Laumi

S60 Inscription / S60L - to be or not to be. Si rezistenta la Mazda.

20 posts in this topic

Reflectez la importarea (deja inmatriculat in UE) a unui S60 Inscription. E acea varianta mai lunga. Incerc sa cântaresc pro si contra. Pro: spațiul pe rândul din spate, la acel nivel de echipare.

Contra: 1 in cazul in care imi pocneste cineva usa e mai rau, dar poate CASCO ar rezolva problema. 2. Turn radius e sanatos mai mare la varianta lunga (un minus cam traditional la S60, desi corectat cat de cat in timp)

Si scuze anticipat: incerc sa rezist influentei cuiva apropiat care vrea sa ma converteasca la Mazda 6. Nu ma numiti putin credincios, ci doar cer ceva ajutor spre informare.

Vorbim de generatii 2015-2017.

Mulțumesc anticipat tuturor care vor oferi un raspuns...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Daca iei noul S60 Inscription nu dai gres. Daca iei modelul anterior - desi nu stiu sa fie S60 Inscription 2015 - 2017 - iar nu gresesti. Discutam de aici de motor si dotari - ce dotari si ce motor?

Daca nu ma insel noul model S60 a aparut anul trecut. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru răspuns și încurajare.

E modelul pentru piata SUA, inițial fusese doar pentru China, dar a avut cerere pe piața SUA. Inscription acolo a aparut intre 2016-2018 si are ampatamentul cu 8 cm mai lung. Am impresia că Inscription-ul din 2019 (S60 III) este deja lungit față de S60II pentru că mulți au criticat spațiul redus pentru picioare la pasagerii de pe banchetă.

Modelul ca echipare e bazat pe T5 Premier. Motorul e B4204T11. 8 viteze, cutie automată. MY 2016.

Între timp, meditam să mă orientez spre un V60 tot din 2016, aceeași motorizare, din cauza portbagajului diminuat al S60 II, întrucât dacă aș intenționa adăugarea de GPL, iar S60 II nu are loc de roată de rezervă propriu-zis, pentru rezervor torodial, însă V60 ar avea. Însă n-am avut niciodată combi și nu sunt sigur că mă împac cu comportamentul rutier. N-am condus combi-uri Volvo, doar alte mărci. (Creșterea copiilor și a bagajelor o dată cu ei e un fapt al vieții pe care nu-l pot învinge).

Edited by Laumi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca vb de S60L nu de Inscription care este un nivel de echipare.

A fost una de vanzare la Fălticeni însă s-a vandut .

Vezi ca modelele de USA au multe lipsuri printre care navi plus radio .

De asemenea nu merge pus GPL .

Mașinile pe benzina VEA sunt scumpe la întreținere si se repara in service specializat .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri, si de perspectivă!

Da, S60L l-am reținut cei mai mulți. Pe edmunds.com, sau carfolio S60 T5 Inscription (2016-2018, poate si 2015) este cel care are ampatamentul mai lung, iar ca nivel de echipare si denumiri in SUA s-au amestecat un pic lucrurile fata de ce avem in Europa (Premier si Inscription), chiar recenzorii au comentat ameteala de marketing la acest capitol.

N-am avut niciodată un diesel. La primele 3 masini n-a contat, a 4-a intentionat a fost benzina.

Am fost speriat de intretinere/mentenanta in trecut (poate din motive „mitologice”?). Merg urban foarte mult, dar am cam o data pe luna am un drum lung si la 3 luni drumuri sau foarte lungi. Acum am niste entry-point-uri de achizitie la benzina mai jos decat la diesel. Nu-mi dau seama care dintre ele imi va cere mai multa atentie/preocupare, ma gandeam ca benzina ar fi un mai safe bet.

Cand zici VEA mai scumpe la intretinere - ma intreb, nu tot ce a produs Volvo din 2013 sunt VEA, ca motoare? Ma poti ajuta cu cateva exemple de ce inseamna scumpa intretinerea? Multumesc.

