roco

Volvo-Stiri

69 posts in this topic

Ii bai mare  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ii bai mare  ;)

Daca va fi cumparat Volvo de TATA India, putem, sa spunem masinilor noastre ´´Tata Volvo´´ sau cand se opune, sa porneasca ne putem adresa masinutei: ´´Hai cu Tata!´´  ;D

Daca nu se face rabat la calitate ca si acum, cred ca oricine poate cumpara Volvo, chiar si noi! Deci baieti, cine strange banii??  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parca si vad un nou model VOLVO de la TATA special conceput pt. tari aglomerate cum e INDIA , cu 3(trei) roti si stergator manual de parbriz . O sa plingem dupa un LOGAN in leasing. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groaznic. :(  :'(

In conditiile astea cred ca Volvo ar trebui sa incerce sa faca oferte celor de la BMW sau VAG.

Pe de alta parte nici Tata nu cred ca are "curaj" sa se avante la asemenea achizitii pentru ca criza este departe de sfarsit iar viitorul este foarte imprevizibil. Se preconizeaza ca totul va dura cam un an si va fi din ce in ce mai greu. Cine si-a pus bani la "saltea" pentru zile negre va reusi sa scape intreg. Cine nu, adio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo va lansa trei modele noi anul viitor in Romania

“Vom avea un facelift la C30 si C70, si un update pe S80â€, au declarat pentru Wall-Street, reprezentantii Volvo.

Actualul C30 are un pret in Romania intre 17.255 euro si 33.213 euro cu TVA. Motorizarile C30 pe benzina sunt 1,6l 100 CP, 1,8l 125 CP, 2,0l 145 CP, 2,4i 170CP, 2,5l 230CP, in timp ce la diesel sunt disponibile 1,6l 109CP, 2,0l 136CP si 2,4l 180CP.

Volvo C70 costa in prezent intre 35.105 euro si 47.850 euro cu TVA. Motorizarile pe benzina sunt 2,4l de 140CP si 170CP, 2,5l 230CP, iar cele diesel sunt 2,0l 136CP si 2,4l 180CP.

Modelul S80 are un pret de pornire de 31.654 euro si poate ajunge la 68.330 euro cu TVA. Motorizarile disponibile pe benzina sunt 2,0l 145CP, 2,5l 200CP, 3,2l 238CP, 3,0l 285CP, 4,4l 315CP, iar diesel 2,4l 163CP, 2,4l 185CP, 2,0l 136CP.

Vanzarile Volvo in Romania au scazut cu 2,2% in primele zece luni ale anului, la 667 autoturisme. Cel mai vandut model a fost S40 cu 217 unitati, in crestere cu 29,2%, urmat de XC90 cu 167 unitati.

EIT-Forum Auto a lansat in noiembrie pe plan local crossover-ul XC60, la preturi cuprinse intre 28.200 euro si 39.130 euro fara TVA.

Anul trecut, EIT-Forum Auto a vandut 824 de automobile, in crestere cu 76,8% fata de 2006.

EIT-Forum Auto estimeaza anul acesta afaceri in crestere cu peste cinci procente, la 29 milioane euro, de la 27,5 milioane euro anul trecut.

Sursa:  http://www.wall-street.ro/articol/Auto/54526/Volvo-va-lansa-trei-modele-noi-anul-viitor-in-Romania.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi-ar fi placut sa am un Amazon precum gabone,asta sigur va mai tine mult si bine,dar pana una alta sa pastram ce avem ,sa ne asiguram de piese si sa speram ca vor tine cat mai mult...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca cine va lua volvo se va axa sa vinda oriunde, numai in north america nu, atunci exista o sansa.

daca , deja, investitiile facute in volvo nu mai permit un volum de vinzari mic- recte ,sa nu vinzi in state- atunci se va apela ori la faliment ori la redirectionarea afacerii cu costuri mici, ceea ce va reprezenta un dezastru .

deci, daca volvo isi permite sa vinda putin va face masinile ca si pina acum, daca nu....bmw scrie pe mine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plotul se inteteste, apar noi elemente la dosar:

Ford vrea 6 miliarde de dolari pentru Volvo

(http://www.automarket.ro/stiri/ford-vrea-6-miliarde-de-dolari-pentru-volvo-16744.html, Vineri, 05.12.2008)

Ford a achizitionat Volvo in 1999 pentru suma de 6.4 miliarde de dolari. La numai noua ani dupa, din cauza conditiilor economice dificile, Ford vrea sa vanda Volvo pentru 6 miliarde de dolari. Americanii incearca sa vanda Volvo pentru a arata congresmenilor americani ca isi poate reduce costurile si ca se poate readuce pe linia de plutire. Ford a cerut Congresului American un sprijin in valoare de 9 miliarde de dolari.

