V40V

V40 D2 - consum ulei

20 posts in this topic

Salutare,

In necunostina totala de cauza , apelez la parerile voastre legate de problema consumului de ulei.

Frumoasa mea masina, V40 D2 , motor Diesel - 1963, an 2016 , cumparata la 148.000 km / 02.2020 cu revizie de ulei +filtre in reprezentanta la 153.000 km asa cum prevedea cartea ei (si martorul s-a aprins la aceeasi kilometri). La 159.000 km parcursi nivelul a scazut pana la minim si am completat cu acelasi tip de ulei, acum la 164.000 sunt in aceeasi situatie.

Mentionez ca uleiul folosit de ei conform factura a fost 0W20 FCV, din cei 16.000 km maxim 5000 sunt in oras, media de viteza 100-120km/h. La revizie mi s-a spus ca-mi lipseste capacul de la axul motorului (nu sunt sigura ca asta a fost exprimarea lor), ca exista risc doar de contaminare nu si de pierdere.

Vi se pare normal consumul sau ar trebui sa iau in calcul devizul de 3000 Ron pentru acest capac? 

Multumesc anticipat,

Alina

Edited by alinaelisei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, sa inteleg va in 16.000 km a consumat 1l de ulei? Nu este grav, din pacate se pare ca anumite motoare VEA, au un design gresit al pistoanelor si al segmentilor de razuire ( segmentul care ar trebui sa curete uleiul de pe camasa pistonului). Dar 1l la 16k km este un consum de ulei in limitele normale.

 

 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sal, sunt intr-o situatie delicata cu V40, consum ridicat de ulei. Cei de la excellence cars au spus ca este nevoie sa desfaca chiulasa si asta costa undeva la 6000 de lei manopera, 

Vreau sa mai aud pareri despre asta, consuma undeva la 0.5L/500 km.Am schimbat racitorul de gaze de 2 ori. astept si eu informatii de la mecanici care ma pot lamuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.Au dreptate cei de la Excelence .Poti sa ii ceri sfatul si lui Bogdan (BGMotors ) si te lamureste..

Motorizarile VEA (1969cmc) ce sint cuprinse intr-un anume interval al VIN au aceste probleme cu segmentii de ungere ,pistoane.  (apropos ,nu sint mecanic :) )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@B888WIC si daca desfac chiulasa la ce ajuta ? 

Trebuie pistoane noi sau alt motor sau alt proprietar, in ordinea pretului am expus rezolvarea . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca 6000 ron este manopera pentru desfacut chiulasa, probabil daca desfac chiulasa, desfac si baia de ulei si capacele de la biele, scot frumusel pistoanele si inlocuiesc pistoanele si segmentii= 6000 ron manopera, restul garnituri , simeringuri supape, pistoane si segmenti, probabil cam 12.000 ron total?!?!?

@BogdanG baietii de la service in februarie mi-au zis ca inca nu va bagati la desfacut motoare VEA, acum s-a schimbat situatia?

PS. Ordinea poate fi eronata, la baietii de la Falticeni gasesti motor D4204T 4/8/14 cu 2500 euro, probabil mai poti rupe cateva sute, dar poti sa ai aceiasi problema. 

Reparatia motorului ar fi solutia optima, cu conditia sa fie facuta cu responsabilitate si pricepere dar poate depasi 2500 EUR.

Schimbarea de propietar te poate costa cateva sute de euro, daca nu vrei batai de cap o duci intr-un parc auto dai diferenta si pleci cu alt "junghi" .

Asa ca @BogdanG  fa un pret pentru inlocuire pistoane si segmenti. Momentan eu nu ma inscriu, dupa schimbarea capacului la motor am 8K km si nu a cerut ulei.

PS. Daca este fabricata in 07.2014 D4 190 D4204T14 ai idee ce tip de segmenti de ungere are.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dumi81 da s-a schimbat, schimbarea . Ideea e alta, prima generatie de VEA au multe bube pe langa segmenti mai fisureaza si blocurile iar din acest considerent evit sa segmentez astfel de motoare. 

Ca rezolvare a problemei se poate aduce din Suedia motor, seria noua cu pistoanele inlocuite, clar asta nu mai are probleme . 

Adica tu vrei sa zici ca dupa ce ti-am schimbat capacul nu mai dispare uleiul ? Nu cred sa piarda asa de mult . Oricum daca ai ajuns la 8k km si nu cere ulei esti norocos . 

Tu ai motor  serie 1097173  si dupa 1172892 sunt alea bune, deci esti in grupa de risc . 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsul "linistitor" ☹. Daca apar probleme cat ar fi distractia cu motor din Suedia? Piesa si montaj, fara RAR si celelalte.

Daca @B888WIC are cosum de 100 ml ulei la 100 km, cum mama naibi face fata DPF-ul?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

M-am uitat si eu, poate tu ai alte preturi, dar motorul rebuild din Suedia costa 4800 Eur+ transport. In cazul asta daca incepe sa comsume ulei, o dau la dezmembrari. Stiu ca se raporteaza la pretul masinii de noi, si reprezinta probabil 15%, dar in cazul meu reprezinta aprox. 50% din pretul de achizitie. Asta fara sa luam in calcul manopera si celelalte elemente necesare montajului: garnituri, ulei, antigel etc.

Cat ar costa pistoanele si segmentii? Se inlocuiesc si bielele, cuzinetii?

Sloganul Volvo trebuie schimbat din Volvo for life in Volvo is eating your life. Suna bine tradus in romana. 