Când zici că nu merge GPL te referi ca nu se poate sau nu avem pe piata din Romania expertiza tehnica? Întreb fără să fii cercetat, din ignoranta intrucat am vazut instalata pe un XC60 2016 instalatie de GPL in Polonia (youtube) si pe un S60 II facelift. 

Edited by Laumi
ortografie, clarificare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scump inseamna 1000e pompa de apa, 500e termostat, ambele fiind electronice .

GPL nu merge la injecție directă Volvo VEA .

Scump inseamna si masina, un S60L in Eu sare de 25k euro.

La 30k euro iei un S60 Polestar de 367 cp .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 2/29/2020 at 10:35 PM, BogdanG a spus:

Scump inseamna 1000e pompa de apa, 500e termostat, ambele fiind electronice .

.............................................................................................................................

Cu asemenea preturi  mai  ai clienti in micul service?!!! ...  sint adaosuri enorme dar bun inteles nu ma preocupa asta ci doar este o mare mirare..:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 02.03.2020 at 11:16 AM, AdrianV a spus:

Cu asemenea preturi  mai  ai clienti in micul service?!!! ...  sint adaosuri enorme dar bun inteles nu ma preocupa asta ci doar este o mare mirare..:)

 

La Bogdan plătești știința, în primul rând. Piese sunt diponibile peste tot, dar trebuie să și știi ce trebuie, unde trebuie, etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic

Acum 2 ore, mariusdaniel a spus:

La Bogdan plătești știința, în primul rând. Piese sunt diponibile peste tot, dar trebuie să și știi ce trebuie, unde trebuie, etc.

He he ,ce intereresant!!! Eu zic sa stai linistit domn 'contabil...Nu ma zapaci cu cita stiinta stie unul sau altul.:) Mirarea mea nu iti era adresata tie, te rog frumos!

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

@AdrianV sunt preturi de Suedia, nu preturile mele, nici nu am stat sa caut sa-l contrazic pe colegul Kappy insa asta mi-a spus el ca sunt preturile in Suedia . 

Uite preturile de Germania  https://www.skandix.de/en/spare-parts/cooling-system/water-pump/water-pump/1054378/

Cat despre serviceul meu cel mic iti pot spune ca am ajuns cu programarile pe 20.03 :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atunci o deducție sănătoasă, e să fie cu puțini km (evident reali) mașina la achiziție ca sa vină schimbările mai târziu (mă uit după recenzii de utilizare îndelungată ca să îmi pot face un fel de prognoză a costurilor de exploatere înspre un Total Cost of Ownership).

Între timp doamna mea a upgradat perspectivele spre Cross-Country-uri în ordinea S60, V60 sau XC60 (iar XC70/V90 dacă n-avem încotro). Cred că la ea s-a gândit Volvo când a făcut S60 CC (o struțo-cămilă interesantă și unică în felul ei), eu, dacă mă gândesc la CC-uri, văd mai mult V60, însă ea iubește sedan-urile. Cercetăm încă...

Edited by Laumi
Text suplimentar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V60 CC arata interesant, insa S60 CC e dubios . 

Benzinare gasesti greu si nu sunt mai fiabile fata de modelele diesel . 

Recomandarea mea este sa iei o masina ce se afla in garantie (de producator sau extinsa ) .

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dar daca găsesc (benzinare) ? Mă gândesc la putere - benzinarele la care aș spera sunt cele de la 244 de cai (2016), 4 cilindri si cutie cu 8 viteze, sau cele din 2015 cu motorul de 2,5, cu 5 cilindri, cu 6 viteze, ambele automate.
Ne-mai-având vreodată diesel nu știu să mă raportez la subiect într-un mod informat contemporan (doar aflu/aud că dieselul a facut foarte mari progrese - dar parcă nu e suficient să știu doar atât) - însă știu că motoarele VEA pe benzina sunt foarte eficiente, au luat premii în ultimii ani.