Vanzarile brand-ului Volvo in al treilea trimestru al acestui an au fost cu 24% mai mici fata de aceeasi perioada a anului trecut. Volvo a pierdut astfel o suma de 450 milioane de dolari, doar in al treilea trimestru al acestui an.

Potentialii cumparatori ai marcii Volvo ar fi SAIC Motor Corporation, cel mai mare producator de automobile din China si Hyundai, din Coreea de Sud. Alta posibilitate ar fi achizitionarea temporara de catre guvernul suedez pana cand va fi gasit un cumparator potrivit.

Desi Volvo AB este al doilea producator de camioane la nivel mondial, oficialii companiei nu sunt dispusi sa cumpere inapoi divizia de automobile.

Deci SAIC sau Hyundai... :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu cred ca, daca Ford face miscare asta, face o greseala foarte mare si se baga si mai mult in cacao. Pentru ca o parte considerabila din venituri vine de la Volvo si Mazda. Ok ar fi ca Volvo sa fie preluat pentru un timp de catre Guvernul suedez, pana la gasirea unui investitor performant precum... Hyundai (fuck, ce am zis-va rog, nu dati :P).

Hmm, mai sti?! Poate ca ar fi ceva daca ar fi preluat de Hyundai. Marca asta nu e nici prea, prea, nici foarte, foarte, insa are bani si cred ca o colaborare ar fi de bun-augur. Sau ma insel ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

decit hyundai , mai bine noi.

sa vezi ce se va vinde c30-ul....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, dar Tata...a cumparat Jaguarul  ;D Sunt curios ce mai ramane de frumusetea asta de masina !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vad cum ar putea sa cumpere Tata, Volvo, din moment ce au cerut ajutor financiar guvernului britanic pentru marcile din portofoliu.

offtopic: Urasc corporatiile. Capitalismul a murit.  >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut la TV ca Ford, GM si Crysler vor primii din partea SUA 17 miliarde euro...deci poate se mai amana vanzarea Volvo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford si GM, primesc banii aia, tocmai ptr ca au inaintat un plan "coerent" de reducere a pierderilor. Adica vinderea Volvo, respectiv Saab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Changan Auto in talks with Ford to buy Volvo

The top executives of Changan Auto, Ford and Volvo are in talks over Changan's buying of Volvo, reported National Business Daily today, citing an insider from the Chinese automaker.

At first, during the 2008 Guangzhou auto show last month, Volvo's top executives had long talks with Changan Auto president Xu Liuping, and this has been confirmed by a PR official of Changan Auto, said the report. "There is any possibility," Liu was quoted as saying.

And then recently when Ford Motor announced its plan to adjust its Volvo strategy, the presidents of Ford Asia Pacific, Ford China, Volvo China met Changan's president in Chongqing, where Changan Auto is headquartered, and they had closed-door talks. It seems that Ford's announcement of the new strategy is closely related to Changan's intention of buying Volvo, said the business newspaper.

The insider added that it is logical for financially troubled Ford Motor to consider Changan as a possible Chinese partner of its Volvo brand, because they have the Changan Ford Mazda joint venture which is also producing the Volvo S40 and S80 models. Volvo China's top executive has declined to comment on this matter, said the report.

In another development, the UK's Sunday Mail reported yesterday that Ford has returned to Shanghai Automotive Industry Corp. (SAIC) to make another pitch to sell Volvo to the biggest Chinese automaker.

"The urgent deal between SAIC and Ford also explains the suave reaction of Changan, Ford's joint venture partner in China. If the deal is consummated, Changan could sell their Ford operation to SAIC, or SAIC could swallow the whole Changan kit and caboodle," said a news blog ("http://www.thetruthaboutcars.com/confirmed-ford-wants-to-sell-volvo-to-china-real-fast/").

Sursa: http://www.gasgoo.com/auto-news/1008654/Changan-Auto-in-talks-with-Ford-to-buy-Volvo.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo made in China?

Ford intenţionează să vândă producătorul suedez unei firme din China cu care colaborează deja.