Edited by Dumi81
1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti hater Dumi, Volvo for life vine de la : ai ramas cu ea pe viata :))))

Motorul rebuild de nea Ivan nu stiu cat de bun este, prefer unul aproape nou si seria care trebuie , ete colea https://en.bildelsbasen.se/?link=item&searchmode=3&page=1&order=price&asc=1&query=36012754&post_id=44354848

De facut motorul este cca 13.000 lei insa raman second multe semne de intrebare gen balansier si evident blocul motor care mai fisureaza la exterior la astea . 

 

2 people like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee, sti prea bine ca sunt hater, scuza-mi ignoranta, ce este acela balansier? Sa inteleg ca nu ne referim la volant, ca pe al meu l-am schimbat.

De fapt Volvo for life este pentru ca tine cu viata, te tine in viata, fiind mai mult stricata si nefunctionala sunt riscuri mai mici sa mori in accident.

Cred ca oricat imi place mie Volvo, constientizez ca nu mai este ce trebuie, din pacate aproape nicio marca auto nu mai este. Curele in ulei care actioneaza pompa de ulei si alte tampenii.

Seara buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eee, sti prea bine ca sunt hater, scuza-mi ignoranta, ce este acela balansier? Sa inteleg ca nu ne referim la volant, ca pe al meu l-am schimbat.

De fapt Volvo for life este pentru ca tine cu viata, te tine in viata, fiind mai mult stricata si nefunctionala sunt riscuri mai mici sa mori in accident.

Cred ca oricat imi place mie Volvo, constientizez ca nu mai este ce trebuie, din pacate aproape nicio marca auto nu mai este. Curele in ulei care actioneaza pompa de ulei si alte tampenii.

Seara buna.

PS. M-am documentat, balansierul face referire la pompa de ulei?

Edited by Dumi81

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, BogdanG a spus:

..prefer unul aproape nou si seria care trebuie , ete colea https://en.bildelsbasen.se/?link=item&searchmode=3&page=1&order=price&asc=1&query=36012754&post_id=44354848

De facut motorul este cca 13.000 lei insa raman second multe semne de intrebare gen balansier si evident blocul motor care mai fisureaza la exterior la astea . 

 

Poate va este de ajutor  .

Daca faceti  cumparaturi  din Suedia de la acest portal (foarte meserias  si corect ;eu nu am avut surprize  dar am cumparat cu ceva  multi ani in urma)  transportul se aduna la pretul de lista al reperului  si in final taxeaza tva la tot (25%) . 

 

Motorul asamblat de fabrica  nu se compara ca fiabilitate , cu motor de reparatie ,fie cit de priceput si profesionist  ar fi mecanicul.

Logistica si conditiile de fabrica (vezi roboti) sint unice,spun totul.

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi ca preturile includ TVA, mai multi clienti ai mei au luat direct de la ei si ala a fost pretul sau chiar minus TVA pt cei ce au luat pe firma . 

 

Eu am mai luat si de aici iar preturile sunt cu TVA si marfa testata . 

https://www.markesdemo.se/volvo/v60-14-18/motorer/motor-diesel/5124646

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa fiu mai concret cu ce spuneam mai sus cu un comentariu, sa nu creada lumea ca induc  in eroare ,uite aici un colt de factura.:)

 https://en.bildelsbasen.se

Nu poti cumpara direct.Te loghezi ,faci cerere de piesa si apoi  esti sau nu de acord cu suma totala ..

Nu exista transport inclus in pretul afisat  la reperele respective ( vezi pretul motorului de 25000SEK care repet este fara tva.)

Ramine sa cumpere cineva acel motor si vede el..;)

 

Portalul marketsdemo este cu totul altceva, punctual  si clar.

Totusi transportul este functie de tara ,destinatie si se adauga separat fiindca se paletizeaza etc si asta nu face 250-300Ron cit ia o platforma auto in Bucuresti sa mute un auto de colo colo.:)

in fine ..

 

Bildbsen.jpg

Edited by Vvolvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

@BogdanG detin un Volvo V40 , 2.0 diesel 150 CP , fabricatie 09.2015 ( in carte au trecut-o 2016 ) serie motor 1325071 si am intampinat si eu problema cu mesajul "oil level low - refil 0.5 lt " . Mentionez ca am completat momentan cam 800 ml in 5000 de km. Problema este ca eu am garantie pe masina si chiar daca imi acopera o reparatie a motorului nu as vrea sa desfac motorul daca nu este necesar. De asemenea cei de la care am luat-o nu am siguranta ca au si facut schimbul de ulei la predare cum au promis , deoarece nu am primit nici o factura , deviz sau alt document , decat un proces verbal in care era bifat ca facut schimbul. Apelez la tine pentru un sfat despre ce sa fac? Sa desfac motorul? Sa fac un schimb de ulei in cazul in care cei de la care am cumparat-o m-au mintit si nu l-au facut , iar eu acuma practic pot avea 20 000 sau cine stie cati km facuti cu acelasi ulei?

P.S. motorul functioneaza perfect , nu scoate nici un zgomot ciudat nici macar la rece , fum nu scoate deloc, alte erori in bord nu am primit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca ai garantie sa rezolve vanzatorul, eu in locul tau as da masina inapoi si as lua un benzinar . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzinar? tot de la Volvo zici? T2 este ok ca și fiabilitate? Întreb pentru maică-mea... Sau mai bine un 1.0 TSI? Vorbesc de motoare 2017 - 2018... 

Am cam dat-o în offtopic... Scuze... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 06.10.2020 at 2:25 PM, B888WIC said:

 

On 06.10.2020 at 2:25 PM, B888WIC said:

 

Edited by Carolinaaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now