Putereaconteaza

Polestar

4 posts in this topic

Salut! 

Scuze dacă nam citit tot pe aici și deschid alta chestie de-asta, dar nam mai întrat niciodată în viata mea pe un forum... 

N-am avut niciodată un volvo dar îmi plac la nebunie aproape toate modelele, ceea ce ma interesează pe mine se merita sa dai banii pe un T5 sau T6 cu 300+cp?iti oferă senzația de pe un m3sau rs4-5?consumul nu ma interesează pt ca va fi mai mult mașina de duminica... Nu prea sa discutat pe forum despre... Am înțeles ca cineva de aici a avut dar nu prea am înțeles ce și cum e mașina în sine. Am ochit câteva prin Germania prețul nu scade sub 30k cu câțiva km la bord pt ca țin neapărat ca mașina sa fie aproape noua sa știu după ce cum și în ce fel s-o îngrijesc. Sa fac pasul la un polestar sau mai degrabă sa iau altceva? Mulțumesc și scuze de deranj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

Polestarul de la Volvo nu este facut sa se "bata" cu M-urile sau RS-urile, acestea din urma fiind in alta liga.....Polestarul nu este T5/T6 (acestea fiind volvo de serie cu un soft polestar Optimized); 

Gasesti pe piata doua tipuri de Volvo S/V60 PLE :

1. Modelul cu motorul de 3.0 litri turbo si 367cai produs pana in 2016

2. Modelul cu motorul de 2.0 litri turbo+compresor si 367cai produs intre 2016-2018

3. Ultimul model  este S/V60 T8 PLE cu moto de 2.0 litri turbo/compresor si un motor electric, cam 415 cai 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

" N-am avut niciodată un volvo dar îmi plac la nebunie aproape toate modelele, ceea ce ma interesează pe mine se merita sa dai banii pe un T5 sau T6 cu 300+cp?iti oferă senzația de pe un m3sau rs4-5? "

NU !

Vovlo-urile puternice au fost gindite doar ca masini puternice si atit.
M-urile si RS-urile au fost gindite ca masini si sportive si puternice, ceea ce este o foarte mare diferenta.
Tractiunea, suspensia, aerodinamica , directia, frina, comportamentul rutier, toate sint diferite la masinile sport fata de volvo-urile puternice, chiar cu aceeasi putere.
Iti spun din experienta , din pilotat aceste masini, nu din auzite.

Asta nu insemna ca nu poti merge foarte sportiv si cu un volvo, ba poti , insa nu e facut pentru asta si trebuie sa stii foarte bine sa controlezi o masina care nu e facuta sa fie controlata in conditii de sportivitate.

Edited by iulirx

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vicu 3L are 350 CP  :) 

@Putereaconteaza Am avut S60 Polestar 367 CP si nu are nici o legatura cu M3 sau M4 insa intrebarea mea este iti permiti sa intretii un M3 sau M4 ? Eu mi-am permis sa dau 60k euro pe un S60 Polestar insa nu-mi permit sa intretin un M4 . O revizie la frane sare lejer de 8k euro iar o masina din liga asta papa lejer 12k euro pe an , eu am bagat o revize de 400e pe an si cam atat . S60 Polestar e comparabil cu C43 AMG . In schimb RS4 , M3 sau M4 sunt rachete fata de S60 P* . 

Daca vrei jucarie misto ia Giulia Quadrifoglio sau Stelvio Quadrifoglio , eu imi caut acum de exemplu un Grand Cherokee Trackhawk, performante de URUS cu bani de Volvo . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now