionat si atunci motorul s-a incins. De aici si problemele tale .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0