Nad

consum ulei volvo v60 88 kw, 120 cp, an 2016

27 posts in this topic

Va salut. De cateva luni sunt posesorul unui V60 motor D4204T8 de 88 kw, 120 cp din 2016 kilometri 188000. Constat ca dupa parcurgerea a cca 1300 km imi cere sa competez cu 0,5 l ulei. Uleiul pus in motor la schimb este volvo 0-w20 asa cum scrie cartea. Rugaminte la toti cei care sunt cunoscatori in motorizarile Volvo, ma puteti face sa inteleg de ce este consumul atat de mare? Va multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, consumul mare este din cauza designului gresit al pistoanelor, rezolvarea este alte pistoane, lucrare ce costa cca 10.000 lei . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, BogdanG said:

Salut, consumul mare este din cauza designului gresit al pistoanelor, rezolvarea este alte pistoane, lucrare ce costa cca 10.000 lei . 

Iti multumesc pt raspuns. Cheltuieli cam mari, alta solutie nu este?

Share this post


Link to post
Share on other sites

OLX.ro este cea preferata de cei mai mulți.

Din pacate toate motoarele VEA diesel pana in 2018 au problema asta, adica pana in serie motor 2.000.xxx .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Garantia extinsa e pana la 150.000 km .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

O intinereste si gata cu garantia extinsa.

Probabil,dupa aceea se poate concluziona daca exista baza comuna de date (pentru clienti )cind dealerul va constata  eroare de rulaj.:)

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Km sunt reali. Ce este in cartea service am gasit si la dealerii din Olanda. Masina a fost luată în leasing. Asta este voi incerca o reparație a motorului doar cand consumul va fi ffff  exagerat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Km sunt reali. Ce este in cartea service am gasit si la dealerii din Olanda. Masina a fost luată în leasing. Asta este voi incerca o reparație a motorului doar cand consumul va fi ffff  exagerat. Cu excepția consumului masina este ffff ok din toate punctele de vedere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)Era o gluma. Stii bine ca marea majoritate a autoturismelor aduse  din afara tarii au avut manarit (suna urit) rulajul pina acum 2,3 ani  inclusiv si unele din licitatii.

Eh si drept urmare ziceam asa in gluma catre Bogdan ca ii dai kilometrii inapoi si te incadrezi in garantie xtinsa , insa sint sigur ca inter reprezentante europene  este imposibil sa nu stie unii de altii cind e vorba sa iti acorde niste beneficii  care pot trisa interesele lor ,chiar daca le platesti pe 1 ,2 sau chiar 3 ani.Dar sa las asta.

Logic ca ai kilometraj corect dupa actele de care vorbesti plus ca  daca socotesti un rulaj modic  anual pentru un diesel din Olanda de 45oookm  se ajunge la o cifra rezonabila  fata de cum stai tu in bord.

Mi-am cumparat in 2009 din Olanda un D5 /2008 si avea 29XXX doar dupa 9 luni. In fine

Spor la treaba si alege bine ce ai de facut..

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

În TIE poti vedea updateuri soft sau piese schimbate în garantie, asa ca mai greu cu dat km înapoi.

Ba mai mult garantia extinsă este de 4 ani asa ca sigur masina a depășit 4 ani :)

Rezolvarea este cu alte pistoane insa din punctul meu de vedere nu merita pt ca la cât costa reparatia mai pui cât iei pe masina si cumperi modelul facelift care dupa 2017 are pistoane bune .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesant! Am citit ca, la camioane s-a ajuns dupa ceva ani de studiu ,la proiectarea unui piston care scade consumul de carburant cu 2% per camera , noxele si alea cu putin.

"Design gresit al pistoanelor"!! Tehnic in ce consta asta daca stii sa imi spui.

 La un rulaj de peste 180oookm inseamna mai de graba altceva si nu pistoanele.

 Da un link ceva pentru a ma lamuri despre ce este vorba...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vax albina!

In loc sa puna segmentii de ungere tip "omida"  din 3 parti  (ca in anii din urma) au conceput precum era  la Dacia din 2 bucati.

Cind unele lucruri merg bine se gindesc unii ca din dorinta de afirmare sau chipurile vor reduce consumul de carburant sa faca ceva  mai bine decit mergea inainte.

Eu imi  imaginam cine stie ce traznaie legata de piston aiurea gindit , cind de fapt au creat model prost de segmenti de ungere.

In fine .N-are sens sa mai am mirare despre  volvo .. din ce in ce face masini mai bune..

