Posted 25 Aug 2020 · Report post Buna ziua, Sunt nou in acest forum si as avea nevoie de un sfat.Am cumparat un Volvo V50 2007 1.6D la inceputul anului,de cateva zile a aparut pe bord un triunghi si scria ceva in germana pe displei,am facut traducere ,efectuați întreținerea standard,neavand bani in acele zile am amanat pana luna viitoare dar de 3 zile motorul a intrat pe avarie si nu se mai tureaza mai mult de 3000 de ture,se poate din cauza ca nu am facut schimbul de ulei si filte? Multumesc! Share this post Link to post Share on other sites
Posted 25 Aug 2020 · Report post Salut Daca esti nou trebuie sa citesti atent acest forum mai cu seama ca ai binecunoscutul model cu motor psa 1.6d /109cp probabil (sigur)cu DPF.. De fel cind ai erori ,imobilizezi masina undeva sigur,.la domiciliu si mai departe astepti sa ii faci ce ai programat luna viitoare. O revizie ,verificare generala se face imediat cum te decizi sa cumperi masina sa nu cumperi vreun cazan.Acum insa e tirziu. Se pune tester Dice +Vida si vezi ce hibe are . O fi ramas "intepenita" la regenerare sau ceva probleme pe partea turbo astea fiind alte cauze decit revizia regulata la an sau kilometri ,daca chiar asa suna instiintarea din bord si nu ai tradus altfel. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2020 (edited) · Report post Am comparat masina cu DPF-ul infundat și l-am dus un servis auto la curatat acum 3 luni, am facut cam 5000 de KM, se poate infunda așa repede? Edited 26 Aug 2020 by Thomann Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2020 · Report post Teoretic da - eu pe un Volvo anterior se declansa procedura automata de ardere DPF exact la 5.000 km - pe ceas. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2020 · Report post Mersi maverik,atunci solutia ar fi sa merg sa curete PDF din nou. Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2020 (edited) · Report post Maverick , de principiu ,la modelele diesel unde exista DPF separat si uscat este altceva si nu are cine sa il colmateze intermediar. Se infunda mai mult fie ca e motorina mai slaba dar cauza este de fel regenerarea neterminata si "trasul" de masina tocmai cind trebuie facuta regenerarea cu turatie 2000-2200rpm, conform indicatiei fabricantului. El are acel DPF ce lucreaza cu aditiv si se colmateaza mai repede si ireversibil pina la urma ,sistemul de regenerarea este cum este.Motor conceptie PSA si nu Volvo Edited 26 Aug 2020 by Vvolvo Share this post Link to post Share on other sites
Posted 26 Aug 2020 · Report post Multumesc! Stiti cumva in Timisoara pe cineva cu tester VIda Dice ? Share this post Link to post Share on other sites