thegame1983

Pedala ambreiaj

15 posts in this topic

Buna seara, va scriu cu următoarea problema,masina este s60 2014 1.6 d: prima data s a blocat pedala de ambreiaj la jumatate (se apasa pana la fund dar nu se ridica decât pana la jumatate ),am.ridicat o cu piciorul și o perioada a fost ok.Dupa o perioada a început sa faca mai des,pana a ramas la fund și nu se mai ridica de loc,nici nu mai întra în viteza.am ajuns la service pe platforma am schimbat pompa de ambreiaj a fost ok dar dupa doua săptămâni a revenit la problema inițială, pedala de ambreiaj nu urca decât pana la jumătate.(nu tot timpul, preponderent când e in marșarier si parchez  dar s a întâmplat o data si în trafic). Care ar putea fi problema?(e schimbat kitul de ambreiaj si volanta acum 6 luni)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problema nerezolvata  service sau rezolvata incomplet.E simplu.

La schimbare kit ambreiaj trebuia verificat ,de fapt schimbat si rulmentul de presiune (hidraulic).

Daca da ,atunci pompa de ambreiaj schimbata  poate nu e conforma (aici nu stiu daca exista si AM sau este numai OEM) ori  trebuie sa fie piston inferior de ambreiaj.

Ca idee generala iti zic, insa punctual  ca sa stii in ce consta  tot "lantul" pompa ambreiaj pina la disc ambreiaj trebuia sa stai linga mecanic si sa intrebi ce si cum despre tot, sa schimbi,etc.

Eu iti dau o idee de ansamblu   fiindca habar nu am  cum arata ca si uzura componentele ce iti compun ambreiajul, ce marca au repere ce s-au schimbat..

De fel cind ai o problema cu masina ,care cere intretinere  temeinica daca vrei sa o ai cum trebuie ,intrebi sau mergi la oameni calificati care pot sa iti si recomande ce mai merge si ce trebuie schimbat de indata.

Pentru un autoturism de 6 ani e suspect dar e doar  impresia mea.

 

Cele bune..

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am  comis o eroare  gindindu-ma la alte  masini, vechi .Piston inferior ambreiaj este  de fapt  rulment de presiune hidraulic.In fine ..

Cel mai corect ,mergi si vezi ce si cum la service..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pare o problema de aerisire . 

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut, pune-i pompa OE sau FTE, este producatorul piesei originale. Am schimbat si eu pompa, apoi rulmentul de presiune, apoi conductele dintre pompa si rulment. S-a rezolvat dupa inlocuirea pompei a2a oara cu pompa OE, prima a fost SWAG si dupa 6 luni in care m-a chinuit era praf.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista la unele marci auto kit reparatie pompa.Pentru cine nu isi permite pompa originala,e o alternativa.In patrie kit-ul e Ajusa,un producator spaniol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/20/2020 at 2:01 PM, Dumi81 said:

Salut, pune-i pompa OE sau FTE, este producatorul piesei originale. Am schimbat si eu pompa, apoi rulmentul de presiune, apoi conductele dintre pompa si rulment. S-a rezolvat dupa inlocuirea pompei a2a oara cu pompa OE, prima a fost SWAG si dupa 6 luni in care m-a chinuit era praf.

La V40 cu VEA e vb de BAD DESIGN, prima data a fost rulment de presiune de plastic, dupa care de metal + teava, cu designul nou nu mai sunt probleme . 

Pompe de ambreiaj am pus numai OE, after market Sachs sau FTE a fost gaura, munca in zadar, ore pierdute aiurea . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Bogdan,

Eu vorbeam despre S40, care are motor de 1.6D non VEA.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primele 2 au fost Sachs ,acum am pus Fte,daca pica și asta ii pun OE ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dumi81 okay 

@thegame1983 pune originala pt ca nu e scumpa deloc. Originalul fiind Ford, pt ca masina asta e de fapt . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut,

Am si eu probleme cu pedala de ambreiaj.

