lucianscacioc

salut. probleba volvo s80

6 posts in this topic

salut.am si eu o rugaminte va rog. am cumparat si eu unvolvo s80 adus din afara cu 260000 km, masina arata bine,bi am schimbat franele, ulei , curatat debimetru , inlocuit turbo compresorul, schimbat filtru ulei, filtru motorina ,dar inca imi da eroarea 6805, si dupa 2500 rotatii , motorul nu mai da ... si apare eroarea vietii cu motorul, dar se stinge cand opresc si pornesc din nou  dar iar la peste 2500 rot , aceeasi poveste. mecanicul a zis k furtunele de la turbo sunt ok si nu sunt fisurate dar nu stiu ce sa mai cred. scoate si fum negru peste 2500 rot. un ajutor va rog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La asemenea rulaj sigur sint probleme chiar daca masina arata frumos pe afara.:)

Cind motorul este in sarcina iar valva control turbo raporteaza o valoare mai mare decit cea normala ,impusa in sarcina, atunci da eroarea ta..

Posibil furtunele de turbo sau in special valva control turbo...furtune tampoane eventual ,stiind ca ai asa ceva pe aceasta platforma,servo frina.

De ce nu rasfoiesti internetul!Ajuta:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauze posibile:

 

ecm-6805.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

multumesc frumos . dar nu prea rasfoiesc internetul prea mult deoarece nu prea ma pricep sa umblu la masina sub capota. ma gandeam daca cineva care se pricepe la mecanica sa ma poata ajuta , desigur in zona Constanta de preferinta si desigur contra cost deoarece piesele schimbate  pana acum , sunt de mecanici care si au dat cu parerea si nu s au mai intalnit cu probleme asemanatoare, de aceea apelez pe acest forum ca am vazut ca au mai fost cazuri care s au rezolvat. ar fi super daca as putea avea un nr de tel de la cineva care s a mai confruntat cu o problema asemanatoare., si care ar avea timp sa ia fiecare cablu/ piesa la mana care duce la aceasta eroare avand in vedere ca o parte sunt schimbate si sa ma ajute sa o pun pe picioare . sa pot sa vad si eu potentialul ei. mentionez cave prima oara cand detin un volvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E o problema destul de nasoala la motoarele D5244T. M-am confruntat cu ea.

Cauzele pot fi multiple, piesele respective (inclusiv sistemul vacuum) trebuiesc testate ca sa nu le schimbi degeaba.

Da o fuga la Bucuresti, gasesti acolo doua serviceuri neoficiale Volvo.

Motorul D5244T e un model reusit. Masina mea are 525.000 km (peste 175.000 km facuti in Ro), si inca nu da semne de oboseala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol s- a rezolvat cu Gabi de la Constanta cu testerul Vida, mii de multumiri... mecanicul lu Peste care mi a schinbat turbochargerul inainte nu a mai strans furtunul ..nici nu s a uitat la el..si a iesit in mers...dar acuma masina a intrat in 4000 rotatii .. mii de multumiri inca o data lui gabi si tuturor celor care m au indrumat aici xx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now