 

Multumesc de mesaj si filmulet..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 19.08.2020 at 0:15 PM, Nad said:

Va salut. De cateva luni sunt posesorul unui V60 motor D4204T8 de 88 kw, 120 cp din 2016 kilometri 188000. Constat ca dupa parcurgerea a cca 1300 km imi cere sa competez cu 0,5 l ulei. Uleiul pus in motor la schimb este volvo 0-w20 asa cum scrie cartea. Rugaminte la toti cei care sunt cunoscatori in motorizarile Volvo, ma puteti face sa inteleg de ce este consumul atat de mare? Va multumesc.

Problema la ulei este in felul următor .... uleiul pe care îl pui in motor 0w20 este un ulei foarte subțire ca sa poată intra prin toate orificiile din motor și și al unge mai bine tipul asta de motor este un motor de turație și din aceasta cauza uleiul fiind foarte subțire el se EVAPORA așa ca stai liniștit mașina nu consuma ulei așa a fost proiectat îți spun asta din experiența ... am fost mecanic la niște mașini care Nu aveau treaba cu focul toată mișcarea era mecanica (fără explozii sau foc ) și la un interval de 30 de zile completam ulei pentru ca el se evapora din cauza turatiilor mari

Share this post


Link to post
Share on other sites

Era mai, mai sa imi i-au un V60 D4 din 2017. Am intrebat sellerul daca ii consuma ulei, a recunoscut ca o data, la cca 2mii km trebuie sa bage ulei, altii spun ca baga cam 1L la 2mii Km, ceea ce e foarte mult. S-a vandut repede masina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel de mai sus afirma ca se evapora uleiu.....Apoi ultima postare,ma dor ochii citind....Iau se scrie legat,si odata se scrie legat in acel context.Dar ce mai conteaza cantitatea de ulei consumat,la Dublin sunt bani girla....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 8 ore, emy a spus:

Era mai, mai sa imi i-au un V60 D4 din 2017. Am intrebat sellerul daca ii consuma ulei, a recunoscut ca o data, la cca 2mii km trebuie sa bage ulei, altii spun ca baga cam 1L la 2mii Km, ceea ce e foarte mult. S-a vandut repede masina.

Este veche problema pentru motorizarea VEA  ,anume serii de motoare. Rezolvarea se stie cum si cit costa. Sigur ca se vinde  un  "chilipir" VEA care consum ulei si il drege cu 0W30 ,in loc de 0W20 cit sa mearga 3,4 luni si apoi.... 

O hiba de fabricant ,precum era cu distributia de la motorizarile din 2010 -2011 , Xc 60.  E treaba fiecaruia dar nu va imbatati cu apa rece ,cumparind un Volvo  ieftin ,pentru ca da bine fiind Volvo fiindca va rupe la buzunar intretinerea de dupa remediere(vezi VEA).

In fine

Share this post


Link to post
Share on other sites

vvolvo,ce diferenta de vascozitate e intre 0w20 si 0w30?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Importanta este viscozitatea (curgerea)  la temperaturi negative ,la 40 grade ,100 grade .Tehnic exista diferente ce par nesemnificative la prima vedere  dar de fel consider ca experimentele tehnice la  testarea  motoarelor in  fabrica ma indreptateste sa cred ca  trebuie urmat ce recomanda fabricantul Volvo.E simplu.

In ce fel a fost proiectat (gresit) segmentul de ungere ,orificiile din piston ,timpul de ungere si revenire ,etc  e doar cauza pentru care aceste motorizari (pina la o anume serie de motoare) consuma ulei .Bine ca au joja electronica si nu este precum la cele clasice .:)

Offtopic

In rest experimente si modalitati ale unor comercianti sa isi vinda autoturismele SH din categoria asta cu probleme este o alta latura.

Cind ceva nu merge bine dar vor sa scape rezonabil  ,adapteaza,insa  bate la ochi cind in cartea de service (unele)  apare aceasta norma 0W30 in loc de 0W20 chiar daca consumul este un pic diminuat.Asemenea autoturisme trebuie evitate.

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc tuturor pt sfaturi. Am rezolvat problema consumului de ulei. Inlocuit pistoane, segmenti si dupa 9000 km nimic consum ulei. Multumesc Vadim, multumesc echipei Swede Tech Buc. Cost total cca. 12000 lei.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Buna ziua,

Pentru motorizarea D3 2000 cm3 cu seria de motor 214xxxx fabricatie 2017 ( in acte 2018) sunt probleme cu consumul de ulei?

multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buna ziua,

un consum de ulei de 500 ml la 4500 km rulati ( majoritatea urban) este considerat normal sau mare?

masina este un V60/ d3/ 2017( 2018 in acte)

la service mi au spus ca este normal. 


va multumesc
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am un V40 D2 2015 si un V60 D4 2017. Nu consuma ulei. Consumul de ulei nu ar trebui sa fie ceva normal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okta43, sa inteleg ca nu completezi deloc cu ulei intre revizii la v60? Cu aproximatie , cati km rulezi intre revizii?

merci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now