Posted 29 Jun 2020 · Report post Salutare!! Detin un xc90 d5 2003 la care am fost nevoit sa i schimb motorul pentru ca pistonul 1 a vrut sa iasa prin blocul motor. Dupa aceasta operatiune am ramas cu 2 probleme. 1- ECM 6100 Ventilatorul de racire nu porneste de nici un fel, am incercat si din tester VIDA. Am verificat cablurile pana in cutia cu sigurante, am cumparat alt ventilator, am incercat pornire manuala din tester. Dupa ce am terminat cu schimbatul motorului am observat ca am o mufa la care nu i gasesc locul. este undeva pe langa radiator in partea din stanga . are 1 singur fir de culoare mov. Cred cu tarie ca asta este problema. Are cineva idee unde trebuie sa ajunga acea mufa sau cum pot rezolva problema ? 2-ECM 6805 Boost pressure regulation, incorrect flow Am schimbat un suport motor care pierdea vacum + regulatorul de presiune care este pe blocul motor. Nici o imbunatatire. Multumesc. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 1 Jul 2020 · Report post legat de ecm-6085 pot fi mai multe cauze geometrie turbina blocata, tampoane vacuumatice, intercooler spart etc.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 7 Jul 2020 · Report post 1. Firul mov este fix comanda ventilatorului . 2 . Trebuie data jos turbina și curățată geometria variabila . Share this post Link to post Share on other sites