Ca feeling: am condus dieseluri la prieteni, nu Volvo e drept, dar (subiectiv, evident), nu mă atrag, ci dimpotrivă. Poate ar trebui să caut și un diesel Volvo pentru un test-drive? 

Cred că îmi place accelerația rafinată fără să mă forțeze să fiu sportiv și constant să mă solicite să nu îi scap frâul din mână (adică accelerație bruscă, foarte devreme în cuplu), dar dacă e nevoie, să putere de rezervă mare, cât și torque. (Chiar dacă la turații mai mari - iar motorul de mai sus din ce l-am cunoscut, B4204T11, așa pare, iar cele 8 viteze pe hârtie ar ajuta, iar în recenzii așa pare). Ai întâlnit motorul ăsta și are probleme? Dacă l-aș lua undeva de până în 70 000 de km cum ar fi?

Edited by Laumi
Corectură

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, benzinarele second -hand nu prea se găsesc, fapt ce spune multe.Eu, de aceea, am luat una nouă. Merită fiecare bănuț.

Share this post


Link to post
Share on other sites
La 3/4/2020 at 7:27 PM, BogdanG a spus:

@AdrianV sunt preturi de Suedia, nu preturile mele, nici nu am stat sa caut sa-l contrazic pe colegul Kappy insa asta mi-a spus el ca sunt preturile in Suedia . 

Uite preturile de Germania  https://www.skandix.de/en/spare-parts/cooling-system/water-pump/water-pump/1054378/

Cat despre serviceul meu cel mic iti pot spune ca am ajuns cu programarile pe 20.03 :)

 

Da domnule.Stiu de acele preturi insa sint ceva mai mici pe la noi, deocamdata.

Esti sufocat cu programarile fiindca ai multe revizii mici?!:P..Spor in ce faci ,sa se invirta roata..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/29/2020 at 10:35 PM, BogdanG said:

GPL nu merge la injecție directă Volvo VEA .

Avand un service Volvo, cineva s-ar astepta sa cunoasteti faptul ca pe seria V exista 3 modele T5 Bi-Fuel - echipate din fabrica cu instalatie de CNG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@qwertyNu e afirmatia mea de mai sus  ci a lui Bogdan insa GPL nu inseamna CNG ca si tehnologie si procedura  de stocare in rezervor ,tip de gaz ,randament de lucru ,putere calorica gaz , autonomie diferita .

Eu asa stiu  

Bine ar fi de intrebat pe  cei care monteaza instalatii GPL de tot felul , ce stiu de instalatiile CNG pe Volvo ,ce merge si ce nu  .:thumbsup2: (chiar si de GPL pe anumiti de la niste firme de profil si revizii GPL)  Astia trebuie sa stie mai bine ca toti.:lol:Dar...

 Totusi VEA este cu totul altceva decit ce era motorul in 5 cu multiplele revizuiri pina prin 2010 ,are injectie directa,etc  si sigur la CNG sint alte conditii de lucru in acest sens , permisive cu ECU auto ,presiune gaz etc fata de GPL !

 

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vvolvo CNG, LPG = gaz. Modelele pe care le-am mentionat sunt injectie directa.

N-am de ce sa intreb, doar voiam sa-l informez pe Bogdan ca nu cumva sa-i vina un client si sa aiba un soc.

Edited by qwerty

Share this post


Link to post
Share on other sites

@qwerty

Ce sa iti zic! Si benzina  sau motorina tot lichide sint. Am inteles ce ai spus.

Cred ca socul mare pentru Bogdan ar fi sa ii vina vreun client cu un S60Polestar/367CP (din asta a avut el) care sa aiba GPL!!!

In fine , sa zimbim un pic!:)

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vvolvo

22 hours ago, Vvolvo said:

Si benzina  sau motorina tot lichide sint.

Comparatia potrivita ar fi benzina RON 95/98/101. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now