Stiu ca nu este sectiuea pt modelul meu, dar am zis ca daca tot exista topicul asta, sa nu mai deschid si eu unul.

De vreo 4 luni mi se blocheaza pedala de ambreiaj. La inceput pe la jumatatete, ca mai apoi sa se blocheze la fund. Prima data cand s-a blocat la fund MAXIM, motorul a pornit (cu ea la fund), l-am oprit apoi si am incercat sa-l pornesc din nou, cu pedala lasata acolo, si nu a mai pornit.

Apoi mi-a zis mecanicul sa trag de ea ca isi revine la loc, si asa am si facut.

Apoi am mers la mecanic, si i-am zis de pompa de ambreiaj, dupa ce am mai citit pe aici, dar el a zis ca nu crede ca este pompa, si ca ar fi kitul de ambreiaj, si ca pot sa mai circul cu ea asa, pana o reparam. Daca se mai blocheaza, sa o trag cu piciorul, sa fac 2-3 pedale, si merge in continuare. Si de atunci asa circul cu ea, doar ca in ultima perioada a inceput sa faca foarte des, in special cand folosesc marsarierul, cand opresc la stop/cedeaza trecerea, si cand stau bara la bara in trafic (cand trebuie sa stau mult cu pedala la apasata).

Mentionez ca am circulat cu ea asa pentru atat de mult timp, deoarece am luat piesele pe rand, nu am dispus la momentul respectiv de tot banii (aprox 6000ron fara manopera) pt ca mecanicul suspecta si volanta, pt ca aveam un zdruncinat la oprire cu, care m-am pricopsit dupa o curatare de admisie si un injector mort, si vreo 15 incercari de pornire esuate datorita respectivului injector. Problema rezolvata inainte de craciun de catre mine (din prostie) cu o tubulara de 10, scotand borna de la baterie pt 10min, am scapat de zdruncinatul de la oprire (clapeta de acceleratie trebuia recalibrata dupa curatare, iar in momentul cand am scos borna, s-au pierdut valorile invatate, si s-a recalibrat automat) si am ramas cu o investitie de 2500lei intr-o volanta. Mentionez ca s-a incercat recalibrarea cu vida + dice, dar nu exista optiunea de readaptare/resetare/recalibrare clapeta de acceleratie. Si la toti la care am fost, au dat acelasi verdict, volanta.

Acum toate detaliile fiind pe masa, sa revenim la pedala...

Mentionez ca acum pedala se duce la fund doar sub greutatea piciorului, fara sa apas pe ea (atasez filmulet), iar scurgeri nu am nici in zona ambreiajului, nici in zona pedalei, si nici lichidul din vas nu a scazut, este la acelasi nivel.

Acum ca am toate piesele (mai putin pompa de ambreiaj) am vorbit cu mecanicul sa ma programeze pt reparatie.

Dar inainte de asta as vrea sa va intreb, poate pt linistea mea (nu as vrea sa umblu la cutia de viteze inutil), ce ar putea fi?

1. De aerisit instalatia

2. Pompa de ambreiaj

sau

3. Kitul de ambreiaj (asa cum a zis mecanicul). Daca este kitul de ambreiaj, mai are rost sa schimb si volanta? (kitul de ambreiaj cu tot cu rulment si volanta sunt pe LUK).

 

Masina in cauza: V40, 2015, VEA, 2.0, D4 (D4204T14), 190CP

PS: ar putea fi arcul de la pedala (31489496)?

 

Multumesc anticipat!

 

 

Edited by Vasile012

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt mici sansele sa primesti, la modul apid, un raspuns aici. Iti recomand grupul de fb Volvo Club Romania.

1. Nu stiu, desi ar trebui sa faca aerisirea singura!

2. Am avut aceleasi simptome si, la al meu xc60, a fost pompa de ambreiaj.

3. Din cate stiu, volanta nu este inclusa in kitul de ambreiaj, deci daca te hotarasti sa desfaci ambreiajul, ar fi bine sa schimbi si volanta. Nu ai scris cati km are masina ta!

Doar de a ma baga in seama, Craciun, e cu C mare :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now