Cristian97

Probleme S40 2.0d 136cp

13 posts in this topic

Salutare ! 
Am cumparat zilele trecute un Volvo S40 2.0d 136cp din anul 2005.

Mașina nu trage ! Se accelereaza normal dar nu trage cum trebuie, ca si cum nu ar avea turbina sa zic asa.

Masina nu scoate fum de nicio culore, turbina nu fluiera.

Am descoperit ca este mult ulei/depunere de ulei la EGR( si pica si pe furtunul care vine de la debitmetru ), galeria de admisie si ea are depuneri de ulei pe ici pe colo, clapeta de acceleratie la fel curge ulei pe sub ea. Si carcasa filtrului de aer nu este inchisa corect( nu este etansa ).

Mentionez ca s-a mers cu masina 1 an de zile numai prin oras, deci foarte posibil ca sa fie "infundata" ramane de vazut ce !

In weekend am programare la service pentru a curata cele mentionate mai sus, ati trecut careva prin asta si imi puteti spune ce a fost la voi ? 
Plus ca masina dupa ce o accelerez usor pe revenire are un clancanit( nu stiu cum sa ma exprim mai exact ).

 

Mulțumesc și sper că m-am făcut înțeles.

Edited by Cristian97

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu DPF sau fara ?

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chiar nu stiu daca am Dpf sau nu, in bord nu este nicio eroare. Are scut si nu am vazut daca are dpf 

Share this post


Link to post
Share on other sites

DPFul este sub masina nu sub motor .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu m-am uitat sub ea inca, spui ca ar putea fii Dpf infundat si de aceea lipsa de putere ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat sub ea si nu are dpf, are un catalizator destul de lung .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa ai  cifra de ordine nr. 8  din VIN de valoare 3 ca sa nu ai DPF deci Euro 3...YV1XXXX3..............

Daca este E4 ai DPF ,100%  asa fara sa mai dezvolt.

Mergi la Bogdan cu ea si vezi ce si cum..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da asa este e Euro 3, sunt in Irlanda din pacate, nu sunt genul sa postez pe forum'uri de plictiseala. Daca eram acasa in Bucuresti mergeam numai decat. Am programare acum in weekend la service aici. Sa pun testerul pe ea, sa curat egr..galerie etc.. si sa schimb uleiul si toate filtrele.

4236B0F4-59BF-440D-ADC9-49E9191DA33F.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

yv1ms754172302331 asta ce norma euro are?

e din 2007 fara DPF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este Euro 4 fara DPF .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trebuie sa ai  cifra de ordine nr. 8  din VIN de valoare 3 ca sa nu ai DPF deci Euro 3...YV1XXXX3..............

Daca este E4 ai DPF ,100%  asa fara sa mai dezvolt.

Mergi la Bogdan cu ea si vezi ce si cum..

La 2.0 D nu e chiar asa, exista E4 fara DPF si E4 cu dpf sau alea mai vechi pana in 2006 sunt E3 fara DPF .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 9 ore, IulianE a spus:

yv1ms754172302331 asta ce norma euro are?

e din 2007 fara DPF

Ai deci cifra 4 in pozitia 8 a VIN-ului.Deci este Euro 4.Acum ca nu ai DPF eu nu am de unde stii fiindca nu am unde cauta dupa VIN-ul masinii in vreo baza de date. Dar oricum ai primit raspuns inainte eu doar am incercat logic sa demonstrez dupa ce trebuie sa te ghidezi in VIN in primul rind.:)

Acum 8 ore, BogdanG a spus:

La 2.0 D nu e chiar asa, exista E4 fara DPF si E4 cu dpf sau alea mai vechi pana in 2006 sunt E3 fara DPF .

Trimis de pe al meu SM-G960F folosind Tapatalk

Tot ce este posibil. Dupa VIN sigur afli  exact cum a fost echipata masina daca ai unde (baze date)

Offtopic

Parerea mea este ca a fost o manevra economica atunci  facuta de Ford in dauna Volvo cu distribuirea motoarelor de 2Lramase si care trebuiau montate pe S40 sub o forma sau alta (dpf da sau nu).

Cam trist  momentul atunci si imediat in 2009 si-au zis pa.

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, eu am avut cateva S40 2.0D 2009 ce nu aveau DPF de fabrica si erau E4 . 

La momentul respectiv si 1.5Dci de la Reno era tot fara DPF si E4, deci se poate . 

La motoarele mari e problema, nu stiu producator cu motor mare diesel E4 care sa fie fara DPF in 2008-2009 . Deja in 2009 lumea buna din domeniul auto se pregatea de E5 E6 cu adblue, Volvo abia in 2019 a trecut la AdBlue . 

 

@Vvolvo la P1 cu PSA 5-ul de la cifra 8 indica faptul ca ai DPF iar multi confunda si zic ca au E5 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now