Constructorul american de automobile Ford poartă discuţii cu partenerul său chinez, Changan Automobile, pentru vânzarea brandului suedez Volvo, potrivit unor surse citate de publicaţia chineză ,,National Business Daily’’, preluată de Reuters.

Preşedintele companiei chineze a discutat cu reprezentanţii Ford şi Volvo în luna noiembrie şi sunt şanse ca brandul suedez să fie cumpărat de Changan Automobile, unul dintre cei mai mari şase constructori de automobile din China, potrivit unor surse apropiate afacerii, citate de ,,National Business Daily’’.

Constructorul auto american are un parteneriat cu o divizie a grupului chinez, Chongqing Changan Automobile, care produce sedanuri Ford Focus.

Luni, Ford a anunţat că nu are probleme pe termen scurt cu lichidităţile, potrivit AFP, fiind de fapt singurul mare producător auto american care nu a pomenit de faliment.

"Nu ne confruntăm cu o problemă de lichiditate pe termen scurt şi, de asemenea, nu căutăm împrumuturi pe termen scurt. Însă Ford susţine eforturile General Motors şi Chrysler de a-şi rezolva propriile probleme de lichiditate", potrivit unui comunicat al companiei. Atât Ford, cât şi General Motors încearcă să vândă bradurile Volvo, respectiv Saab în cadrul unor planuri de restructurare în urma cărora speră să obţină un ajutor financiar din partea guvernului SUA.

Totodată, Ford a cerut Congresului o linie de credit de nouă miliarde de dolari, sperând, totuşi, că nu va fi nevoit să o utilizeze.

Administraţia Bush şi reprezentanţii Partidului Democrat din Congresul SUA s-au apropiat, luni, de un acord privind intervenţia guvernamentală în sprijinul industriei auto, însă programul elaborat de ei lasă restructurarea celor trei mari constructori de maşini, Ford, General Motors şi Chrysler, în sarcina administraţiei Obama.

http://www.cotidianul.ro/volvo_made_in_china-67094.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Ford vinde Volvo pentru ca de cand a cumparat aceasta marca nu a reusit sa scoata profit. Este destul de greu sa sustii o marca, doar sa bagi bani in ea si ea sa mearga numai pe pierdere, sa toace banii lui Ford. Volvo numai in primul semestru din 2008 a inregistrat piederi de peste 500 milioane de euro! Va dati seama ca Volvo este o firma care daca s-ar autofinanta de mult ar fi intrat in faliment!

  Eu sunt finantist de profesie si cum vad lucrurile acum cred ca in 5 ani Volvo dar si Saab vor disparea dupa piata datorita incapacitatii celor 2 firme sa faca profit.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A facut pierdere ptr ca americanii s-au axat pe cresterea productiei. Nu au vandut cat sperau ei sa vanda, nu ca au vandut mai putin decat inainte de venirea Ford. Din cate stiu, Ford a mai deschis cel putin 2 linii de productie de la preluarea Volvo.

Tipic american... productie pentru/de mase/masa. Nu conteaza ca unele marci sunt pentru cunoscatori; vezi Volvo/Saab.

Share this post


Link to post
Share on other sites

oricum Ford a spus ca ei nu au probleme,doar gm si chrys, deci sa vedem,poate,poate...

Gm si Chry au luat fonduri guvernamentale,ford nu inca?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este o diferenta intre a nu lua fonduri guvernamentale si a nu avea probleme. Daca vrei sa stii toti cei trei constructori americani Ford, GM, Chrysler sunt in acest moment in faliment nedeclarat! Toti trei au gajate toate activele la banci inclusiv emblemele marcilor iar pasul spre faliment este foarte aproape!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu mai inteles, n-am sppus-o eu, Ford a spus ca pt moment nu au nevoie,cam toti marii constructori sunt aproape de faliment,dar nu o spun eu, doar citez ce zic ei....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cei trei constructori nu au nici un interes sa declare ca au probleme. Dar pierderile astronomice pe care le au le arata adevarata lor valoare. Nu vezi ca nici macar guvernul SUA nu stie ce sa faca cu ei? Este foarte posibil sa nu primeasca nici un ban din fonduri guvernamentale datorita incapacitatii lor de a se redresa!

Apropos chiar acum citesc ca planul de redresare chiar a fost amanat pana in luna ianuarie 2009:

http://www.tmctv.ro/articol_56366/aprobarea_planului_de_salvare_a_industriei_auto_americane_a_fost_amanata.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now