Sign in to follow this  
Followers 0
BobbyP

Pareri, sfaturi achizitie V60

4 posts in this topic

Salutare grup!!!

Sunt nou pe aici si doresc sa va cer sfaturi referitoare la achiziția unui volvo v60, model 2014 -2017. 

Intentionez in viitorul apropiat sa intru si eu in randul proprietarilor de volvo. As avea sa va intreb o multime de lucruri dar cred ca o sa ma rezum doar la cateva pentru ca nu vreau sa va plictisesc.

Am condus volvo, mai exact un v40 (cel din poze), IMG-20190524-WA0093.thumb.jpg.f94c0bcd26IMG-20190524-WA0082.thumb.jpg.4a99b60af3cumparat pentru sora mea , anul trecut ,dar pentru mine se potriveste mai mult "fratele mai mare".

Nelamurile mele sunt legate in primul rand de motor, diferentele de putere si inca cateva aspecte pe care le voi puncta mai jos:

1. Care sunt diferentele intre D2 120 cai, D3 150 cai si D4 190 cai? Sunt motoare diferite sau aceste puteri sunt scoase doar printr.un soft diferit?

2. Distributia este pe curea sau lant?

3. Pachetul R-design presupune o gardă la sol mai mica? Suspensia este mai tare?

4. Care este diferenta intre D4 181 cai si D4 190 cai?

5. La ce consumuri sa ma astept pt cele 3 tipuri?( voi face aproximativ cam 45.000 km pe an)

6. La ce probleme grave sa zic asa trebuie sa ma astept dupa 200 mii km?

7. Ce ma sfatuiti sa aleg?

Va multumesc.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, 

Gaseste te rog un raspuns de la proprietar de S60: 

1. Care sunt diferentele intre D2 120 cai, D3 150 cai si D4 190 cai? Sunt motoare diferite sau aceste puteri sunt scoase doar printr.un soft diferit?

Am avut D4 190 HP - foarte bun motorul VEA 4 cilindri 2.0L

2. Distributia este pe curea sau lant?

D4 VEA - Curea

3. Pachetul R-design presupune o gardă la sol mai mica? Suspensia este mai tare?

Din ce stiu eu, doar o garda la sol mai mica si un kit de design. 

4. Care este diferenta intre D4 181 cai si D4 190 cai?

Niciuna 

5. La ce consumuri sa ma astept pt cele 3 tipuri?( voi face aproximativ cam 45.000 km pe an)

D4 80% mers extraurban 6.4% 

6. La ce probleme grave sa zic asa trebuie sa ma astept dupa 200 mii km?

Niciuna daca ai grija de ea si schimbi la timp tot ce trebuie si nu te zgarcesti la calitatea consumabilelor

7. Ce ma sfatuiti sa aleg?

V60 categoric - V40 e mai mult de oras pentru doamne - inlocuieste C30. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, maverick said:

Salut, 

Gaseste te rog un raspuns de la proprietar de S60: 

1. Care sunt diferentele intre D2 120 cai, D3 150 cai si D4 190 cai? Sunt motoare diferite sau aceste puteri sunt scoase doar printr.un soft diferit?

Am avut D4 190 HP - foarte bun motorul VEA 4 cilindri 2.0L

2. Distributia este pe curea sau lant?

D4 VEA - Curea

3. Pachetul R-design presupune o gardă la sol mai mica? Suspensia este mai tare?

Din ce stiu eu, doar o garda la sol mai mica si un kit de design. 

4. Care este diferenta intre D4 181 cai si D4 190 cai?

Niciuna 

5. La ce consumuri sa ma astept pt cele 3 tipuri?( voi face aproximativ cam 45.000 km pe an)

D4 80% mers extraurban 6.4% 

6. La ce probleme grave sa zic asa trebuie sa ma astept dupa 200 mii km?

Niciuna daca ai grija de ea si schimbi la timp tot ce trebuie si nu te zgarcesti la calitatea consumabilelor

7. Ce ma sfatuiti sa aleg?

V60 categoric - V40 e mai mult de oras pentru doamne - inlocuieste C30. 

Motorul D4 de 181 sau 190 cai este biturbo? Eu sunt de parere ca ," cu cat ai mai multe piese in miscare, senzori etc. cu atat ai mai multe probleme".nu vreau sa ma complic doar ca sa am ceva cai in plus.Dar nici nu stiu cum se comporta cu motorul de 120 cai. Are cat de cat svac, sta mai bine la consum oare?

O alta problema pe care o tot citesc pe ici pe colo este consumul de ulei  :((, lucru care mi se pare inimaginabil pentru o masina destul de noua.La dieselul ce il am acum Nu completez nimic , de la schimb la schimb(12000 km), si pot spune ca are ceva km( ceva mai multi)

Ce modele au fost cu aceste probleme, daca ai idee?

De curiozitate cati km avea S60 cand l-ai vandut?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din ce tin minte D4 nu este biturbo - are o singura turbina si compresor. Eu nu am experimentat consum de ulei pe D4. 

Am avut 3 x S60 din 2011 incoace - 1 x D3 163 HP tunat la 180 HP si 2 x D5. Daca am facut reviziile la timp la reprezentanta nu am avut nicio problema. Pe toate le-am dat undeva pe la 60-80k km. 

Edited by maverick
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0